Mies nöyräksi ??

  • Viestiketjun aloittaja Nainen 34v
  • Ensimmäinen viesti
Annastiina
Kurittamalla tietenkin.
Sitten kun lupaa, että miestä ei enää kuriteta jos nöyryyttä löytyy, niin pakkohan sen suostua.
Toisaalta ihan mukavaa, että mies nostaa välillä päätään ja oikaisee nöyrän niskansa. Silloin nimittäin saa taas kurittaa :))
 
liia
Jokainen mies ansaitsee säännöllisen selkäsaunan. Nurkkaan vaan housut kintussa odottamaan vitsaa. Kyllä siinä jokainen mies taipuu jossain vaiheessa. Osa voi uhota pidempään, osa anelee jo ennenkö mitään varsinaisesti on vielä tapahtunutkaan. Mutta säännöllisellä selkäsaunalla mies pysyy nuhteessa ja pian jo anelee anteeksi kaikkea ja lupaa parantaa tapansa. Tavat myös parantuvat, tai selkäsauna uusiutuu.
 
liia
Henkistä kuritusta on se, että mies saa seistä nurkassa ja odottaa koska selkäsauna alkaa ja koska seuraava lyönti tulee. Mies voi joutua seisomaan nurkassa vaikka tunnin ennen kuin piiskaaminen alkaa. Henkinen nöyryytys tulee siinä vaiheessa kun mies itkee ja lupaa taas olla kiltti.

Tietysti joskus henkinen nöyryytys voi olla niin suurta ettei varsinaista piiskausta edes tarvita.
 
vaimo
Ei maar joku järjestys sentään elämässä pitää olla. Nurkassa nyyhkyttävä mies. Iso YÄK! Kyllä miehen pitää mies olla ja järjestys taloudessa pitää. Uhittelevalle vaimolle lujan jämäkkä selkäsauna remmillä. Niin se vain on.
 
Annastiina
Just noin Liia. Pelko ja tietämättömyys ahdistaa sopivasti. Kun mies joutuu olemaan kokoajan varpaillaan, pysyy nöyryys pitkään.
Mutta kuten tiedämme on hyvä välillä todeta rajan ylitys ja asiaankuuluva piiskasauna ansaituksi.
 
Magda
Alkoi ukko hyppiä silmille tuossa yhteen aikaan. Joten minä siihen, että jassoo!!! Ukko sai olla pari viikkoa ilman pimpsaa. Lopulta hän alkoi käydä aika toivottomaksi. Sanoin lopulta ukolle, että hän saa tuottaa minulle orgasmeja suuseksillä, ja vain suuseksillä! Ukko suostui ja suostui tehtävässä mallikkaasti kunnes itsehillintä petti ja pääsi oikein naimaan. No, hellin ukkoa kiitokseksi, mutta ilmoitin samalla, että hänen lupauksensa ei pitänyt loppuun asti ja tästä seuraa parin viikon breikki. Ukko oli aika allapäin, mutta tyytyi osaansa ja jäi odottamaan.

Lopulta, parin viikon päästä, koitti jälleen aika ja ukon naama loisti kuin Naantalin aurinko. Juuri kun ukko oli kömpimässä sänkyyn kerron, että pimpsaa ei tule ellei sopimuksesta pidetä kiinni ja ukko anna ainoastaan suuseksiä. Taisi mennä aika hiljaiseksi, mutta suostui lopulta. Kerroin, että tälle pitäisi saada takeet ja että haluan siinä tapauksessa sitoa ukon kädet selän taakse että jalat nilkoista kiinni. Ukko suostui, joten ei muuta kuin solmut kohdilleen, ukko selälleen ja minä istuin hänen naamalleen. Viidennen orgasmin jälkeen ukon muna oli räjähdyspisteessä, joten kerroin että annan hänen purkautua minuun, jos jaksaa osottaa toiset pari viikkoa seuraavaan kertaan. Ukko nyökytteeli kiltisti ja oli lopulta onnensa kukkuloilla. Vaan eipä sitä onnen tunnetta kovin pitkään kestänyt.

Pari viikkoa meni ja ukko alkoi käydä malttamattomaksi. Toistettiin edellisen kerran kaava, tosin tällä kertaa ukko jäi sidottuna selinmaakuulle kun minä runkkasin häntä kunnes laukesi käsilleni. Ukko oli tietty tyydytetty, mutta varmaan hieman pettynyt. Lohdutin häntä ja kerroin että seuraavalla kerralla hän saa naida minua, jos vain yhteistyöhalua löytyy. Ukko nyökkäsi, joten sidoin siteen hänen silmilleen, poikkesin kylppärissä ja lopulta sänkyyn palattuani kiinnitin ukon munan ympärille pienen lukollisen muovisen siveyslaitteen. Ukko oli saada sätkyn kun poistin huivin hänen silmiltään, jätin hänet sidottuna makaamaan sängylle ja poistuin huoneesta. Palatessani ukko oli jo rauhoittunut ja tyytynyt asemaansa. Kerroin että tästä lähtien ukko saa naida usemmin, mutta kertojen välissä siveyslaitteen tulee olla omalla paikallaan. Sillä tiellä ollaan edelleen ...
 
mies 47
Tuon vaimoihmisen kanssa olen samaa mieltä. Jos nainen rupeaa edes fantasioimaan tuollaisia, niin sitähän pitäisi mitä ilmeisimmin panna/naida/rakastella/ nussia vähän useammin ja perusteelisemmin, jotta lähtisi tuollaiset katkerat puutteen aiheuttamat höpinät mielestä. Ja jos ne kaikesta huolimatta jatkuvat senkin jälkeen, niin NAISELTA housut alas ja kunnon selkäsauna paljaalle pyllylle. Luulisin, että tepsii. Ainakin meillä on tehonnut ;).
 
tipi
Tuota siveysvyötä meilläkin mies käyttää säännöllisesti. Hyvä konsti saada nuolemalla orkkuja ja katsoa kun se itse kiemurtelee kiimassa. Aukaisen sen vain silloin kun minä haluan. Joskus olen joustanut ja runkannut paineet sen omalle vatsalle. Mutta mitään hyvää orkkua ei kannata antaa. Sen verran vaan että vähän tyhjenee ja muna veltostuu, niin saa laitteen takaisin paikoilleen. Silloin mies pysyy kiimaisena ja nöyränä kivasti.
 
vieraissa käviä
Ei noin vitunkipeitä miehiä voi ollakkaan että antavat laittaa jonkun muovisen mulkun peiton ja lukkoon vielä.Kädet ja jalat sidottuna,akka istumassa naamanpäällä runkkaamassa kullia kaikkea sitä saa lukeakkin voihan vittu.Kyllä kai sitä joka MIES saa muualtakin jos vain haluaa eikä tarvis alistua moiseen älynlahjoiltaan melko surkean akan mielenilmauksiin.
 
Annastiina
Alkuperäinen kirjoittaja vieraissa käviä:
Ei noin vitunkipeitä miehiä voi ollakkaan että antavat laittaa jonkun muovisen mulkun peiton ja lukkoon vielä.Kädet ja jalat sidottuna,akka istumassa naamanpäällä runkkaamassa kullia kaikkea sitä saa lukeakkin voihan vittu.Kyllä kai sitä joka MIES saa muualtakin jos vain haluaa eikä tarvis alistua moiseen älynlahjoiltaan melko surkean akan mielenilmauksiin.
Kaipaat ilmeisesti vähän raskaampaa kättä poju?
 
väriä
Meilläkin on tuo muovinenputkilo. Mutta siihen lisäksi,sido mies ja värjää karvat vaaleiksi.Lisukkeena ruskettavaa voidetta penikseen ja palleihin,niin erottuu paremmin.Voin kertoa että saunaillat harvenee.Ja tuommoinen vaaleanruskea kikkeli on vaihtelua.Mutta kuitenkin se on oman kullan.
 

Yhteistyössä