mies muuten taisi tienata tänään itselleen suuhoidon :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä laitoin päälleni tänään legginsit ja tunikan ja kauhistelin kaameita turvonneita jalkojani. KYsyin epäröiden mieheltäni että pitäiskö vaan laittaa pois nuo kuteet kun en tod. näyttänyt kovin hehkeältä mutta oli kuitenkin ihanan tuntuiset (siis mukavan väljät) vaatteet.

Mies katsoi mua ja sanoi ettei näytä lainkaan pahalta ja että mun pitää laittaa ne vaatteet jotka haluan. Mä sitten vielä niitä jalkoja kauhistelin johon mies totesi "hei sä olet raskaana, kai nyt silloin jalat välillä onkin turvoksissa".

Sit mä istuin miehen syliin halimaan, eikä se edes parkaissut tuskasta tai töninyt mua pois.

On se vaan suloinen =) :heart:

voi taivas... onko suuseksi teille joku palkinto jonka saadakseen vaaditaan tietty määrä kehuja ja kauniita sanoja?? meillä harrastetaan seksiä sillon kun kummallakin tekee mieli. suuhoidolla ei makseta kehuja...

Alkuperäinen kirjoittaja :X:
voi taivas... onko suuseksi teille joku palkinto jonka saadakseen vaaditaan tietty määrä kehuja ja kauniita sanoja?? meillä harrastetaan seksiä sillon kun kummallakin tekee mieli. suuhoidolla ei makseta kehuja...

:laugh: :laugh: :laugh:

Pitäisköhän sun nyt harrastaa sitä seksiä ettet olisi niin kireänä ja tosikkona siellä?

Alkuperäinen kirjoittaja :X:

No voi taivas tosiaan!
Meillä muuten omataan huumorintaju, vaikkei molempia yhtäaikaa aina nauratakaan.. ;) :whistle:

Ja ap:lle, selvästikin ukkos on melko ihana tapaus :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Se riitely puhdistaa kummasti ilmaa ;)

Juu ajattele, mä en edes muistanut enää että oli tuo kireäkin vaihe. Niin kivasti on taas mennyt. Eli ilmeisesti kyseessä tosiaan oli joku hemmetin lomastressi.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
:laugh: Minä mietin että miten niin mies oli saada turpiinsa :laugh: Meillä kun ei suuhoitoja tienata eikä palkaksi anneta enkä siis ymmärtänyt avausta ollenkaan

No multakin tuo oli vitsi :D . Tai no, oikeestaan tuo oli miehen vitsi. Siinä sylissä kun istuin ja lepertelin miehelle miten kivasti hän valitsi sanansa, niin hän heitti vitsinä että suuhoito tänään jee :D .

Ja siis kyseessä vain ja ainoastaan vitsi, vaikka toisaalta varmaan olis oikeestikin sen tarpeessa. Meillä kun tuon seksin harrastaminen on ollut kiellettyä jo pienen ikuisuuden.

Mutta haluan nyt vielä painottaa että meillä seksi ei ole kaupankäyntiväline, ei millään tasolla.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
:laugh: Minä mietin että miten niin mies oli saada turpiinsa :laugh: Meillä kun ei suuhoitoja tienata eikä palkaksi anneta enkä siis ymmärtänyt avausta ollenkaan

se ny mikään ihme ettet ymmärtänyt avausta...

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Hei turkilmas! :)

Aivan ihana masu-kuva!!! :D :heart:

Voi kiitos :D . On muuten aikas tuore, taisin ottaa pari päivää sitten kun tein aloituksen. Elättelin raukka toiveita että mahan muodon perusteella vois päätellä missä asennossa vauva olis...toiveajattelua, mutta siirsinpä kuvan sitten profiiliin =)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Voi kiitos :D . On muuten aikas tuore, taisin ottaa pari päivää sitten kun tein aloituksen. Elättelin raukka toiveita että mahan muodon perusteella vois päätellä missä asennossa vauva olis...toiveajattelua, mutta siirsinpä kuvan sitten profiiliin =)

Pikkusenko ehkä liioittelit, kun kerran väitit, että siulla ois 30 kiloa ylimääräistä (vai ihanko mettään muistan?)!! Ihana vatta :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:

Pikkusenko ehkä liioittelit, kun kerran väitit, että siulla ois 30 kiloa ylimääräistä (vai ihanko mettään muistan?)!! Ihana vatta :heart:

Eikun vähättelin, painoa on tullut nyt niin paljon lisää että ylimääräistä taitaa olla jo 40 kiloa :ashamed: B)

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Eikun vähättelin, painoa on tullut nyt niin paljon lisää että ylimääräistä taitaa olla jo 40 kiloa :ashamed: B)

Miulla ois suositella tosi hyvvää silmälääkäriä :whistle: :D

Paremmin toimis jos toisin mulle hemmetinmoisen kasan heliumpalloja niin että pitäisin niitä sitten kourassani kun hyppään vaa'alle. Saatais nuo lukemat sillä ehkä paremmin alas :D