Mies omituinen ( pakko saada purkaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hajoamassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hajoamassa

Vieras
Mies ollut useamman kuukauden omituinen. Töistä burnout poissa ei silti töistä ole. Oikeastaan ikinä. On vihamielinen masentunut mikään ei huvita ja kaiken kukkuraksi tuhlaa rahaa minkä kerkeää. Eroamisesta ollut puhe,mutta en haluaisi luovuttaa. Rakastan kuitenkin miestä jollainen oli. Mutta millä saan ymmärtämään , että ei ole enää kunnossa. Tarvisi apua. Meillä yhteisiä lapsia ja pelkään pystyykö pian olla enää edes isä lapsilleen. Ollut aina huono puhumaan asioistaan , mutta nyt olisi ainut keino saada asioita kuntoon. Hermoilee silti kun yrittää jutella,eikä puhu kuitenkaan.Onko muilla ollut vastaavaa ? En oikein enää tiedä mitä tehdä.

Sulla on oma elämä jonka laadusta olet itse vastuussa. Sulla on oikeus ja hyvä syy lähteä tälläisesta parisuhteesta pois. Nyt on aika mennä eteenpäin ja katsoa sitten aikanaan, josko löytyisi sopiva mies jos vierelle jonku haluaa. Turhaa on jäädä kärsimään ja valittamaan!!!

Tupakkiin( useampi aski päivässä) ja nettipeleihin.

Tosi paska tilanne siis.

Sä et varmaankaan onnistu houkuttelemaan miestä lähtemän sun (tai koko perheen voimin) reissuun. Ihan vaan päiväksi retkeilyalueelle ja laavulle makkaranpaistoon tai viikonlopuksi vuokramökille tai minne vaan missä ei ole nettipeleihin mahdollisuutta? Jonnekin missä on rauhallista ja hiljaista. Missä ei tarvitse eikä edes voi tehdä mitään. Pitää vaan olla.

Hei, menkkää vaikka yhdessä ulos syömään jne. Pääasia, että rupeatte yhdessä tekemään jotain eli saisitte lapsille katsojan siksi aikaan. Kai teillä on tai oli jotain yhteistä harrastusta ennen lapsia?

Sulla on oma elämä jonka laadusta olet itse vastuussa. Sulla on oikeus ja hyvä syy lähteä tälläisesta parisuhteesta pois. Nyt on aika mennä eteenpäin ja katsoa sitten aikanaan, josko löytyisi sopiva mies jos vierelle jonku haluaa. Turhaa on jäädä kärsimään ja valittamaan!!!

Muistelkaa yhdessä taakse jääneitä hyviä aikoja, miksi teillä oli silloin kaikki hyvin? Voisiko työasialle tehdä jotain? Tarkoituksenani on että katsotte menneisyyteen ja sitä kautta pystytte ratkomaan ongelmia. Kun ongelmien syyt on korjattu, voi taas palata uudelta pohjalta nykyhetkeen ja katsoa tulevaisuuteen menneestä viisaastuneena. (En luule että asia on helppo ja yksinkertainen)

Ei se saikkulappu estä työssäoloa... äläkä vaan sano että "saikulla ei saa olla töissä jos on sairaslomalla kun vakuutukset ei silloin korvaa". Mä en kestä tätä legendaa :D
Ja kerroppas nyt viisaampana, mikä vakuutusyhtiö korvaa sairaslomalla olevan työtapaturman???
Ei ole legenda esim. rakennusalalla tai puuteollisuudessa tai metallialalla.

Ei estä lappu työntekoa, mutta vahingon sattuessa jäät pahasti alakynteen korvausasioissa.