Mies nukkui, nousi vessaan ja kantoi wc-renkaan keittiönpöydälle, mitä helv??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunutvaimoke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunutvaimoke

Vieras
Mies herää näihin aikoihin normaalistikin vessaan tai jääkaapille. Tosin en tiedä onko hän hereillä sillä kulkee aina silmät kiinni ja tasapaino horjuen. Syö jääkaapin ovi auki tai juo maitoa silmät kiinni horjuen. Tätä on tapahtunut jo pitkään. Ärsyttää minua mutta olen koittanut sietää. Viime aikoina mies ei enää vedä vessaa siellä yöllä käydessään, jolloin haju kamala, ennen sentään veti senkin.

Noh, tänään...! Nyt mies lähti perinteiselle yövaellukselle vessaan ja syömään. Ja menin itse keittiöön hänen jälkeensä. Hän oli vienyt wc-pontön istuinrenkaan pöydälle, tiskipöydälle! Menin kysymään häneltä, että mitä hittoa touhuat, niin ei tiennyt mitään, tuli katsomaan ja alkoi vaan sanomaan minulle että "mitä olet kantanut wc-pöntön pöydälle". Sanoin että sinä kannoit sen siihen juuri äsken. Minä olen ollut hereillä koko ajan!

Nyt meni yli..mistä on kyse? Unissakävelystä? vai mistä ihmeestä. Mies syö kyllä jotain unilääkettä, syönyt jo vuosia, kun ei muuten saa unta.

Veikkaisin että lääke vaikuttaa noin.. on tähän aikaan alkuyöstä niin pökerryksissä vielä lääkkeestä että touhuaa unissaan kaikkea. kannattaa varmaan lääkärille puhua, jos voisi vaihtaa johonkin kevyempään nukahtamislääkkeeseen.

Yhteistyössä