mies on alkanut suhtautua ylimielisesti kaikkiin kotitöihin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermot menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermot menee

Vieras
ollaan sovittu YHDESSÄ aikanaan, että se joka nousee viimesenä sängystä petaa sängyn. se joka nousee ekana, keittää kahvit. mies käyttää koirat aamulenkillä, minä hoidan lapsen aamutoimet. nää on oikeestaan ainoat sellaset mitä on "sopimalla sovittu".

homma on nyt kuitenkin jostain syystä mennyt siihen, että mies ei tee omaa puoltaan ja kun MAINITSEN (en jäkätä!) asiasta, se vetää oksettavan ylimieliselle linjalle ja aukoo päätään.
tänä aamunakin keitin kahvit, laitoin patongit uuniin, paistoin munakasta ja katoin pöydän kauniisti ja mitä tekee mies? juo pelkän kahvin nanosekunnissa ja häipyy pöydästä. mies makas melkein 3h mun jälkeen sängyssä ja kun huomautin et voisit ton sängyn pedata, niin johan sieltä taas alko. mä en osaa sitä tähän kirjottaa, mutta sellanen oikeesti ällön ylimielinen suhtautuminen ihankun mä olisin joku maan matonen ja naurettava ääliö kun kehtaan mainita asiasta...

muuten mies ei ole muuttunut, mutta kotitöiden suhteen on.... kaikki liukuu pikkuhiljaa mun kontolle, koska tekemättä jäis jos minä en tekis. ja tähän vois sanoa, että "älä anna liukua", mut jos mies ei esim.lupauksestaan huolimatta kolaa pihaa, niin pakkohan mun on kun pitäs töihin lähtee ennen miestä...? yms tilanteita et on PAKKO...
kumpikin käydään töissä ja 1 lapsi..

mitä teet niin meiltäkö hyvä neuvo :(...enpä usko että on apua siitä että neuvoisin että ÄLÄ tee(hetkeen sääkään mitää)..tai lähde lapsen kanssa hetkeksi pois(vanhemmille?) ja sano että tuutte takas kun oppii olemaan ,tai tee tästä lähtien asioita vain itselles+lapsi ja anna miehen tehdä omat sano että hoidat jo yhtälasta tai pakota pöydän ääreen puhumaan niin että kuulee oikeesti

Yhteistyössä