Mies lupasi maksaa silikonit, jotenkin tuntuu silti inhottavalta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Olen itse valittanut ja valittanut ja valittanut imetyksestä rupsahtaneita tissejäni, joten mies lupasi syntymäpäivälahjaksi ostaa mulle uudet tissit. Toki olen iloinen ja ne tulevat todellakin "tarpeeseen", mutta tuli vain semmoinen fiilis etten kelpaa tälläisenä :o Okei, ehkä nää menkatkin tekee tän olon..

Tuohan on just miehen logiikkaa. Jos on ongelma, etsitään ratkaisu. Ne ei yhtään jaksa valittamista. Ei mies varmaan mitään pahaa ajattele. Voithan sanoa miehelle, että ongelma ei ole niin suuri, että tarvitset silikonit. Jos siis olet sitä mieltä.

Mies tyypillisesti etsii sen ratkaisun ongelmaan niin ei tarvitse enää valittaa. Ja kysehän oli siitä, että sinä olet valittanut, ollut tyytymätön tisseihisi. Tuskin se mies on valittanut?

Mun mies ei taas ikinä haluaisi että hankin silikonit vaikka itse joskus niistä haaveilenkin. Hänen mielestään "terveys ennen turhamaisuutta" ja luonnollinen pitää olla. Itsellä imetysten jäljiltä tyhjät A-kupit (muistuttavat mäyräkoiran korvia), mutta miehen mielestä ennemmin ne kuin silikonirinnat, vaikka isoista tisseistä tykkääkin. Sanoo että rakastaa minua itseni takia, ei tissien.

Tuskin miehesi tarkoitti tuota pahalla. Ehkä hän vain haluaa, että olet onnellinen?

Mutta itse en IKINÄ ottaisi silikoneja, koska olen sinut itseni kanssa, enkä halua pilata terveyttäni.

Miehesi on ratkaisukeskeinen ihminen, turhaan häntä syyttelet omasta pahasta mielestäsi. Minä taas olen alkanut pehmitellä miestäni maksamaan mulle rintojen kohotuksen imetysten jälkeen eikä hän ole kyllä vastaan ollut. Ei ole itse ehdottanut, mutta haluaa, että minä olen onnellinen ja näin ollen suostuu maksamaan (hänellä isommat tulot, eikä halua että alan itse lainarahalla maksamaan). :)

[QUOTE="kolmen äiti";26168848]Mun mies ei taas ikinä haluaisi että hankin silikonit vaikka itse joskus niistä haaveilenkin. Hänen mielestään "terveys ennen turhamaisuutta" ja luonnollinen pitää olla. Itsellä imetysten jäljiltä tyhjät A-kupit (muistuttavat mäyräkoiran korvia), mutta miehen mielestä ennemmin ne kuin silikonirinnat, vaikka isoista tisseistä tykkääkin. Sanoo että rakastaa minua itseni takia, ei tissien.[/QUOTE]

:flower: miehellesi.
Vaikka mua alkoi kyllä naurattaa nuo mäyräkoiran korvat... Hauska kuvaus. Mullakin taitaa olla sellaiset, vai oiskohan nuo basset houndin :D