Mies nöyräksi ??

  • Viestiketjun aloittaja Nainen 34v
  • Ensimmäinen viesti
Jossu45
Jos joku olisi halukas testaamaan mieheensä siveysvyötä (tai joku mies haluaa tietää, miltä se tuntuu), niin minulla olisi myynnissä TÄYSIN KÄYTTÄMÄTÖN siveysvyö. Siis tosiaan vyö-mallinen eli asetetaan vyötärölle, tehty ruostumattomasta teräksestä ja muistuttaa NeoSteelin malleja. Vyö on täysin säädettävissä vyötärönympäryksellä 65-110 cm. Ja pois sitä ei saa millään ilveellä, kiitos erittäin pitävän lukon. ;)

Myyn hintaan 90 euroa postikuluineen (Suomen sisällä). Tällaisesta vyöstä tämä on alihinta, koska aidot NeoSteelit maksavat satoja euroja ja tämä on myös taatusti kestävämpi ja varmempi kuin CB-muovimallit. Mutta kun tällä hetkellä ei ole käyttöä tässä taloudessa... Ennen kuin menee jollekin toiselle, osta itsellesi tai vaikka joululahjaksi miehelle. ;)

Jos olet kiinnostunut lisätiedoista ja esim. kuvista, laita sähköpostia: kattosian [at] gmail.com !

Alkoi hiukan kiinnostaa! Onko edelleen kaupan?
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Alkoi ukko hyppiä silmille tuossa yhteen aikaan. Joten minä siihen, että jassoo!!! Ukko sai olla pari viikkoa ilman pimpsaa. Lopulta hän alkoi käydä aika toivottomaksi. Sanoin lopulta ukolle, että hän saa tuottaa minulle orgasmeja suuseksillä, ja vain suuseksillä! Ukko suostui ja suostui tehtävässä mallikkaasti kunnes itsehillintä petti ja pääsi oikein naimaan. No, hellin ukkoa kiitokseksi, mutta ilmoitin samalla, että hänen lupauksensa ei pitänyt loppuun asti ja tästä seuraa parin viikon breikki. Ukko oli aika allapäin, mutta tyytyi osaansa ja jäi odottamaan.

Lopulta, parin viikon päästä, koitti jälleen aika ja ukon naama loisti kuin Naantalin aurinko. Juuri kun ukko oli kömpimässä sänkyyn kerron, että pimpsaa ei tule ellei sopimuksesta pidetä kiinni ja ukko anna ainoastaan suuseksiä. Taisi mennä aika hiljaiseksi, mutta suostui lopulta. Kerroin, että tälle pitäisi saada takeet ja että haluan siinä tapauksessa sitoa ukon kädet selän taakse että jalat nilkoista kiinni. Ukko suostui, joten ei muuta kuin solmut kohdilleen, ukko selälleen ja minä istuin hänen naamalleen. Viidennen orgasmin jälkeen ukon muna oli räjähdyspisteessä, joten kerroin että annan hänen purkautua minuun, jos jaksaa osottaa toiset pari viikkoa seuraavaan kertaan. Ukko nyökytteeli kiltisti ja oli lopulta onnensa kukkuloilla. Vaan eipä sitä onnen tunnetta kovin pitkään kestänyt.

Pari viikkoa meni ja ukko alkoi käydä malttamattomaksi. Toistettiin edellisen kerran kaava, tosin tällä kertaa ukko jäi sidottuna selinmaakuulle kun minä runkkasin häntä kunnes laukesi käsilleni. Ukko oli tietty tyydytetty, mutta varmaan hieman pettynyt. Lohdutin häntä ja kerroin että seuraavalla kerralla hän saa naida minua, jos vain yhteistyöhalua löytyy. Ukko nyökkäsi, joten sidoin siteen hänen silmilleen, poikkesin kylppärissä ja lopulta sänkyyn palattuani kiinnitin ukon munan ympärille pienen lukollisen muovisen siveyslaitteen. Ukko oli saada sätkyn kun poistin huivin hänen silmiltään, jätin hänet sidottuna makaamaan sängylle ja poistuin huoneesta. Palatessani ukko oli jo rauhoittunut ja tyytynyt asemaansa. Kerroin että tästä lähtien ukko saa naida usemmin, mutta kertojen välissä siveyslaitteen tulee olla omalla paikallaan. Sillä tiellä ollaan edelleen ...
Tuo oli kyllä melkoisen mahtava kertomus ja ilmeisen tosikin. Tuolla tapaa miehen kun miehen saa kyllä nöyräksi :)
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
No huhhei, meillä on vuosia ollut tuo CB silloin tällöin käytössä... vaimo haluaa että päivisin töissä mietin asiaa.... muuten en saa häneen tulla, koska joku muu hänellä päivisin töissä on. En tiedä mitä tekisin, epätoivonen. Kun alan kapinoida, laittaa heti ninut lukkoon moneksi päiväksi ja kurittaa muutenkin. ??
 
Lukittu
Mä oon ollut kohta kaksi vuotta lukittuna. En ole koko aikana nähnyt enkä koskenut palleihin enkä kaluun.
Rakas Valtiatar sitoo kädet ja silmät kun poistaa siveysvyön. Hän on tehnyt selväksi että omistaa elimen ja käyttää sitä kun hänestä tuntuu siltä.
Meillä on käytössä my-steel merkkinen siveysvyö. Oli kallis mutta huomaa että on premium laatu.
 

Yhteistyössä