[QUOTE="vieras";26997392]Just tuossa mun 17v poika kysyi että miksköhää alkoholia ei kielletä kun aiheuttaa niin paljon pahaa
Mulla siis myös mies jolle alko maistuu enemmän kuin olisi tarpeen.
Voimia sulle, pysy päätöksessäsi, älä anna periksi.[/QUOTE]
Elämä olisi kyllä niin paljon helpompaa jos alkoholia ei olisi olemassakaan!
No sille asialle en paljoa voi. Ainoa mitä voin enää tehdä on huolehtia siitä että lapset selviävät tästä kaikesta mahdollisimman vähin vaurioin.
En ole varma tuosta luottamuksen rakentamisesta. Paljon on tapahtunut vuosien varrella ja luottamus on romuttunut aivan täysin. On tehnyt kaikenlaista ja vaarantanut jopa lapset muutaman kerran, joten vaikeaa varmasti olisi. Jos kuitenkin pääsee kuiville niin olen valmis ainakin yrittämään. Niin paljon oin hyvää minkä vuoksi kannattaa taistella. Lopputulosta en voi tietää, mutta haluan uskoa että mieheni todella välittää perheestään ja yrittää kaikensa että saisi oman elämänsä ja juomiseen johtaneet syyt selvitettyä ammattiauttajan kanssa!
Olen seurannut yhden iäkkäämmän läheisen elämäntarinan alkoholistimiehen kanssa miehen itsemurhaan asti, joten siitä olen aivan varma että sille tielle en lähde. Sitä katkeruuden ja vihan määrää mikä naiseen on vuosikymmenien aikana patoutunut ei pyyhitä pois enää millään! En suostu siihen että itse olisin samassa tilanteessa tulevaisuudessa.