Mies nöyräksi ??

  • Viestiketjun aloittaja Nainen 34v
  • Ensimmäinen viesti
värjätty
Kiitos vaan ideasta.Muija oli lukeut tuon,ja olisi kuulemma mukava kokeilla.Se siitä asti on rasvannut joka ilta.Nyt on kahvinruskeat munat.Täytyy myöntää että ei tätä kehtaa paljoa näytellä,kun on muuten vaalea iho.Karvoja ei sentään värjätty,ne poistettiin kaikki.Tuo muovinen siveysvyö on kuulemma ostoslistalla.
 
Onsevähänniinnii
Heh, hauskoja juttuja. Meillä pelaa siten että vaimo alistuu 2/3 kerroista ja minä sen kolmanneksen. Tyylit ovat hieman erilaisia, vaimo pitää sidottuna olemisesta, pakotettuna dildon päällä istumisesta, nurkassa odottamisesta jne. mutta ei piiskaamisesta. Itse taas odotan lähinnä piiskaa. Makunsa kullakin ja kaikillehan ei nämä jutut sovi ollenkaan. Tosin meilläkin tavallisesti harrastetaan ihan normaaliseksiä mutta välillä pitää olla jotain maustetta.
 
James33
Alkuperäinen kirjoittaja Tintti70:
Googleta cb2000 tai cb3000.Meille se tilattiin kotimaisesta alan liikkeestä postitse.Kallis,mutta kestävä ja tehokas laite.
Yx juttu tosta... Mitäs jos miehellä alkaa seisoon, kun toi on päällä, miten se menee ohi ollenkaan, kun toi vaan puristaa lisää? eikös se ala jo sattuun liikaa... Kysymys on ihan asiallinen ja askarruttaa.
 
Tintti70
Kyllä se ajan kanssa ohi menee,ainakaan meillä ei ole liiemmin valiteltu siitä.Joku mies varmaan osaa vastata paremmin.Katso suomi24 ja keskustelut ja seksi ja seksivälineet.Siellä on juttuja enemmänkin.
 
Mikko
Nöyräksi pistää miehen ihan varmasti...
Miettikääpä kuinka kivaa on miehen olla tajuissaan ensiavussa, kun toinen mies murtaa koteloa auki? Minä olin murtamassa. Olihan se kokemus kokemuksien joukossa. Kohde ei oikein ollut onnellinen, halusi vekottimen heitettävän äkkiä roskiin eikä todellakaan halunnut sitä vielä mukanaan. Mies oli hoidettavana muun asian takia, siveysvyö ei ollut se syy.
 
Jone
Minusta laitetta olisi kiva kokeilla, mutta sen korkea hinta jättää sen kaupan hyllylle. Tilasin saksasta sellaisen nahkaisen oikean siveysvyön, ja vahingossa niitä tuli kaksi. Nyt olisi joutavana sellainen omakustannus hintaan + postikulut eli 60eur+postikulut 7.60. löytyy huutonetistä
 
entinen isäntä
Mitenhän vaimolle saisi "syötettyä" tuon siveysvyön tarpeellisuuden? Hän kyllä tykkää määräillä ja minä totella...mutta tuo vyö ehkä on liikaa. Muutenkin häntä pitäisi rohkaista roolissaan...
 
df
"Puhutteko te nyt siis jostain molemminpuoleisesta touhusta, vai onko teillä liian vilkas mielikuvitus ja heikentynyt todellisuudentaju?"

Ei se aina ole niin, että on pieni, hentoinen, siro ja avuton nainen, ja valtava, uhkaava, karhumainen mies. Entisessä naapurissamme asui nainen, joka hakkasi miestään. Mies oli häntä isompi, mutta kerran he riitelivät käytävällä ja nainen istui miehen päällä hakkaamassa häntä suoraan naamaan. Poliisit hakivat yleensä naisen ja sama kuvio toistui monia kertoja.

"Valitettavasti luonto päätti niin, että miehet ovat taistelijoita, ja naiset eivät. Onnea vaan sen selkäsaunan kanssa."

Taas ollaan niin kovin mustavalkoisia. :) Miehet, taistelijoita? Salli minun nauraa! Nyt kun sinä yleistät, niin yleistän minäkin - Naisilla on tunneälyä, he kasvattavat lapset kotona. Mitä tekee mies? Menee munan perässä mihin vaan terska osottaa, panee kaupungin kaikki reiät läpi ja tulee kotiin makaroonilaattikkoa syömään. Kyllä nainen aika lailla pyörittää miestä, henkisellä pelillä sitten, jos ei fyysisellä. Mutta mies - taistelija? Nainen tässä taistelee sen synnytyksenkin läpi lähinnä siksi, että mies on liian heikko synnyttämään.
 
vieras
Maailmassa on paljon alfauroksia ja nöyriä miehiä, ja siihen väliinkin saattaa osua jokunen. Aivan turhaa arvostella alistuvaa miestä kun hän nauttiii kohtelustaan. Ongelmaksihan yleensä muodostunee se, että dominoivakaan nainen ei ymmärrä ja hyväksy alistuvaa miestä. Mutta maistettuaan voiman tunnetta moni sanoo ettei mies enää määrää meillä ja kaikki on tyytyväisiä. Kysymys: miten alistuvaksi itsensä tunteva mies saa naisensa kiinnostumaan aiheesta?
 
siivooja_m
Henkistä kuritusta on se, että mies saa seistä nurkassa ja odottaa koska selkäsauna alkaa ja koska seuraava lyönti tulee. Mies voi joutua seisomaan nurkassa vaikka tunnin ennen kuin piiskaaminen alkaa. Henkinen nöyryytys tulee siinä vaiheessa kun mies itkee ja lupaa taas olla kiltti.

Tietysti joskus henkinen nöyryytys voi olla niin suurta ettei varsinaista piiskausta edes tarvita.
Useimmiten tuo henkinen kuritus on paljon tehokkaampaa kun piiska ja fyysinen kuritus. Seettä joutuu pahemmin japahemmin henkisesti alistumaan naisen edessä johtaa lopulta siihen, että ei enää edes osaakkaan tai halua muuta kuin alistua. Mies alkaa oikeasti pitämään naisen ylempää asemaan oikeutettuna. Tuo olisi se tila jota pitäisi oikeasti päästä kokemaan ja tuntemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Jossu45
Jokainen mies ansaitsee säännöllisen selkäsaunan. Nurkkaan vaan housut kintussa odottamaan vitsaa. Kyllä siinä jokainen mies taipuu jossain vaiheessa. Osa voi uhota pidempään, osa anelee jo ennenkö mitään varsinaisesti on vielä tapahtunutkaan. Mutta säännöllisellä selkäsaunalla mies pysyy nuhteessa ja pian jo anelee anteeksi kaikkea ja lupaa parantaa tapansa. Tavat myös parantuvat, tai selkäsauna uusiutuu.
Ihania totuuden sanoja! Minusta kuitenkin sillä erotuksella että selkäsaunat tulle antaa syystä! Säännöllisessä selkäsaunassa on se paha puoli että jos mies tietää saavansa selkään joka tapauksessa niin ei se juuri käytöstä korjaa!
Vielä tietty sekin että kun puhutaan KURITUKSESTA niin selkäsaunat ei saa mennä miehen fantasioitten mukaan vaan täysin kurittajan sanelemina eikä miehen tule saada valita milloin tai miten hän selkäsaunansa saa!
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Ihania totuuden sanoja! Minusta kuitenkin sillä erotuksella että selkäsaunat tulle antaa syystä! Säännöllisessä selkäsaunassa on se paha puoli että jos mies tietää saavansa selkään joka tapauksessa niin ei se juuri käytöstä korjaa!
Vielä tietty sekin että kun puhutaan KURITUKSESTA niin selkäsaunat ei saa mennä miehen fantasioitten mukaan vaan täysin kurittajan sanelemina eikä miehen tule saada valita milloin tai miten hän selkäsaunansa saa!
Jossu45:lla on ikeanlainen mielipide asiasta koska juuri syystä ja opetukseksi selkäsaunat pitää antaa eivät ne muuten tehoa ja menettävät merkityksensä.

Myöskin tuo, että ei pidä mennä miehen mieltyysten mukaan vaan NAINEN itse päättää keinot ja tavat miten miestään kurittaa saadakseen haluamansa. Sama asia myös siinä siivoaako mies vai ei niin ei sellainen ole toimiva menettely. Eikö se pidä mnnä niin kun nainen sanoo, ttä pitää siivota niin silloin siivotaan vaikka se ei miellyttäisi.

Miehen pitää oppia palvelemaan ja palvomaan Valtiatartaan NAISTA, jotk ovat luomakunnan kruunuja :) Olipas runollista.

Kyllä miehen oikeasti saa kuriin halutessaan jos mies antaa aluksi pikkurillin niin vie koko käsi.
 
Viimeksi muokattu:
Jossu45
Runollista oli joo.
Mutta: Kuri kurina ja muu muuna. Minusta siinä ei siis ole mitään tolkkua että jos kerran selkäsauna annetaan kuritusmielessä niin se on KURITUSTA! Kun ollaan siinä tilanteessa että housut on laskettu alas selkäsaunaa varten niin en minä ainakaan odota ohjeita siitä miten minun sitten pitää toimia! Selkäsauna viedään läpi MINUN ehdoillani ja MINÄ päätän millä ja miten sen annan! Kun kerran mies on itse tähän suostunut tai oikeastaan suorastaan tätä pyytänyt niin pysyköön sitten kans lestissään!
 
siivooja_m
Runollista oli joo.
Mutta: Kuri kurina ja muu muuna. Minusta siinä ei siis ole mitään tolkkua että jos kerran selkäsauna annetaan kuritusmielessä niin se on KURITUSTA! Kun ollaan siinä tilanteessa että housut on laskettu alas selkäsaunaa varten niin en minä ainakaan odota ohjeita siitä miten minun sitten pitää toimia! Selkäsauna viedään läpi MINUN ehdoillani ja MINÄ päätän millä ja miten sen annan! Kun kerran mies on itse tähän suostunut tai oikeastaan suorastaan tätä pyytänyt niin pysyköön sitten kans lestissään!
No niinhän se on ja kuka leikkiin alkaa niin leikin kestäköön. Kuri on juuri sitä varten että oppii sen mitä ei ole oikein tehnyt. Eli on ansainnut kurituksensa.

Olen aivan samoilla linjoilla täysin Jossun kanssa jos kerta on mankunut Dominoivaa NAISTA itselleen ja antanut jopa toivonut Hänen ottavan vallan ei silloin saa vallankäyttäjä hempeillä jotta valtapaikka säilyy. Kurilla se on pidettävä yllä ja sen täytyy olla tinkimätöntä.
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Onko aihe jo loppuunkäsitelty vai eikö se kiinnosta ketään?
No minusta tämä aihe ei ole koskaan loppuunkäsitelty ja siksikin hyvin mielenkiintoinen. Vieläkö sinulla Sossu45 on mies tiukassa liekassa vai onko päässyt karkaamaan .)

Minä olen jotenkin itse kasvanut tähän tilanteeseen, että naisen valta-asema on minulle luonnollinen tila ja naisen pitää olla se joka määrää ja on vallassa.

Lisäksi sen vallan pitää olla todella täydellistä ja alistamiseen olevat keinot täysin naisen määrättävissä. En tiedä onko liikaa jos nainen saa määrätä kaikesta ja saada bvain nauttia elämästään, koska oma palveija a orja huolehtii kaikista ikävistä kotiaskareista ja pitää naisen tyytyväisenä.

Miksi tuollainen ei voisi toimia näinkinpäin koska miehethän ovat naisia alistaneet perinteisesti vuosisatoja. Naisen palveleminen ja palvominen sekä hänelle alistuminen on ihana olotila.
 
Viimeksi muokattu:
KK
Jos joku olisi halukas testaamaan mieheensä siveysvyötä (tai joku mies haluaa tietää, miltä se tuntuu), niin minulla olisi myynnissä TÄYSIN KÄYTTÄMÄTÖN siveysvyö. Siis tosiaan vyö-mallinen eli asetetaan vyötärölle, tehty ruostumattomasta teräksestä ja muistuttaa NeoSteelin malleja. Vyö on täysin säädettävissä vyötärönympäryksellä 65-110 cm. Ja pois sitä ei saa millään ilveellä, kiitos erittäin pitävän lukon. ;)

Myyn hintaan 90 euroa postikuluineen (Suomen sisällä). Tällaisesta vyöstä tämä on alihinta, koska aidot NeoSteelit maksavat satoja euroja ja tämä on myös taatusti kestävämpi ja varmempi kuin CB-muovimallit. Mutta kun tällä hetkellä ei ole käyttöä tässä taloudessa... Ennen kuin menee jollekin toiselle, osta itsellesi tai vaikka joululahjaksi miehelle. ;)

Jos olet kiinnostunut lisätiedoista ja esim. kuvista, laita sähköpostia: kattosian [at] gmail.com !
 

Yhteistyössä