Mies on haukkunut mua ja loukannu useamman vuoden ajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iiris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iiris

Vieras
Nyt sitten su rupesin vuokra hakemusta tekemään, se näki sen ja sanoin että nyt olen tosissani että lähden tästä suhteesta kun tässä ei ole mitään, loukkaat mua, olen ansainnut paremman miehen, no kappas mies oli eilen kun herran enkeli mua kohtaan, sanoinkin että ootko pääs lyönyt johonkin. Luuletteko että mies pelästy mun vuokra hakemuksesta? Kysyin kerran miksi loukkaat mua, sanoi että saa mulle pahan olon, sakeeta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Onkohan tuo muutos kuinka pysyvä?

Autoilijatkin vähentää hetkellisesti nopeutta, jos poliisiauto on näkösällä, mutta kaahailu jatkuu, kun sinivuokot poistuu näköpiiristä.

Joo ei mun mielipide muutu, kyllä muutan silti, mutta tais äijä todella pelästyä että lähden, alkaa oleen ihmisiksi, mutta yllättyy.

Jos on pitkä suhde takana ja lapsia, niin miten olisi parisuhdeneuvojalle meno? Ite en kovin helposti luovuttaisi. Asioita saa kyllä usein selvitettyä. Jos puhuminen keskenään ei tuota tulosta, niin ulkopuolinen (ym. neuvoja) voisi auttaa.

Nykyään erotaan aivan liian herkästi. Sättimistä, mollaamista yms ei pidä tietenkään kattella, mutta ennen eroa koittaisin jotain vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jos on pitkä suhde takana ja lapsia, niin miten olisi parisuhdeneuvojalle meno? Ite en kovin helposti luovuttaisi. Asioita saa kyllä usein selvitettyä. Jos puhuminen keskenään ei tuota tulosta, niin ulkopuolinen (ym. neuvoja) voisi auttaa.

Nykyään erotaan aivan liian herkästi. Sättimistä, mollaamista yms ei pidä tietenkään kattella, mutta ennen eroa koittaisin jotain vielä.

Meillä on jo 7 v suhdetta takana, 4 v tyttö. Tyttö on välillä kysyny multa miks isi haukkuu sua, niin ei se sillekkään kivaa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Iiris:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Meillä on jo 7 v suhdetta takana, 4 v tyttö. Tyttö on välillä kysyny multa miks isi haukkuu sua, niin ei se sillekkään kivaa ole.

No kato tajusitko oikein ite että ei oo lapsellekaan kiva.
Jos tää on totta niin idiootti olet kun pysyt tollasessa suhteessa.

Yhteistyössä