mies osoittanut mieltään eilisestä lähtien,tosi aikuismaista käytöstä!:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo mörököllille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo mörököllille

Vieras
olin parin kaverini kanssa perjantaina kuuntelemassa yhtä bändiä,viimeksi olen ollut viihteellä kesällä joten en siis turhan usein käy missäään. mies suuttui kun lähdin ja eilen sitten lähti mitään sanomatta jonnekin melkein 3 tunniksi,kun tuli teki itelleen ruokaa (ei edes lapselle),mun ruoka ei kelvannut ilmeisesti. on puhumaton..

mä en jaksa aina tehdä aloitetta ja alkaa yrittää saada miehestä irti keskustelua..

hän varmaan suutahti myös siitä kun tulin taksilla kotiin eikä mun tilillä ollut taksiin tarpeeksi rahaa,jouduin lainaamaan meidän säästöpossusta loput.

mä en sano ikinä mitään kun mies menee saunailtoihin,enkä kai saisikaan.tuntuu tosi samanarvoiselta:(

No jopas on hienoa! Noinhan se usein menee. Ukot saa mennä kuten haluavat eikä akta saa valittaa, mutta annas olla toisin päin, niin johan on. Varsinkin, jos mies ihan yksin joutuu pari tuntia kastomaan lasten perään.

Typerää käytöstä "aikuiselta" mieheltä!

Kyllä minä saan mennä siinä missä mieskin! Eikä mökötä jos lähden. Hoitaa lapset samalla tavalla kuin minäkin.

Näköjään noita ukkoja on moneen junaan...

Mikswi miehesi katselee vielä sinua, olet säälimätön itseäsi vain ajatteleva muokka naqinen, ole nyt kiltisti miehellesi ja pyydä anteeksi, tee kotihommia ja valmista miehesi lempiruokaa, ole katuva ja pahoittele todellaqkin miehellesi tekojasi, vanno että et tee enään ikinä niin moukkamaisesti, korvaa tekosi jotenkin että miehesi vielä jaksaa katsoa sinua yhtään.

Typerää käytöstä "aikuiselta" mieheltä!

Kyllä minä saan mennä siinä missä mieskin! Eikä mökötä jos lähden. Hoitaa lapset samalla tavalla kuin minäkin.

Näköjään noita ukkoja on moneen junaan...

järjestinpä vielä 2 lapsistamme yökylään joten miehelle jäi vain 1 huolehdittavaksi.ennen lähtöäni kävin pesulla lapsen kanssa,hoidin iltatoimet. no,enhän mä todellakaan itsekään mikään täydellinen ole mutta eipä tulisi mieleen tuollalailla käyttäytyä!

Just joo. En kyllä voi kuvitella, että olisin parisuhteessa tuollaisen ihmisen kanssa. Mulle on tärkeää, että saan viettää myös omaa elämääni ja mennä omia menojani ihan rauhassa. Mies tietysti samoin.

[QUOTE="vieras";22302583]Vois muakin vähän kiristellä, jos puoliso lähtis viimeisillä rahoilla baariin, mutta osaisin siitä myös asiallisesti toiselle osapuolelle sanoa.[/QUOTE]

no meillä ei ollut ees kyse viimeisistä rahoista.. ajattelin että pärjään niillä
rahoilla mitkä mulla tilillä,en pyytänyt mieheltä senttiäkään. ei mies ois varmasti noussut yöllä mulle antamaan taksiin rahaan,siksi otin säästöpossusta. oli se vähän noloa kaivaa taksikuskille säästöpossusta rahaa:/

Yhteistyössä