Mies lienee ihastunut/rakastunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Napakymppi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Napakymppi"

Vieras
Jotenkin se kohtelee mua eritavalla kuin kaikkia muita. On mua kohtaan korostetun herrasmies, siis kohtelias, kehuva ja jostain syystä todella huolehtiva/suojeleva. Ei halua mitenkään satuttaa mua, ei siis fyysisesti eikä henkisestikään. Ja tää käy ilmi ihan miehen teoissa ja puheissakin. Katselee välillä pitempään, välillä vain vilkuilee suuntaani. Jää usein luokseni puhumaan niitä näitä, joskus hämmentyy seurassani niin, että kävelee vahingossa toisia ihmisiä/ovia päin.. Kosketuksia, saattaa esim taputtaa mua olalle tai sitten ojentaessaan jotain jättää kätensä käteeni, tai jos istutaan ihan lähekkäin, jalkamme painautuvat toisiaan vasten eikä hän siirrä omaansa pois. Jutuistaan käy ilmi, että on yksinäinen eikä romanttista rakkautta taida elämässään olla. Jos ollaan suuremmassa seurueessa tai huoneessa jossa on muitakin, niin mies kuulee kaiken mitä puhun ja viittaa niihin myöhemmin puhuessaan mulle. Siis esim saatan mainita jollekin toiselle vaikka meneväni elokuviin, myöhemmin mies kysyy multa mitä pidin kyseisestä leffasta tai että kävinkö katsomassa leffan jne.

Musta tuntuu, että mä olen rakastunut. Pystyykö tuosta ylläolevasta sanomaan, onko tunteeni yksipuolisia vai ei?

Yhteistyössä