Mies oli pahassa onnettomuudessa ja nyt muutaman päivän päästä mulla on aivan kuoleman väsy, Normaalia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla joutui reilu vuosi sitten lapsi viikoksi sairaalaan(onnettomuus), ja toimin kuin kone; kävin töissä ja hoidin kaikki asiat normisti, päivittäin kävin sairaalassa jne..Sitten kun tilanne oli tavallaan ohi, mä romahdin totaalisesti; tuli fyysisiä oireita ja sain itkukohatuksia ym.. sain välittömästi apua terveyskeskuksesta, kun sitä älysin hakea; sairaslomaa ja terapiaa, lääkitystäkin..Mulle meinattiin kans kirjoittaa syyksi uupumus, mutta kun sanoin, etten sillä diagnoosilla saa palkallista sairista, niin muuttivat sen syyn muotoon; ahdistus ja paniikkikohtaus.. Eli kyllä uskon, että psyykkisistä syistä johtuen kyllä saat ihan palkallista saikkua!!

http://www.mediuutiset.fi/lehti/laakari+paattaa+tyokyvysta+ei+rahasta/a122422
Meillä saa 2 vkoa palkallista Z-koodilla. Tässä tapauksessa kannattaa toki käydä lääkärissä ja antaa lääkärin arvioida tilanne.

[QUOTE="tiipii";26037616]Mulla joutui reilu vuosi sitten lapsi viikoksi sairaalaan(onnettomuus), ja toimin kuin kone; kävin töissä ja hoidin kaikki asiat normisti, päivittäin kävin sairaalassa jne..Sitten kun tilanne oli tavallaan ohi, mä romahdin totaalisesti; tuli fyysisiä oireita ja sain itkukohatuksia ym.. sain välittömästi apua terveyskeskuksesta, kun sitä älysin hakea; sairaslomaa ja terapiaa, lääkitystäkin..Mulle meinattiin kans kirjoittaa syyksi uupumus, mutta kun sanoin, etten sillä diagnoosilla saa palkallista sairista, niin muuttivat sen syyn muotoon; ahdistus ja paniikkikohtaus.. Eli kyllä uskon, että psyykkisistä syistä johtuen kyllä saat ihan palkallista saikkua!![/QUOTE]

Jaa, voi näinkin olla. Kun mun lapsi kuoli tapaturmaisesti, en saanut sairauslomaa. Enkä ymmäetänyt sitä hakeakaan.

No. täytyy toivoa että asioilla on tapana järjestyä. Pääsen huomenna sellaisen lääkärin vastaanotolle joka lähetti miestäni eteenpäin tapaturmapäivänä joten tietää meidän tilanteen... Tuntuu vain niin tyhmältä hakea saikkua kun en saa ajatuksiani kasaan. Ihmismieli on outo...

[QUOTE="alkup";26046147]huomenna menen lääkäriin, meinasin tänäänkin töissä nukahtaa rattiin ja kädet tärisee koko ajan. Ilmoitin vain etten huomenna tuu...[/QUOTE]

Ts. nukahdin rattiin mutta onneksi rauhallista ettei tullut autoja vastaan ja havahduin ajoissa...

Yhteistyössä