mies lukenut paljon netissä aiheista:erotako vai ei, muiden

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jui

Vieras
kanssa flirttailu, parisuhdekriisi, ero, pettäminen, muiden kanssa flirttailu, rakastaako vai tykkää. Sivuhistoriassa oli näitä pitkä liuta. Minulle mies sanoi potevansa jotain kriisiä, mutta ei halua erota. Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa? Mies väittää, että noilla lukemisilla "ei ole mitään tekemistä minkään kanssa". Ei mun mies ennen ole tuollaista lukenut tai ollut kiinnostunut. Mistähän voisi johtua? Mies ei itse puhu.

Ei se välttämättä mitään muuta tarkoita kun pohdintaa.
Mutta mun mies eroskin ihan ilman mitään ennakkovaroituksia... joten ihan sama mitä ne tekee/ on tekemättä...

Kyllä mä ainakin googletan aika usein asioita, joita en itse ole tehnyt tai suunnittele tekeväni. Tämä on tosi tylsä vastaus, mutta sanoisin, että aloittajan mies on ainoa, joka osaa vastata, mistä tässä on kysymys. Halutessaan.

Mies siis poiminut näitä tiettyjä keskusteluja parisuhdeforumilta.. ei googlettanut, jos sillä merkitystä on. En ymmärrä mistä on kyse :( . Sen mies sanoi, ettei varmasti ole pettänyt.

Kun meillä suhde tökki (mun mielestä), eikä mies ottanut tosissaan vaikka koitin puhua, kävin myöskin lueskelemassa vastaavia juttuja ja jätin tahallani ne sivuhistoriaan...

Luettehan tekin täällä kaikennäköisiä ketjuja (tästä palstasta puhuttaessa, todellakin kaikennäköisiä :o :D ) Ettekä varmasti ole itse kokeilemassa kaikkea..? (mitä nyt mm. "kyykky vatkauspesua" osa kokeili yms. :laugh: )

Anna toisen lukea. Itse ärsyyntyisin jo siitä jos mun perässäni käytäis tutkimassa mitä olen lukenut ja tutkinut netissä.

Yhteistyössä