Mies nosti kivan riidan,ja vielä pms-päivänä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äitiliini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äitiliini"

Vieras
Aamulla kaikki oli vielä hyvin,juteltiin elämäntaparemontista..Minä siitä sitten lapsille keittämään puuroa ja tuumailin siinä ääneen,että jospa lähtisin lenkille tänään,2 tunnin päästä aamupalasta..No,mies tiuskasi siihen sitten,että miten voin muka tuosta vain "varata"itselleni 4 tuntia!Siis täh?Eli käytän siis sen 2 tuntia kotihommiin,kuten aina ja sitten puolen tunnin lenkki,eli omaa luppoaikaa kyllä..?!Miehen mielestä pointti oli siinä,että minun olisi pitänyt kysyä,olisko herralla jtn tekemistä mielessään(menee 4:ksi iltavuoroon)ja sitten vasta päättää lenkille menosta..Minä yritin selittää,että totta kai joustaa jos jtn miehellä hommia,mutta ei kelvannut.Olin kuulemma jo valmiiksi ajatellut,että 4 tuntiin(?)ei mtn voi suunnitella,kun MINÄ menen sinne lenkille ja sillä selvä.Hirveä riita ja metelihän siitä nosui,mies ei edes yrittänyt sovitella ja lapset joutuivat kuuntelemaan minun pms:n sekaista huutomyrskyä..Inhottaa jälkeenpäin..No,mies päätti riidan sitten siihen,että otti ja lähti ajelemaan jonnekin,koska olin kuulemma käskenytkin "painua...." En vaan jaksaisi enää tätä.Itselläkin vaikea ola,kun vaikeat pms-oireet ja mies tietää sen.Kaikki olisi mennyt hyvin,kun olisi vain ollut hiljaa,kun tietää millainen päivä mulla on..

olette lapsellisia molemmat. ja ihan naurettavaa pistää jonkun pms:n piikkiin kiukuttelut, niin kuin se oikeuttaisi millasen käytöksen tahansa. menkää itteenne molemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja Välillä meren ja maan;21910934:
Siis täh.
Mikset lähteny suoraa sn puuron jälkeen lenkille.
Mä en tajunnu tota 4h juttua ollenkaan. : /

josko oli menossa vaik juoksemaan? en mäkään mielellään juokse lähimpään tuntiin ruuan jälkeen, alkaa helposti pistää.

Alkuperäinen kirjoittaja Välillä meren ja maan;21910956:
no elämä on kompromisseja. Ois sitten vaan vaikka kävellyt.

mitä v***ua? mikä ihme tuossa tilanteessa estää ihmistä menemästä juoksemaan jos se haluaa? miten se voi ap:n miestä haitata? :o kaikenlaisia suhteita teillä on...

Alkuperäinen kirjoittaja häh;21911010:
mitä v***ua? mikä ihme tuossa tilanteessa estää ihmistä menemästä juoksemaan jos se haluaa? miten se voi ap:n miestä haitata? :o kaikenlaisia suhteita teillä on...

Mä en puhunu omasta suhteestani mitään :D
Mut kyllä joskus vaan pitää tehdä kompromisseja vaikka ne tuntuisivat epäreilulta.
Ja kyse ei tuossa riidassa ollut mistään lenkistä vaan ihan muista asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja Välillä meren ja maan;21911019:
Mä en puhunu omasta suhteestani mitään :D
Mut kyllä joskus vaan pitää tehdä kompromisseja vaikka ne tuntuisivat epäreilulta.
Ja kyse ei tuossa riidassa ollut mistään lenkistä vaan ihan muista asioista.

oletko sä ap vai mistä sä tiedät mistä siinä riidassa oli alunperin kyse?

Yhteistyössä