Hae Anna.fi-sivustolta

Mies on käyttänyt huoria, useasti

Viestiketju osiossa 'Parisuhteessa' , käynnistäjänä nainen80, 03.08.2009.

1. kimbo Vierailija

Keneltä se on pois, jos paineenpäästö maksaa 60-100 € ?
    Jos oma kumppani ei anna, niin sitten maksullista kehiin...

2. viktoria Vierailija

En ainakaan maksaisi jostain panosta mitään. Kun ilmaiseksi saa kuitenkin. Onneksi olen nainen, joka saa valita kenet haluaa ottaa, jos tiukka paikka tulee.

3. Yön timo44 Vierailija

Olipa näköalaton kommentti Viktorialta. Tunnetko Viktoria montakin naista joka joutuu maksamaan seksistä kun koet itsesi noin onnekkaaksi?

Oletko kenties miettinyt että sinkkumiehillä ja naisilla on täysin erilainen elinympäristö seksin harrastamisen suhteen? Mielestäni on molemmille osapuolille reilumpaa käydä maksullisissa kun alkaa valheellisesti lupailemaan naisille tunteita saadakseen seksiä.

4. Vierailija

Mistä sinä tiedät?

5. rontti Vierailija

Olen käynyt hutikoissa useasti. "Seurustelin" jopa yhden venäläisvalmisteisen kanssa kanssa melkein kaksi vuotta. Elmäni paras pano. Vieläkin välillä ikävöin..... Olen edelleen sitä mieltä, että hyvästä seksistä kannattaa maksaa. Pari suhteessa et välttämättä saa sitä,
    edes sinne päin.

6. en ymmärrä Vierailija

On aivan eri asia kirjoitaa maksullisesta seksipalvelusta jos on eurooppalainen joka onvalinnut sen tien kuin että on myyty huoraksi jo lapsena tai välitetty erheellisesti tarjoilijaksi ulkomaille joka onkin ollut passi pois ja töihin ihmiskauppaa.JOTA EI PYSTY LOPETTAMAAN OMASTA HALUSTA NIIN KUIN VIROLAINEN TAI EUROOPPALAINEN SUOMALAISNAINEN VOI TEHDÄ.
    Kirjoittaja ei ymmärrä tätä suurinta maailman bisnestä nk. tavaran palvelun tuottamis kirjoituksellaan.

7. ejrjetjjte Vierailija

kävin huorissa ulkomailla aivan umpijurrissa ja nyt pelottaa, että millä todennäköisyydellä olen saanut jonkin taudin? kondomi oli päällä kyllä kokoajan, mutta en saa asiaa pois mielestäni hetkeksikään... kuitenkin pientä nuoleskeluakin siinä oli mukana...

8. pankoon miehet ketä haluavat, minä jätän nämä puuhat kokonaan miesten kanssa. Jos huorata haulavat, niin jääköön miehet mun puolestani sille tielleen lopullisesti. Kun olen nämä tekstit lukenut, en halua enää miestä itselleni. Ei paneminen niin välttämätöntä ole, onnkeksi.

9. Tunnustan; olen hiton tyhmä, sillä olen 15v kuunnellut eriasteisia selityksiä miehen huorissa, privoissa jne käynisille. On välillä sairaus ja välillä ykskään psykiatri ei pitäny sairautena, kun on luvannu käydä sellaisella. Viisi lasta ja heille tärkeät perheen jutut ovat prio nro 1 eli olen jaksanut. Nyt luojan kiitos enää yksi alaikäinen taloudessa jäljellä ja olen päättänyt, että aivan sama mitä mies minulle selittää ja vaatimalla vaatii luottamusta tai jos en luota niin minun pitää sanoa että lähtis ( kokeiltu on sekin ja melkein kuukauden pysyi poissa.. Ahdistavimmat ajat oli ne missä hotellit veloittaa eniten, mutta muuten ei miestä ahdistanut. Joulu vaan sattu kohille tuolloin, ja työmatkaselitykseni lapsille tuntui julmalta, joten tuli.. Ja taas jäi) eli sit lähtee kun viimeinen on isompi. Mulla sillen ehkä eri tilanne, että taloudellisesti olen omavarainen. Mutta jos haluaa välttää tällaisen, niin suosittelen, että ei katso ekan kerran jäljeen näitä. Ei ne lopeta, ne vaan oppii valehtelmaan paremmin tai ovat kovin muistamaatomia, kun eivät muista mitä kertoivat aiemmin ja mitä eivät. Vaativat myös toistuvasti oppimaan luottamaan, vaikka ovat kuitenkin jatkaneet. Omassa tapauksessa olin aina vainoharhainen salapoliisia leikkivä ja lopulta aina välillä tunnusti, että puoli vuotta sitten oli taas ollut jotain mutta se oli ihan eri juttu kun ennen, aina on menny pRempaan suuntaan!! (kumma maaginen aikajänne tämä puoli vuotta sitten, toistui joka kerta). Sain myös kuulla selityksiä, kuinka oli vaan keskustellut parisuhteesta ja saanut hyviä neuvoja ja että se oli vaan 'intiimihierontaa' ja että kaikkihan niissä käy jne. Koskaan niitä ei saanu kaivella jälkikäteen ja aina oli suunta parempaan. Välillä selitti, että oli ihan eri juttu ( ehkä aika, paikka tms oli eri) ja että JUURI siitä asiasta ei oltu kielletty tai ehkä jossain sivulauseessa. Vaikka välillä sanoi, että on kertonut kaiken ( kun oli sanonu ettei oikeesti aio enää jatkaa) niin jonkun vuoden jälkeen paljastui aina puoli pakolla hänen kertomissaan juttuja, jotka olivat ihan uusia. Jopa sellaisia, että on asioinut koko etelä-suomen alueella vähän missä vaan, eikä edes muistanut missä kaikkialla. Lisäksi on kytännyt ihmisiä autossa ja tehnyt sitä sekä bussipysäkeillä ja vaikka missä polkujen varrella. En siis tiedä mitä oikeasti on niille 'katselun' kohteille aiheuttanut, mutta jos on jotain ja saan tietooni, niin mies saa istu vaikka linnassa mun puolesta. Taatusti todistan vastaan!!!!

10. asdf12 Vierailija

Niin kalliiksi se baari iltakin voi tulla .... ja ei välttämättä edes saa pillua !! Huoralta saa aina... putaita pilluja niillä on ollu... entäs kun on akan kans talot +muut systemit ja tulee ero eikä ole avio ehtoa ... vittu se vasta kalliiksi tulee... siihen verrattuna huorat on halpoja ja kumma kyllä aina saa... entä varatut akat ... jakaa pillua ... mitäs ne on ?? ei kovin kaukana huorasta .... voihan niille akoille tarjota drinksuja ---- monet vetää illan ilmaiseski kun miehet on tyhmiä et tarjoo.... ei ne nyt yhestä paukusta mitään anna jos ukko ei kiinnosta ...juo paukun ja lähtee... mutta näin !!

11. tuuba Vierailija

Mitä eroa on vaimolla ja tyttöystävällä?

45 kg.

12. Tapio Vierailija

Vaimo pihtaa ja seksillä kiristää. Kun panettaa, käyn maksullisissa. Haters gonna hate, but so what?

13. kaikki Vierailija

sukupuolitaudit tarttuu myös suuseksissä. Oli Lääkärit- ohjelmassa Avalla muistaakseni.

14. MacBook Vierailija

Miehen tai naisen, joka käy maksullisissa, on pakko olla ei-niin-hyvännäköinen (en halua haukkua ketään rumaksi), ylipainoinen tai muuten vain reppana. Hyvännäköiset, vetovoimaiset ihmiset saa kyllä ilmaiseksi, ei tarvitse turvautua baarin surkeimpaan tarjontaan tai maksullisiin ihmisiin. Jos joku pokaa baarista oksentelevan sutturan / kalervon, niin voi voi, mitä tämä kertoo sinusta?

Ilotyttöjä / rattopoikia painavat tietävät kyllä itse todellisen syyn miksi näin joutuvat tekemään, selitykset paistavat läpi kuin rekkamiehen hymy.

15. Artistialalla Vierailija

Olen artisti,en huora. Annan suuhoitoa. Moni on varattu mies. Minulta ei tauteja saa.

16. kasta Vierailija

Hienostelevat kampajat ilmoittavat olevansa hiusartisteja.
    Mikähän artisti seksityöntekijä ilmoittaa olevansa?

Toisaalta, suuhoito kuuluu hammashoitajan reviiriin, suuvesikin auttaa.

Tarot-ennustus – valitse kortti ja lue, mitä se enteilee elämääsi

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri