Mies lukee viestit/puhelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nokia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nokia

Vieras
Mieheni jäi nyt kolmannen kerran tämän kk aikana kiinni suoralta kädeltä että lukee minun viestejäni.
Taustaa: Meillä on ollut pettämistä vuosia sitten,asumuseroja mutta nyt meillä on luullakseni ollut hyvä jakso menossa.Meille on tulossa kolmas lapsikin ja mies epäilee nähtävästi että petän häntä raskaana olessani.Hänen kanssaan ei voi edes rakentavasti keskustella asiasta koska hän vetoo mm. tälläiseen. Soitin kuukausi sitten exälleni, koska hänen uusi tyttöystävänsä piinaa minua,tosin exä ei vastannut puhelimeen edes. Joten en saanut häntä kiinni. Ja tämä exä on VUOSIEN Takaa. Noh tämän mieheni sai tietää että olen soittanut niin sillä että tonki kännykkääni.
Eli aina kun jää kiinni puhelin kourassani hän vetoaa siihen että koska soittelen exälleni.
Olen itse pistänyt merkille että miehen puhelin piipittää koko ajan, hän on jatkuvasti omaansa kyttäämässä.
Joko mies ei uskalla sanoa että hän ei halua jatkaa suhdetta vaan koittaa laittaa syyt minun niskoilleni tai hän pettää minua ja koittaa saada oikeutta teolleen saamalla minut kiinni samaisesta teosta nyt (Mistä ei todellakaan saa koska en petä) TAI hän ei vaan luota minuun!
Mitä teen :( Olen aivan väsynyt tähän tilanteeseen,koska en voi mieheni kanssa puhua.

Kai miehesi tietää, että exän uusi on piinannut sua? Joten siksi soittamisen exälle ei luulisi olevan ihmeellinen uttu.
Mutta herää kysymys: miksi exän - joka on vuosien takaa - uusi tyttöystävä piinaa sinua...?

No niin, niinhän sitä makaa kuin petaa.. jos on pettämishistoria, niin ei se luottamus valitettavasti muutamassa vuodessa, jos ikinä, palaudu.. kestettävä on , tai vaihdettava.

Alkuperäinen kirjoittaja vanha ämmä:
No niin, niinhän sitä makaa kuin petaa.. jos on pettämishistoria, niin ei se luottamus valitettavasti muutamassa vuodessa, jos ikinä, palaudu.. kestettävä on , tai vaihdettava.

mutta jos meillä on pettämishistoriaa puolin sun toisin.Luottamus mennyt molempien puolilta,mutta itse ainakin uskon siihen mitä mieheni sanoo eikä minun tarvitse lukea hänen kännykkäänsä.
Ja erityisesti minua kuvotta se ajatus että mieheni kuvittelee että hääräisin tuolla miesten kanssa vaikka olen 6kk raskaana :(

Onko tämä ex se, jonka kanssa petit miestäsi? Jos on niin en yhtään ihmettele, että soitto hänelle saa miehesi hälytyskellot soimaan.

Entä miksi ex:n tyttöystävä sinia piinaa, jos kyse on vuosien takaisesta suhteesta, ehkä h'nkin epäilee että teillä jotain sutinaa vai?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vanha ämmä:

mutta jos meillä on pettämishistoriaa puolin sun toisin.Luottamus mennyt molempien puolilta,mutta itse ainakin uskon siihen mitä mieheni sanoo eikä minun tarvitse lukea hänen kännykkäänsä.
Ja erityisesti minua kuvotta se ajatus että mieheni kuvittelee että hääräisin tuolla miesten kanssa vaikka olen 6kk raskaana :(

Mies saattaa epäillä, että lapsi ei edes ole hänen vaan jonkun toisen ja että jatkat suhettä tämän kanssa edelleen. Ei se niin tavatonta ole.

Alkuperäinen kirjoittaja näin minä tekisin:
No mäpä tsekkaisin sen miehen viestit/puhelut... Sillähän se asia selviäis.

Itse en tähän alennu, koska minusta kuitenkin tässä yritetään rakentaa luottamusta eikä etsiä niitä syitä että voi syytellä toista pettämisestä.Miten vaan saan mieheni tajuamaan että hänen on joko lopetettava tuo jatkuva vahtaaminen ja yritettävä oppia lluottamaan ajan kanssa,tai lopetettava tämä suhde.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tämä ex se, jonka kanssa petit miestäsi? Jos on niin en yhtään ihmettele, että soitto hänelle saa miehesi hälytyskellot soimaan.

Entä miksi ex:n tyttöystävä sinia piinaa, jos kyse on vuosien takaisesta suhteesta, ehkä h'nkin epäilee että teillä jotain sutinaa vai?

Ei ole,tämä exä on tosissaan ex jo ennen miestäni. Ja exän muija on vaan ilmeisesti hyvin mustis ,koska ymmärsin että tuo exäni on joskus kännissä ylistänyt minua ja siitä tuo soppa sitten lähti.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaa jaa:
Ihme teinejä taas hankkimassa jo kolmatta lasta :/

Tietääkseni se ei katso ikää kun puhutaan parisuhteesta ja luottamuksesta!
Voitko väittää että esim.keski-ikäisillä pariskunnilla ei ole luottamuksen kanssa ongelmia ?

Sellainen puhelin minkä näppäimistön saa pin-koodilla lukkoon. Ja sitten se päälle, koodi tietysti sellainen mitä mies ei voi arvata. Helppo keino rajata puhelin yksityiseksi eikä tarvitse riidellä. Jos mies kysyy miksi näin, sano että et pidä ko. käytöksestä. Voit vaikka käskeä lukemaan täältä tai muualta yleisen mielipiteen siitä, onko toisen puhelimen ronkkiminen hyväksyttävää. Senkin voi kertoa, että tuollainen tapa on vain simppelisti hiton ärsyttävä.

Mä voisin lukea mieheni viestit ja kattoa puhelut, muttei kiinnosta.

Mutta jos tietäisin että mieheni soittelee exälleen, olisin erittäin vihainen ja voisin jopa tutkiakkin esim. viestejä että miksi hemmetissä... Vanha suolako janottaa?

Noh meillä ei ole pettämisiä eikä sekavaa suhdetta muutenkaan, joten on sinäänsä paha sanoa mitään. Se luottamus teidän välille ei varmaan koskaan palaa ennalleen. Ja muutenkin suhde kuulostaa niin sottaiselta, että ite ottaisin kimpsut ja kampsut, muuttaisin toiselle paikkakunnalle ja rauhoittaisin ihan tilanteen. Ukon luo toki en senkään jälkeen palais. Vaan alottaisin ihan täysin uuden elämän uudelta pohjalta.

Sellainen puhelin minkä näppäimistön saa pin-koodilla lukkoon. Ja sitten se päälle, koodi tietysti sellainen mitä mies ei voi arvata. Helppo keino rajata puhelin yksityiseksi eikä tarvitse riidellä. Jos mies kysyy miksi näin, sano että et pidä ko. käytöksestä. Voit vaikka käskeä lukemaan täältä tai muualta yleisen mielipiteen siitä, onko toisen puhelimen ronkkiminen hyväksyttävää. Senkin voi kertoa, että tuollainen tapa on vain simppelisti hiton ärsyttävä.

Niin täälläkö se päätetään, mikä on hyväksyttävää, ja mikä ei ?
Hei halooooo..

Alkuperäinen kirjoittaja <yl:

Niin täälläkö se päätetään, mikä on hyväksyttävää, ja mikä ei ?
Hei halooooo..

Sanoin että täältä tai muualta. Missä tahansa missä on aiheesta käyty keskustelua. Jossei halua tuhlata rahojaan jollekin parisuhdeterapeutille joka sanoo samaa; tuollainen tonkiminen ei ole ok. Terapialle voisi tosin olla tarvetta muutenkin, ehkä se avaisi tuota tilannetta?

Hei haloo itsellesi vain, etkö muka ikinä ole itse miettinyt yleistä mielipidettä minkään tuontyyppisen asian kohdalla? Joskus terveellistä ja avartaa sitä omaa suppeaa näkökantaa.

Hei haloo itsellesi vain, etkö muka ikinä ole itse miettinyt yleistä mielipidettä minkään tuontyyppisen asian kohdalla? Joskus terveellistä ja avartaa sitä omaa suppeaa näkökantaa.[/quote]

Täysin oikein. Sitä suppeaa näkökantaa voi käydä avartamassa esim tämän palstan ulkopuolelta :)

Yhteistyössä