Mies on ollut lasten kanssa kotona tämän viikon ja mä töissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Ja joka päivä mun tullessa kotiin on ruoka ollut pöydässä valmiina, koti imuroitu ja joka otinen päivä pesty lattiat, pyykit pesty, lasten kanssa ulkoiltu ja touhuttu ja vaikka mitä ja siltikin lelut siivottu nätisti takaisin paikoilleen. Ärsyttävää. Tai ainakin vähän.

Mä kun siis oon olut viimeiset 2 vuotta kotona ja valittanut miehelle miten ei aika riitä mihinkään ja koko ajan täystyö tässä arjen pyörityksessä. Nyt musta tuntuu, että mies ihan kiusallaan tekee ton mulle, esittää ettei muka mitään ongelmaa missään, ehtii hoitaa kaiken ihan hyvin vaikka tuo pyörremyrskyn lailla menevän taaperon kanssa pitäis olla kädet täynnä työtä koko ajan :xmas:

Sama täällä - tätä jatkunut jo joulua lukuun ottamatta pari viikkoa! :D Paitsi tänään sillä oli ote herpaantunut ja täällä näyttää kuin pommi olisi räjäytetty. Mut joo, sitä ärsytti ku mä kotona ollessani aina marisin, että en ehdi millään tehdä kaikkea. Nyt se puunaa ja häärää, eikä mukamas oo ollu yhtään rankkaa.

Noin se ole meilläkin alussa kun mies jäi hoitovapaalle! Innostusta riitti ja jaksoit touhuta ja puunata.. nyt parin kuukauden jälkeen on tahti vähän hidastunu ja työn jälki on korkeintaan samaa tasoa mitä minun ollessa kotona. Ruoka on valmis kun tuun kotiin ja tytöstä mies pitää hyvän huolen, mutta siivoaminen joskus vähän jää.. samoin oli myös mulla, eli ei haittaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
ukkos ei varmaan roiku puolta päivää netissä joten ehtiihän ne hommat hoidella...

Osu ja uppos :ashamed:
Tosin en mäkään ole kuopuksen hereillä olo aikana netissä pystynyt roikkumaan, mutta olishan ne uniajat ehtinyt tietty kotitöitä hoitamaan... Mä vaan oon kaivannut myös aikaa hieman itselleni ja aikaa rauhoittua, kun esikoinen tulee aina vähän ennen kuopuksen heräämistä koulusta ja sitten alkaa taas se välipalan laitto, läksyissä avustaminen yms. Eli toisaalta, nyt on lomat niin mieheltä on tuo homma puuttunut vallan tai siis päivän aikataulutus koulun mukaan.

Yhteistyössä