mies orjana vaimolleen

  • Viestiketjun aloittaja riku-x
  • Ensimmäinen viesti
riku-x
kirjoitelkaa miten jouduite tähän tilanteseen,jouduteko käytämään jotakin asua,mitä joudutte tekemään päivitäin,oleteko kaksin vai onko lapsia jos on miten toteutatte tämän asian.
 
vierailija
Alussa meilla oli ihan normaalia elämää. Vaimo on mua 10 vuotta vanhempi, vähitellen hän alkoi nimitellä minua pojaksi, määräillä ja sain ympäri korvianikin satunnaisesti. Kerran palasin viikon työmatkalta, ystävättärensä oli kertonut nähneensä minut ja vieraan naisen. Hän oli raivoissaan, vaikka asia ei ollut totta.
Alkoi riepotella ja läpsiä mua, ajattelin että kyllä hän rauhoittuu. Vielä mitä. Kiskoi kaikki housut jalastani, pakotti polviensa päällee ja antoi remmistä takamukselleni niin että parahtelin tuskasta, eikä se jäänyt ainoaksi kerraksi, saan usein selkääni niin että vapisen ja vaikerran, kärsin, mutten löydä mitään tietä ulos hänen hirmuvallastaan.
 
vierailija
Alussa meilla oli ihan normaalia elämää. Vaimo on mua 10 vuotta vanhempi, vähitellen hän alkoi nimitellä minua pojaksi, määräillä ja sain ympäri korvianikin satunnaisesti. Kerran palasin viikon työmatkalta, ystävättärensä oli kertonut nähneensä minut ja vieraan naisen. Hän oli raivoissaan, vaikka asia ei ollut totta.
Alkoi riepotella ja läpsiä mua, ajattelin että kyllä hän rauhoittuu. Vielä mitä. Kiskoi kaikki housut jalastani, pakotti polviensa päällee ja antoi remmistä takamukselleni niin että parahtelin tuskasta, eikä se jäänyt ainoaksi kerraksi, saan usein selkääni niin että vapisen ja vaikerran, kärsin, mutten löydä mitään tietä ulos hänen hirmuvallastaan.
Sinä varmasti nautit!En muuten ottais vastaan remmi?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Anoppi kertoi silloin joskus, että hän on aina pitänyt kuria kotona ja heilutellut piiskaa vähän kaikkien pyrstöllä, niin vaimoni, hänen veljensä kuin appiukkonikin. Ja vähän häiden jälkeen sanoi vaimollenikin, että muista sitten pitää järjestystä ja vanha konsti on hyvä. Sitä on noudatettu ja sopu on säilynyt, kun vaimo aina välillä muistuttaa ja antaa kannikoille vähän uutta väriä
 
Kotimies
Orja tekee mitä käsketään, joten orjahan tässä ollaan. Vaimon kaveri oli kyläilemässä ja siinä tuli puheeksi piiskaaminen yleensä, lasten entisestä piiskaamisesta puhuttiin. Vieras sanoi, ettei ole koskaan piiskannut ketään ja siihen vaimo, että piiskaa tuota (ja osoitteli minua) jos haluat. Aikansa nikoteltuaan vieras tuumasi, että voisihan sitä kokeilla.
 

Yhteistyössä