mies laukeaa ihan liian nopeasti, aina.

  • Viestiketjun aloittaja voi elämä.
  • Ensimmäinen viesti
voi elämä.
Onko mitään tehtävissä sen suhteen, että mies (kyllä, nuori vielä kuten minäkin, 27v) laukeaa joka ikinen kerta parissa minuutissa? Hyvä jos kestää ensimmäisellä kerralla sitäkään. Eilen hän tuli ensin sisääni muutaman työnnön jälkeen, ja sen jälkeen kun otin suihin, kesti pari minuuttia ja tuli uudelleen. Vaikka vasta oli takana pikainen yhdyntäyritys.

En oikein osaa ottaa tätä puheeksi, en tiedä miten voi olla tarpeeksi hienovarainen. Olen ihan oikeasti ihastunut tähän tapaukseen ja olemme parisuhteeseen edenneet, mutta hän on aika herkkä ja pelkään että loukkaantuu jos avaan sanaisen arkkuni...
Mutta suoraan sanottuna, vituttaahan se etten itse ehdi nauttia siitä yhdynnästä ikinä, se kun on mun suurta suosikkia. :D Jotainhan tälle asialle on tehtävä, ei suhteesta tule muuten mitään, minulle seksin toimivuus on tärkeää.

Älkääkä pliis vastatko ekana että jätä se, tokana vasta.
 
Pillufani
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä.;11318508:
Onko mitään tehtävissä sen suhteen, että mies (kyllä, nuori vielä kuten minäkin, 27v) laukeaa joka ikinen kerta parissa minuutissa? Hyvä jos kestää ensimmäisellä kerralla sitäkään. Eilen hän tuli ensin sisääni muutaman työnnön jälkeen, ja sen jälkeen kun otin suihin, kesti pari minuuttia ja tuli uudelleen. Vaikka vasta oli takana pikainen yhdyntäyritys.

En oikein osaa ottaa tätä puheeksi, en tiedä miten voi olla tarpeeksi hienovarainen. Olen ihan oikeasti ihastunut tähän tapaukseen ja olemme parisuhteeseen edenneet, mutta hän on aika herkkä ja pelkään että loukkaantuu jos avaan sanaisen arkkuni...
Mutta suoraan sanottuna, vituttaahan se etten itse ehdi nauttia siitä yhdynnästä ikinä, se kun on mun suurta suosikkia. :D Jotainhan tälle asialle on tehtävä, ei suhteesta tule muuten mitään, minulle seksin toimivuus on tärkeää.

Älkääkä pliis vastatko ekana että jätä se, tokana vasta.
En näin suoralta kädeltä osaa sanoa, pitäisi päästä kanssasi kokeilemaan mikä sinussa saa miehen noin äkkiä ruikkaamaan. Sinä olet liian sexykäs, tekniikka hallussa ja paikat kunnossa. Minä yleensä annan naisen laueta ensin ennen kuin itse tulen. Mutta se vaatii pitkän vuosia kestäneen sexstailun. (Hmm, kestäisinköhän kanssasi, eilen rakastelin tunti ja nelkytviis)
 
dwaah
Minulla oli nuorempana myös mies, joka laukesi aina liian nopeaan. Petyin usein yhdyntään ja minulla jäi tekemään mieli. Hän ei pystynyt pidentämään yhdyntää, mutta alkoi antaa minulle tarpeeksi suuseksiä ennen yhdyntää, niin sitten tulin minäkin tyytyväiseksi.

Seuraavat miesystäväni hänen jälkeensä ovat olleet kestävämpiä. On myös kokemus siitä, että mies joka on runkannut paljon, ei tahtonut laueta millään yhdynnässä. Ei sekään kivaa ollut.

Nykyinen miesystävni kestää vaihtelevasti 5 minuutista lähemmäs tuntia. Tosin en ole itse halunnut yli 20 minuutin yhdyntöjä. Väsyttävä elämänvaihe.
 
joku...
Jotkin harjoitteet voisi auttaa, löytynee kun vähän googlettaa. Voi olla että harjoitteita pitää jonkin aikaa tehdä ennenkuin tehot alkaa näkyä.

Jännitys myös voi olla yksi juttu, mutta aika yleistä taitaa olla nuo parin minuutin sessiot. Kannattanee muistaa että niitä orgaismejä voi saada muullakin tavalla kun yhdynnällä..

Lisäksi on olemassa suihkeita jotka vie tuntoa peniksen päästä ja näin mies kestää kauemmin, mutta voi viedä mieheltä enemmän mielenkiintoa. Samoin joitakin kondoomeja olemassa jotka taitaa samalla periaatella toimia.

Eri seksiasennot ja tahdin pienentäminen ym...
 
Wanha äijä
Kyllä vaan, niin se menee että oikein seksy ja osaava nainen saa miehen laukeamaan todella nopsaan. Kokemuksen kautta mies oppii pidättelemään tulemistaan ja pystyy antamaan naiselleen nautintoa pidempään.
Täytyy muistaa että miehen kiihottuminen tulee noin 40-prosenttisesti visuaalisuuden kautta, eli silmien välityksellä, siis mitä mies näkee. Ja kun näkee oikein miellyttävän tuhmaa niin siinähän lähtee kuti nopsaan, jos ei osaa pidättää itseään.
Totta senkin, että jos mies runkkailee paljon, niin kestävyys lisääntyy. Ongelmaksi vaan pakkaa tulemaan se, että silloin mies tottuu laukeamaan juuri niillä keinoin mitä itse touhuilee. Ja naisen kanssa sit pitääkin olla jo melkoisen tuhmaa menoa että paukku irtoaa. Mutta senkin osaava nainen hoitaa ihan mukavasti ;)
 
elisapetti
Olin muutaman vuoden suhteessa nopeesti laukeavaan mieheen. Onni siin oli että hän itse tiedosti asian ja ongelma se oli hänellekin eli me keksittiin sitte keinoja hoitaa molemmat tyytyväisiksi.

Ja ei, ei auttanut useampi yhdyntä ja tiuha tahti ja käteenveto jne. Hän vaan oli sellanen. Suhde loppui sitte ihan muihin tekijöihin ja sovussa erottiin, kavereita edelleen.

Eli aloittajalle voi antaa vain sen neuvon, että koittaa keksiä hienovaraisen tavan ottaa asian puheeksi. Sen jälkeen kaikki on sen varassa miten mies suhtautuu. Ongelmistahan suhteessa pitää myös pystyä puhumaan ja nimenomaan rakentavasti eikä syytellen tai puolustellen. Jos te tuosta selviitte, niin tulevaisuutta ajatellen suurin ongelma onki ratkaistu ;) - ei siis seksi, vaan se miten ongelmista keskustellaan :)

Nykyinen tosin vähän aikaa kestänyt suhteeni on mieheen joka ei tule sitten millään. Laukean itse jo kahdesti ja paikat vaan kipeytyy ennenkun mies saa mitään. Ei pal tee ihan heti mieli naida uudestaan. Olen joo asiasta hienovaraisesti maininnut mut hän anto heti ymmärtää että pitää kestää kauan. Loppu edessä siis.
 
speedy
Minun avovaimo sanoi kerran että olen huonoin rakastelija mitä hänellä on koskaan ollut.
Ihmettelen kovasti miten hän pystyy sanomaan noin parin minuutin perusteella. ??
 
vihdoinkestävä
Samoin kuin naiset jotkut miehet tarvitsevat pidemmän esileikin! Minun ennenaikaiseen laukeamiseen löytyi ratkaisu kiihotan naisen nuolen hyvälle jonka jälkeen naisen imee lastit suuhunsa imee pitää minut kovana ja kykenemme naimaan lähes tunnin joka kerta!
 
Pumppumies
Kegel harjoituksia ois hyvä tehä. Myös ns. rewerse kegel. Voi kestää jokusen kuukauden et tulokset alkaa vaikuttamaan, koska ei ne lihakset kasva ja vahvistu päivässä.
 

Yhteistyössä