Mies on puhunut monta vuotta erosta, mutta yhtäkkiä haluaakin jatkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Vaikealta tuntuu luottaa kaiken jälkeen. Miten voin uskoa, että mielenmuutos on pysyvä.

Hän sanoi minulle vielä muutamia kuukausia sitten, että hänelle olisi helpompaa, jos hankkisin toisen miehen. No, tein työtä käskettyä, jonka jälkeen mies käänsi kelkkansa täysin ja haluaakin jatkaa suhdetta kanssani. Kuulemma tajusi vasta nyt, miltä tuntuisi menettää minut.

Sekavaa sepustusta. Mut mistäpä noista miehistä koskaan muutenkaan tietää...

[QUOTE="a.p";23866458]
Hän sanoi minulle vielä muutamia kuukausia sitten, että hänelle olisi helpompaa, jos hankkisin toisen miehen. No, tein työtä käskettyä,[/QUOTE]

Yrittääkö mies mustata sun maineen, jotta saisi kiillotettua omaansa? "Akka lähti toisen miehen matkaan" näyttää nimittäin ulkopuolisen silmin paljon imartelevammalta miehen kannalta kuin "Akka lähti omilleen eikä kuulemma ole enää koskaan ottamassa ketään miestä riesakseen."

Jos mä jostakin syystä eroaisin, niin kyllä mulle olisi oman maineeni kannalta oleellista olla riittävän pitkään eron jälkeen totaalisinkkuna. Sillä karkottaisi myös tehokkaasti kaikenlaiset läheisriippuvaista tai muuten heiveröitä vaimoainesta hakevat äijät..

Yhteistyössä