mies nukahti kännissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti vaan

Vieras
Mies nukahti känniinsä sänkyyn ja minä joudun hoitamaan poikaa 39 asteen kuumeessa ja yskässä. Onko oikein. Mies tuli poikaporukan saunaillasta. Itselläni päätä särkee ja on todella karsee olo. En saa ketään nyt enää hätiin auttaman ja taapero pitää sellaista vauhtia. Tälläinen meidän isäntä. Mun pitäs viedä ma hoitoon ja hakea koko ensi viikon, koska miehellä työmatka ulkomaille. Toivottavasti jaksan. Olen ottanut kuumellääkettä, että kuume laskisi ma. Onko oikein mua kohtaan.
Muutenkaan ei ole mun eikä pojan kanssa kuin pakosta. Taidan olla joku kodinhoitaja.

Tuttua. Mä oksentelin ja istuin pöntöllä yhden yön vatsataudintakia,pyörytti,paleli ja väsytti.. ja kukahan se hoiti silti vauvan yö syötöt..(pullosta) ja nous aamulla ylös kun vauva heräs vaikka heikkoa heikompi oli olo ja KUKA jäi nukkumaan. Entäs sitte kun mies on kipeä.. Juu,se makaa aamusta iltaan sängyssä ja on niiiin kipeetä! Että joskus ärsyttää ja paljon.

Aikasin on porukalla ollut sauna "ilta". Mutta jos tilanne on todellinen, niin lapselle iltapalaa napaan ja sitten otat kainaloosi pötköttämään ja koitatte päästä uneen.

Meillä aikanaan olin tytön kanssa sairaalassa, likka nenämaha letkussa, miehen kaverit soitteli et joko te menette kotiin että mies pääsee saunailtaan! Ei päästy ei ennen seoraavaa aamua kun joutu oleen pojan kanssa kotona...

Alkuperäinen kirjoittaja kleopatra84:
sellasia paskiaisia osa on.. teillä tuli sentään kotiin.. meillä vasta äsken läksi

kerrotko rakas mikä mies sieltä lähti??
kun avustuksia vingut kertomalla kuinka miehes jätti sut eikä halua olla syntyvän lapsenne kanssa missään tekemisissä. ja eka lapseskin huostaanotettiin, kun miehes pahoinpiteli sua sen nähden. siis sekö vai joku uus hoito???

Yhteistyössä