Mies on muuttunut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onneton

Vieras
Nyt voi tulla pitkä juttu mutta alotan ihan alusta.. :whistle:
Alettiin mieheni kanssa seurusteleen vajaat 5 vuotta sitten..Aina kun oltiin viihteellä niin tapeltiin. Ja syy oli se kun mies otti liikaa. Aina jos tuli jostain tappelua hän lähti yksin kännäämään ja aina sain kuulla että taas oltiin yritetty jotain toista naista. Mutta jostain syystä annoin kaiken aina anteeksi. Armeija muutti hänet täysin ja mies oli ihan eri henkilö kun tuli sieltä pois. Saimme lapsen joka täyttää pian 2 vuotta.
Tapellaan tosi usein mutta enää hän ei onneksi lähde viinaan hermoja lepyttämään.

Nyt miehestä on tullut tosi outo..päivät hän on töissä ja kun tulee kotiin, niin sen aikaa on pois tietokoneelta kun käy syömässä. Mutta sitten..iltaan asti istuu koneella..Auto sivuilla. Ja sivuhistoriasta löysin myös että oltiin vähän puoli alastomia naisiakin katsottu..Ihmettelen vain kun ei mies ole ennen sellainen ollut!?!?
Ja sitten, hän puhuu kovasti toisista naisista..siis ihan muuten vain. Sellaisista joita tunnemme ihan ulkonäyöltä tai ketä on töissä samassa paikassa. Se ei todellakaan tunnu minusta mukavalta!
Ja ihmettelen miksi niistä täytyy puhua!?

Emme tee enää yhdessä oikeen mitään mutta illalla kun hän nukkumaan tulee niin silloin kyllä aletaan lääppimään. Kullaksi hän minua kyllä aina sanoo.

Mulla on tosi paha olla ja itkettää. Tekis mieli vaan satuttaa miestä, että hän tietäisi miten on mua kohdellut. Vaikka tiedän ettei se ole hyvä ratkaisu. Haluaisin vaan että hänestäkin tuntuisi pahalta.
Olen uhkaillut erollakin jos asiat ei muutu mutta mies ei ota minua tosissaan. Eilen sanoin illalla, että en tiedä enää mitä häntä kohtaan tunnen. Sitten nukuttiin vain selät vastaikkan ja tänään oli taas niin kuin asiat olisi ihan hyvin.

En enää tiedä mitä teen ja mulla on tosi paha olla!
Meille piti toinen vauvakin tulla ja kaikki haaveet kaatuivat.
Muhun sattuu ja paljon!!! :'(

:hug: Tässä sinulle voimahali. Tarvitset nyt sellaisen. Saat halauksesta voimaa yrittää vielä kerran. Ota ohjat käsiisi ja järjestä teille jotain hauskaa yhteistä tekemistä. Älä vajoa masennukseen vaan ryhdistäydy ja päätä olla miehellesi "maailman ihanin nainen". Tee itsestäsi sellainen, että miehesi ei malta olla pois seurastasi. Älä vaivaa päätäsi murehtimalla, miksi miehesi käyttäytyy kuten käyttäytyy, vaan keskity hurmaamaan miehesi taas uudelleen. ;)

Yhteistyössä