Mies leikkasi brittinaisen pään irti supermarketissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sick
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="veeras";23762196]Kuinka pahasti nainen haavoittui?
Kohta ei enää uskalla mennä minnekään ulos noiden hullujen takia[/QUOTE]

Jos pää leikataan irti, niin kuoleehan siinä...

[QUOTE="veeras";23762196]Kuinka pahasti nainen haavoittui?
Kohta ei enää uskalla mennä minnekään ulos noiden hullujen takia[/QUOTE]

Mitäs luulisit, pää IRTI???

onhan se saattanut olla naiselle melko tuskainen kuolema, vai mitenkäs kauan sen tuntee kun pää leikataan irti ?!? hyi helvetti kun tuli paha olo lukiessa tuota......

Miten pään voi tosta vaan edes leikata irti supermarketissa, eikö sihen tarvita saha tai jotain? Kai siinä menis sen verran aikaa että joku ehtis huomaamaan ja hälyttämään poliisit ennen kun pää todellakin on irti.

[QUOTE="hmm";23762306]Miten pään voi tosta vaan edes leikata irti supermarketissa, eikö sihen tarvita saha tai jotain? Kai siinä menis sen verran aikaa että joku ehtis huomaamaan ja hälyttämään poliisit ennen kun pää todellakin on irti.[/QUOTE]

Erittäin terävällä miekella esim.samuraimiekalla tuo irti leikkaaminen käy hyvin nopeasti, kun osaa kohdistaa tiettyjen nikamien väliin- silloin ei ole kovin tuskallinen kuolema.

Ihan kauhea juttu! Olen kuullut sellaista, että jos pää leikataan irti, niin aivot rekisteröi olemassa oloa vielä 7 sekuntia...Toivottavasti ei pidä paikkansa...

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23762311:
Erittäin terävällä miekella esim.samuraimiekalla tuo irti leikkaaminen käy hyvin nopeasti, kun osaa kohdistaa tiettyjen nikamien väliin- silloin ei ole kovin tuskallinen kuolema.

Aha, säpäs olet hyvin tietoinen päänleikkaamisesta.

kyllä tuossa mättää nyt jokin. se leikkaaminen ei varmasti käy silmän räpäyksessä, kyllähän siihen kerkiää reagoida ellei mies ole vienyt mummelia jonnekin piiloon...kivat sukulaisille kun muori tulee päättömänä kotia...hyi.

[QUOTE="hmm";23762317]Aha, säpäs olet hyvin tietoinen päänleikkaamisesta.[/QUOTE]

Kyllä, olen saanut hyvää tietoa samuraihin liittyvissä asioissa- ja yhtenä niistä olen tutustunut esim.noihin päiden katkomiseen- kun ne vaan ns.sivalletaan poikki.
Ja lisäyksenä vielä: esim. aatelisten mestaaminen suoritettiin miekalla.

Viimeksi muokattu:
Mikä ihme ja kumma on tämä mystinen mamu? Totta juu, että bulgarialainen teneriffalla on mamu, mutta niin on myös ruotsalainen suomessa ja vaikka suomalainen Ranskassa. Tuskin se rajojen ylittäminen ihmisen päätä sekoittaa...

[QUOTE="Hmmm";23762369]Mikä ihme ja kumma on tämä mystinen mamu? Totta juu, että bulgarialainen teneriffalla on mamu, mutta niin on myös ruotsalainen suomessa ja vaikka suomalainen Ranskassa. Tuskin se rajojen ylittäminen ihmisen päätä sekoittaa...[/QUOTE]
Hyvä kun edes sinä ja minä puolustamme päänirtileikkaajamamua.:)

Leikkaa suomalaisetkin päitä irti supermarketeissa! :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23762339:
Kyllä, olen saanut hyvää tietoa samuraihin liittyvissä asioissa- ja yhtenä niistä olen tutustunut esim.noihin päiden katkomiseen- kun ne vaan ns.sivalletaan poikki.
Ja lisäyksenä vielä: esim. aatelisten mestaaminen suoritettiin miekalla.

Mistä ja miksi sinä olet tälläistä tietoa hankkinut?

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;23762469:
No eiks tuo ollut ihan kaupan hyllystä veitsen napannut, joten tuskin oli mikään samuraiveitsi kyseessä.

Missään tekstissä ei kylläö mainittu, että olisi jostain hyllystä veitsen ottanu- ainakaan tossa linkissä.

Minä olin eilisestä uutisesta noin lukevinani, liekö sitten ollut uni simmussa jo.

Sorry, tarkistin iltaisen uutisen, ja tosiaan, eihän siinä mitään hyllystä ottamisesta puhuttu.
Pyydän anteeksi, ei pitäisi lukea uutisia klo 02 yöllä ;)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä