Mies odotan sinua pylly pystyssä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johanna kiimassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
J

Johanna kiimassa

Vieras
Odotan sinua mies kiimassa kontillaan, perse pystyssä ja selkä kaarella, märkänä, että saan sinun suonikasta kulliasi. Miten voin olla näin kiimassa valuen.
Olen pitkähiuksinen blondi, 23v, hoikka, pitkäsäärinen ja D-kuppinen.
Tule jo tänään ja täytä minut kalullasi ja nesteilläsi. Otan myös pyllyyn, nuolen ja nielen.

Alkuperäinen kirjoittaja Johanna kiimassa:
Odotan sinua mies kiimassa kontillaan, perse pystyssä ja selkä kaarella, märkänä, että saan sinun suonikasta kulliasi. Miten voin olla näin kiimassa valuen.
Tule jo tänään ja täytä minut kalullasi ja nesteilläsi. Otan myös pyllyyn, nuolen ja nielen.

Mulla olisi annettavaa, suonikas paksu kulli, joka haluaisi tulla sun märkään koloon heti.
Kun olet kontillaan, perse pystyssä odottamassa mun suonikasta kullia. Haluaisin työntyä sun märkään vittuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Johanna kiimassa:

Miten kiimainen olet nyt?

Työnnän kaluni sisääsi, pidän varresta kiinni, pari kertaa edestakaisin ja kuinka limainen se onkaan, otat sen suuhusi ja maistat pillusi nesteitä?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä