Mies on aika julma :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tuli kotiin tuoden itselleen 6 laatikollista kaljaa ( minä en kaljaa juo ) ja kaks laatikkoa lonkeroo ja yhen laatikon siiderii. Hän sanoi, että siideri laatikko on minun, mutta toinen lonkero laatikko hänen ja toinen puoliksi. Musta on aika julmaa, kun itsellään 6 laatikkoa kaljaa juotavana. Pitiäisikö tässä ihan mekkala nostaa pystyyn sunnuntain kunniaksi? :D Sniif, mies ei ajattele mun janoa...

Viikonloppuna sitten pääsen maistelemaan muutaman, kun nyt on antibioottikuuri päällä, niin en viitsi ottaa edes yhtäkään koko viikkona.

Järkyttävää! Siis tuo alkoholin määrä :O Ja se, että vaimo kehtaa tulla tänne kitisemään, että ei mee nyt tasan! Voi helkatti sentään! Kaikki tasan vaan ja yhtä kamala känni päälle molemmille :O

Kun mies kuitenkin häippäisee välillä korjaamaan kaverin korollaa, niin juot ne kaikki kaljat sillä aikaa ja makaat sitten sammuneena olohuoneen lattialla tai pihanurmikolla kun ukko tulee kotiin. Pöydälle laitat lapun, että nuo kaksi siideriä on sulle.

No eihän noiden tuhoamisessa kiirettä tarvitse pitää :) Mieheni kyllä saa menemään kahteen viikkoon laatikollisen. Itselläni kestää kyllä, kun en tarvitse 3-4 enempää jos jotain juon :D

Alkuperäinen kirjoittaja vilppu:
Kun mies kuitenkin häippäisee välillä korjaamaan kaverin korollaa, niin juot ne kaikki kaljat sillä aikaa ja makaat sitten sammuneena olohuoneen lattialla tai pihanurmikolla kun ukko tulee kotiin. Pöydälle laitat lapun, että nuo kaksi siideriä on sulle.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Tämä lie vitsi. Kumma huumorintaju. :)

Mikä tässä nyt vitsiä on? Minusta on aika epäreilua, vaikka en ole kova alkoholin käyttäjä, niin en edes kahta laatikkoa saanut itselleni. Meillä ei tässä asiassa näköjään tasa-arvoa tunneta, ei sit yhtään!!!! :D

Mä en tajua, miksi sä rutiset asiasta täällä. Sanoitko sä miehelle, että ei nyt mene tasan tämä jako, ei edes lähelle? Jos et, niin menepä nyt sanomaan, kun ei se sun ajatuksia osaa lukea. Sanot reilusti, etkä ala kitisemään ja perustelet. Silti mä ihmettelen tuota määrää :O Mutta säilyyhän se ;)

Yhteistyössä