mies on niin miestä töissä,mutta oikeasti on aika pelkuri,ei uskalla puhuu esim.seksiin liittyvistä asioista,siksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nippeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nippeli"

Vieras
uhkasin mennä miehen työpaikalle ja kysyä häneltä kahvitauolla muiden äijien kuullen että miksi hän ei hyväile koskaan vaimonsa tissejä/takapuolta.
Sanoin että haluan vastauksen tänään.

Tiedän että tällänen on typerää,mutta olen useamman vuoden tässä odottanut selitystä miksei hän hyväile minua,edes pyydettäessä. minussa ei kuulemma ole vikaa, no miksei sitten halua koskea? ain a vastaus on :En tiedä

Sen jälkeen luultavasti olisikin kaksi vaihtoehto joko saat vastauksen hyvin nopeasti tai et tule saamaan sitä koskaan... hyväilyjä tuskin tuon jälkeen tulet saamaan koskaan vaikka vastauksen saisitkin.

[QUOTE="nippeli";29347583]uhkasin mennä miehen työpaikalle ja kysyä häneltä kahvitauolla muiden äijien kuullen että miksi hän ei hyväile koskaan vaimonsa tissejä/takapuolta.
Sanoin että haluan vastauksen tänään.

Tiedän että tällänen on typerää,mutta olen useamman vuoden tässä odottanut selitystä miksei hän hyväile minua,edes pyydettäessä. minussa ei kuulemma ole vikaa, no miksei sitten halua koskea? ain a vastaus on :En tiedä[/QUOTE]

Osta sille tommonen.

2013new model young silicone sex doll, View silicone sex doll, DD Product Details from Waho Import & Export Co., Ltd. on Alibaba.com

Sitä se kyllä hyväilisi. Voin lyödä vetoa.

Juu, ainahan se tuottaa hyvän lopputuloksen kun nolataan puoliso työkavereiden /opiskelukavereiden tai ystävien keskellä.

Suhde ihan kukoistaa sen jälkeen ja ko. epäkohta korjaantuu välittömästi. Koska läheisyys ja hyvänä pitohan on vain mekaanisia asioita jotka ei riipu ollenkaan mielentilasta. Joten semmoinen kuritus julkisesti varmasti pistää hommat kuntoon.

Yhteistyössä