:,( mies loukkasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Itku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Itku"

Vieras
Oon ollu pari päivää aika herkkänä, itku tullu milloin mistäkin. En etes osaa syytä itsekkään sanoa sille. Onko se isän tuleva iso leikkaus vai mikä. Mutta mies ei osaa yhtään ymmärtää mua.

Tänään tuli taas itku lapsen sairastelun takia ja mies rupes räyhäämään että sinäkin oot semmonen hapannaama ja mitä ihmettä sä taas itket. Kerron sen hetkisen syyn ja senkin kuinka tuntuu ikävälle kun itellä on huoli ja toinen huutaa.
Nyt illalla ystäväperhe tuli kylään ja mies isoon ääneen vittuuntuneena aikoi huomenna pakata tavarat ja lähteä. Siinä en sitä juuri noteerannut, mutta nyt taas äsken kaverinsa kuulleen sanoi minulle että pakkaa aamulla repun ja häipyy! :(

Takana on ylä-ja alamäkiä parikymmentä vuotta. Koskaan ei ole ollut aikomustakaan erota tms. Vaikka erimielisyyksiä ja riitoja on ollut.
Voi että tuntuu pahalle. Itku kuivui tätä kirjoittaessa, mutta paha olo jäi.
Mies lähti käymään hakeen paikallisesta ruokaa joten yksin täällä pahaa oloa valvon.

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29466069:

En ymmärrä miksi modet ei tee mitään tälle majurille. Kukaan muu palstalainen tuskin saisi käyttäytyä näin. Vitseilläkin on rajansa ja kaikkea ei tarvitse hyväksyä, edes majurilta.

Yhteistyössä