mies on ollut kohta 2kk kun perseeseen ammuttu karhu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkl

Vieras
sit kun kysyy, et mikä mättää, niin "ei mikään!!!"

jepjep.

olen kysynyt hyvällä ja pahalla, järjestänyt sille kunnon illallisen kahden kesken ja siinä kautta rantain kierrellä ja kaarrella ja ei.

tänään sitten sanoin, että jos sua ei mikään vaivaa ja sä oot tollanen normaalisti, niin morjens, mä en jää katselemaan.
siinä vaiheessa lähti ovet paukkuen tankkaan autoa.

ihana mies <3

Meillä mies oli tollanen kun töissä oli ongelmia. Ei uskonu ennekuin pystyin päivälleen sanomaan jälkikäteen millon heidän ongelmat työpaikalla ovat alkaneet.

kolmas osapuoli on aika vaikee uskoo, mies kun on aina kotona... mut mistä sitä tietää missä sen ajatukset on kun ei kerro.
töistä uskon johtuvan, mutta en sitäkään voi varmaks sanoa kun ei kerro.
loukkaavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
rahahuolia ? työhuolia ? muita huolia ? sano, että sinusta tuntuu kurjalta tuollainen kun et tiedä mikä on.
Erolla uhkailu ei ole hyvä juttu kyllä oikeen koskaan :/

arvaa olenko sanonut???? kaiken tehnyt, hellinyt, rakastanut, kysellyt, ollu kyselemättä, sanonut että olen tässä jos haluat puhua, ymmärtänyt ja kestänyt sen pahaa tuulta, kai se raja jossain saa mullakin vastaan tulla???

Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
voiko töissä olla joku joka kiinnostaa tai joku joka osoittanut kiinnostustaan häneen?

jos on, niin sit on syytä huoleen kun työkavereina on 4kymppisiä äijiä XD
ja majurille tiedoks et ei oo sihteeriä :D

Alkuperäinen kirjoittaja prkl:
voiko töissä olla joku joka kiinnostaa tai joku joka osoittanut kiinnostustaan häneen?

Mieskin voi huomata yks kaks että onkin kiinnostunut miehistä...miks ei olisi kun kerta me naisetkin olemme :D

Ole läsnä, älä ahdistele. Itsellekkin liian tuttua kun sisällä myllertää tuhat yks huolenaihetta joista ei voi kenellekkään kertoa. Ei voi eikä varsinkaan halua vaikka pitäisi.

Luulisin että rahahuolia tai työongelmia. :/

Mieskin voi huomata yks kaks että onkin kiinnostunut miehistä...miks ei olisi kun kerta me naisetkin olemme :D

totta.
mysteeri ratkaistu, kiitos palstan.
iso kivi vierähti sydämeltä :D

(oikeasti mua surettaa tää tilanne, mä en tiedä mitä mä seuraavaks kokeilisin et saisin sen avautuun :( )

Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Ole läsnä, älä ahdistele. Itsellekkin liian tuttua kun sisällä myllertää tuhat yks huolenaihetta joista ei voi kenellekkään kertoa. Ei voi eikä varsinkaan halua vaikka pitäisi.

mut on se musta jotenkin.. loukkaavaa? jos ei voi luottaa omaan puolisoonsa niin paljoa että pystyisi kertomaan asioistaan..

mut on se musta jotenkin.. loukkaavaa? jos ei voi luottaa omaan puolisoonsa niin paljoa että pystyisi kertomaan asioistaan..

kyllä hän kertoo kun on oikea aika . varmasti. nyt se vaan vaatii sinulta hieman sitä pidempää pinnaa ja uskoa ja luottamusta. :hug:

Jospa se odottaa sopivaa hetkeä astua kaapista ulos

Tai sitten vaan yliajattelevainen mies eikä halua kaataa huoliaan naisen niskaan?

Anna aikaa, on mun neuvoni. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
rahahuolia ? työhuolia ? muita huolia ? sano, että sinusta tuntuu kurjalta tuollainen kun et tiedä mikä on.
Erolla uhkailu ei ole hyvä juttu kyllä oikeen koskaan :/

arvaa olenko sanonut???? kaiken tehnyt, hellinyt, rakastanut, kysellyt, ollu kyselemättä, sanonut että olen tässä jos haluat puhua, ymmärtänyt ja kestänyt sen pahaa tuulta, kai se raja jossain saa mullakin vastaan tulla???

Anna hänen olla "hetki" ihan rauhassa. Ole kuin et olisikaan. Anna hänen pureskella huonoa oloaan sisimmässään ihan itsekseen. Jospa hän kohta alkais sit puhua. :) Liika hössötys saattaa ärsyttää entisestään..

Yhteistyössä