Mies! Miten vanhana olet vielä tullut isäksi?

  • Viestiketjun aloittaja me kaksi ja lapsi?
  • Ensimmäinen viesti
christinahhh
Mun äiti oli 42 ja isä 46 ku ne sai mut. Oon kohta 18 ja hyvin ovat jaksaneet molemmat musta huolehtia. :) Iskä täytti syksyllä 62 eikä sillä oo mitää sairauksia ja hyväkuntonen on!
 
pommi&pamaus
Alkuperäinen kirjoittaja eräs peräs:
Hienoo chrisse!

46-vuotiaana isäksi tullutta ja 64-vuotiasta isyyttä suunnttelevaa kannataakin verrata keskenään.

Olitkos ahkera tytti koulussa matikantunneilla?
Mikäs Christinan kommentissa noin vialla oli? Ei tässä keskustelussa oleellista ole eri parien vertailu tai julistaminen että juuri näin tai noin kaikkien ihmisten pitäisi tehdä. Samanlaisia kommentteja me muutkin ollaan tänne kirjoiteltu.

Niinkuin kaikessa keskustelussa niin tässäkin on tärkeää että ihmiset tuovat esille omaa näkemystään ja kokemustaan jotta kukin voi omalla tahollaan luoda sitten omaa näkemystään jonka mukaan sitten elää. Minä ainakin luin ilolla Christinan kommentin. Vaikka lyhyt viesti olikin niin jotenkin siitä välittyi keskinäinen välittäminen ja jonkinlainen elämänilo myös..:)
 
vieras
Eipä käy kateeksi noin vanhojen vanhempien lasta. Isovanhempia lapsella ei tietenkään ole (ainakaan miehen puolelta) ja isä (joka on muuten 71 kun lapsi on 5 vuotias, jos teillä heti tärppää) on vanhempi kuin koulukavereiden isoisät... ei ei ei! Aika edesvastuutonta edes ajatella asiaa ja jos meinaatte ruveta sikiämänn, niin lapsen parasta ei ainakaan ole ajateltu.

Oon monesti ajatellut, että täällä on joidenkin niin helppo neuvoa toisia, kun ei ole oma lapsi kysymyksessä.

Ei ihmisestä enää kohta viidenkympin jälkeen enää oo pienen lapsen hoitajaksi kuin tilapäisesti mummona ja vaarina.Pinna palaa paljon nopeammin kuin nuorena, kun ei enää jaksa niin paljoa.Miehet väsähtää viidenkympin jälkeen vielä naisia joutuisammin.
 
Viimeksi muokattu:
Nainen..
Vanhan miehen sperma on huonoa, autismin riski kasvaa ja muunlaisiakin häiriöitä.

Mun mies on 50 eikä sovellu edes vaariksi.Kypsyy yhden hoitopäivän jälkeen lapseen eikä anna lapsen kiukutella yhtään.Miehet muuttuu viisikymppisinä, mutta tämä asia on tabu, josta vaietaan.

No, eipä ole mun lapsi.Pilatkoon tämäkin nainen nuoruutensa.
 
Tiedän tapauksia
Alkuperäinen kirjoittaja vanha päiväys;9612407:
En ikinä hankkisi lasta vanhan miehen siittiöillä. Miehen siittiöiden parasta ennen päiväys on mennyt jo parikymmentä vuotta sitten. Tuota asiaa on viime aikoina tieteellisestikin tutkittu.
Riippuu elintavoista. Jos oikein rellestää (tupakointi, alkoholi, epäterveellinen ruoka jne.), niin parasta ennen päiväys menee jo nuorena.
 
sadfsfadsfd
Miksi sitä pitää väkisin tehdä orporukka tähän maailmaaan. Läheisiä ohmisiä tarvitsevat kaikki ja tieten tahtoen teette lapsen joka on sitten ihan yksin. Näitä on nähty. Ei tule yhteiskunnalle hyödyllistä kansalaista ja työntekijää kun psyyke on muruina.
 
Nainen kesällä
Eipä käy kateeksi noin vanhojen vanhempien lasta. Isovanhempia lapsella ei tietenkään ole (ainakaan miehen puolelta) ja isä (joka on muuten 71 kun lapsi on 5 vuotias, jos teillä heti tärppää) on vanhempi kuin koulukavereiden isoisät... ei ei ei! Aika edesvastuutonta edes ajatella asiaa ja jos meinaatte ruveta sikiämänn, niin lapsen parasta ei ainakaan ole ajateltu.
Puistattaa ajatuskin vanhan miehen siittiöistä, yök, jotka lilluvat venähtäneissä munapusseissa.

Nuorta ja kiinteätä, kiitos!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä