Mies mököttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käpy jäässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

käpy jäässä

Vieras
Lähtötilanne: Mies korjasi autoni jouluviikolla. Ehdottipa sitten, että "palkaksi" voisin järjestää vähän ekstrakivaa seksin merkeissä joku ilta. Helpotti hommaani jopa kertomalla, mikä olisi mieleistä.

Ongelma: aikaa vuodenvaihteeseen asti, mikä siis täyttyi eilen illalla. Kotona 24/7 muksu, joka piti saada ensin yöunille, että voitaisiin jotakin touhustaa. Mikäs siinä, mutta kun mies on järjestään ehtinyt nukahtaa ennen lasta, esimerkiksi eilen ja toissailtana. En ole viitsinyt häntä sitten herättää, nämä jutut ovat parhaimmillaan kuitenkin silloin, kun osapuolet ovat hereillä ja toimintakunnossa.

Tulos: Mes mököttää tänään ja varmaan muutamana muunakin päivänä. Vika on nyt sitten minun, kun en saanut aikaan toteuttaa tätä esitettyä toivetta. Minä en kuitenkaan ollut se, joka nukkui mahdollisen actioinin ohitse, mutta miten muka sanoa se miehelle ilman, että kuulostan ilkeältä tai tahallaan mollaavalta? Ja jos en sano mitään, se on sama, kuin myöntäisin syyllisyyteni.

Pikkumaista? Taatusti. Asia on kuitenkin miehelle tunnetasolla kovin tärkeä, ja homman väliin jääminen harmittaa häntä oikeasti. Mua vaan nyt risoo tämä mykkäkoulu ja mökötys, kun ei ole ollut kunnollista tilaisuutta toteuttaa toivetta annetun ajan puitteissa. Plääh.

Mä en ymmärrä tätä päivämäärärajaaa, onko teidän värkeissä 'parasta ennen päiväys'? ettekö vois hoitaa hommaa vaikka tänään? kummallista muutenkin tuommoinen vaihtotalous, mut ymmärrän tavallaan kyllä.

Tuota "palkka"-sanaa ei tarvitse ottaa turhan kirjaimellisesti ;) Ei se mikään pakollinen kuvio olisi ollut, vaan lähinnä ehdotus/yritys virkistää iltaa jollakin hyvällä tekosyyllä. Mutta tuo minua kyllä pännii, minkä toka vastaaja tuossa sanoo, että "nyt ei voida naida, kun vuosi ehti vaihtua..." Mä kun en käsitä mikä siinä on niin pahaa, jos sopiva tilaisuus tuleekin tänään tahio huomenna, kun ei aiemmin ole ollut tilaisuutta?

En ymmärrä miehesi mökötystä, luulisi hänen ymmärtävän että tälläiset jutut hoidetaan pikkulapsiperheessä sitten kun tilaisuus siihen eikä mitään aikarajoja.

Myönnän, että itse olen myös jonkinsortin h***a. Saan mieheltäni extrarahaa esim. hänen ylitöistään ja hän saa minulta sellaista seksiä kun tykkää. Tosin oma makuni on seksin suhteen hieman jopa rajumpi kuin miehelläni, joten sinälleen en näe asiassa ongelmaa. Mä saan shoppailurahaa ja seksiä. Mies "vain" seksiä. ;)

Mä itse asiassa ymmärrän miestä, jos ainoa keino saada seksiä edes joskus on tehdä ap:lle palveluksia. Tosin nyt tämäkään ei näköjään auttanut. Terve tilannehan tuo ei ole kummankaan puolelta.

Oikeastiko ennen joulua oli puhe, ja reilun viikon varotusaika ei ollut riittävä? Koska teillä viimeksi on ollut seksiä, kesällä?

Kyllä meillä seksiä harrastetaan mennen, tullen ja tavatessa muutenkin, mutta nyt oli kyse vähän spesiaalimman yhteisen illan järjestämisestä. Tarkoitus on, että kummallakin on kivaa ja panostetaan enemmän, kuin tältä lapsiarjelta yleensä ehditään/viitsitään.

Mies käy töissä ja menee aamulla aikaiseen, sen takia ei voida kukkua öitä ihan miten sattuu. Sen takia sitten viikonlopuille ja vapaille latautuu kuin huomaamatta enemmän odotuksia, ja välillä tulee näitä pettymyksiä.

On taas niin jeesustelua että. Onpa kamalaa kun naimisissa olevat ihmiset pilke silmäkulmassa vaihtavat palveluksia! Päivämääräkin on varmaan vain sellainen selittämätön juttu mitä naisillakin usein on. Vai myönnättekö kaikki ettette ole koskaan sanonut jotain tyyliin "ja nämä romut tästä pöydältä siivoat kyllä tänään" tms? Jos menisit ja supattaisit miehellesi korvaan jotain tähän tyyliin: "Kulta, jos menisit tänään ja lukisit meidän Mikalle jonkin iltasadun ennen nukkumaan menoa, voisin sillävälin mennä suihkuun ja laittautua valmiiksi sitä yhtä juttua varten josta puhuimme aiemmin...." ja puristus sisäreidestä niin eiköhän miehen mökötys lopu. Jos ei niin sitten on miehessä vika ei konsteissa! Ja keität miehelle iltakahvit niin pysyy virkumpana.

Mä en ymmärrä mikset vaan herättänyt miestäsi? Kummasti mies siitä virkoaa kun on seksiä luvassa....
Meillä välillä herättelee mies mutta useimmiten minä, kun valvon yleensä myöhempään. Ja koskaan ei ole mies pahastunut kun herättelen yöllä ...

Kumpis on lähempänä totuutta: sanoit joka ilta lasta nukuttaan mennessäs että kulta, äläpä vielä mee nukkuun niin tuun vähän suakin peitteleen vink, vink, VAI et ees viitannu aiheeseen millään tavalla vaan kykit lapsen huoneessa oottelemassa että mies nukahtaa.

Kommunikaatio pelaa teillä ainakin mahtavasti, jos sulla on suunitelmissa yhteinen ilta, mut sillä välin kun nukutat lasta mies ehtii nukahtaa ja sä vaan helpottuneena huokaset että huh, selvisinpäs. Älä vaan sanokaan sille mitään.

[QUOTE="Juu";22794772]Mä itse asiassa ymmärrän miestä, jos ainoa keino saada seksiä edes joskus on tehdä ap:lle palveluksia. Tosin nyt tämäkään ei näköjään auttanut. Terve tilannehan tuo ei ole kummankaan puolelta.

Oikeastiko ennen joulua oli puhe, ja reilun viikon varotusaika ei ollut riittävä? Koska teillä viimeksi on ollut seksiä, kesällä?[/QUOTE]

Vai onko niin että ainoa tapa saada mies tekemään jotain on antaa pillua siitä kiitokseksi...?

[QUOTE="Joo";22794951]Kumpis on lähempänä totuutta: sanoit joka ilta lasta nukuttaan mennessäs että kulta, äläpä vielä mee nukkuun niin tuun vähän suakin peitteleen vink, vink, VAI et ees viitannu aiheeseen millään tavalla vaan kykit lapsen huoneessa oottelemassa että mies nukahtaa.

Kommunikaatio pelaa teillä ainakin mahtavasti, jos sulla on suunitelmissa yhteinen ilta, mut sillä välin kun nukutat lasta mies ehtii nukahtaa ja sä vaan helpottuneena huokaset että huh, selvisinpäs. Älä vaan sanokaan sille mitään.[/QUOTE]

Mä ainakin kykin ja ootan että mieskin nukahtaa :laugh:

Yhteistyössä