Mies otti eksänsä takaisin

  • Viestiketjun aloittaja Rannalle jätetty
  • Ensimmäinen viesti
Simplelink
Patalaiskana en lukenut kuin alkuperäisen viestin ja jotain siinä välissä. Pahoittelut.

Kuten joku epäilikin, olet alun alken ollut laastarisuhde. Ei siinä mitään, kunhan se laastari vain tietää mikä on, mutta harvapa sitä ääneen sanoo. Se pitää ymmärtää itse. Oman kokemuksen mukaan (poikkeukset vahvistaa säännön IMHO) erottua kestää vähintään se puoli vuotta, ennen kuin on valmis uuteen suhteeseen ihan puhtaalta pohjalta. Siis vähintään. Jätettynä/petettynä osapuolena varmasti kauemminkin. Petetty voi antaa anteeksi ja niin tuo mies on tehnyt. Valitsi sen exän uudelleen, koska ei ilmeisesti koskaan lakannut rakastamasta.

Sinuna, hyvä ap, pistäisin uutta matoa koukkuun. Elämä ja etenkin suhteet saattaa satuttaa, mutta jos mitään ei uskalla, ei mitään saa. Ei kannata jäädä odottamaan yhtään mitään vaan mennä ja olla aktiivinen, uskaltaa laittaa itsensä likoon ja samalla muistaa rakastaa itseään. Yritä oppia kokemuksistasi, älä katkeroidu. Vaikutatkin varsin fiksulta, kun osaat nähdä edelleen miehen hyvät puolet etkä kilju millainen paska koko äijä oli.
Parasta mannaa sielulle on ymmärtää ja kokea, että voi ihan hyvin itsekseenkin ja on itsenään hyvä ja arvokas. Silloin ne pettymyksetkään ei tunnu niin pahoilta.
 
alkup -
Hyvää tekstiä Simplelinkiltä. Niinhän se on, että pitäisi myöntää tappionsa ja mennä eteenpäin jäämättä liian pitkäksi aikaa itsesäälissä kierimään. Mutta sekin vaihe on käytävä läpi, kunnon ulina, muuten jää liikaa tuskaa sisään.

En kyllä usko olleeni ihan täysi laastarisuhde, sillä mies oli ollut jo noin 1,5v erossa eksästään kun me tapasimme. Kertoi silloin itse jo karistaneensa menneet jaloistaan ja päästään. mutta sepä ei silti näköjään oikeasti ollut totta, kun eksä niin helposti sai hänet uudelleen valtoihinsa lähes kolmen vuoden tauon jälkeen. Eli melkoinen noitanainen tuo eksä, vapiskaa kaikki jotka hänen kanssaan tekemisissä ovat! Eikä mieheni ollut ensimmäinen hänen jättämänsä mies. Noita mikä noita. MInä en pysty tuon tason toimintaan millään.

 
noitavainen
Vai noita. Itsekin tekisit hänelle saman jos voisit, siis ottaisit häneltä exäsi takaisin, noita.

Omaa itsetutnoa ei saa painamalla muita alemmas. Sieltä pitää nousta ihan omin avuin.
 
ap -
Alkuperäinen kirjoittaja noitavainen:
Vai noita. Itsekin tekisit hänelle saman jos voisit, siis ottaisit häneltä exäsi takaisin, noita.

Omaa itsetutnoa ei saa painamalla muita alemmas. Sieltä pitää nousta ihan omin avuin.

En tällaisen jälkeen enää ottaisi miestä takaisin, siis suhteeseen. Liikaa kierrätetty sen toisen naisen sängyn kautta. Kaveriksi vielä kelpaa, mutta enempään ei. Miehen pitää olla päättäväisempi. Jos eksä vielä yhtään houkuttaa, turha edes yrittää olla kenenkään muun kanssa, sanon minä. turhaan menee sydämiä rikki.

Minä nauran sitten, kun se eksä jättää hänet TAAS jonkun herkullisemman tyypin vuoksi vuoden päästä. Ja kyllä naisessa noidan vikaa on, sen verran mehevin sanankääntein mies häntä aina kuvaili. Minun piti välillä sanoa että älä nyt noin häntä hauku, antaa olla vaan rauhassa, kun kerran lähti ja sinut jätti, rauhoitu. Mutta irvaili vain. Ja silti otti takaisin! Jos eksä tietäisi, miten mies on hänestä minulle puhunut, voisi harkita hommaa uudestaan.

 
Tämäkin mahdollisuus
Kun kuulen miehestä joka menee eksänsä kanssa takaisin yhteen kirottuaan hänet intohimoisesti ensin alimpaan helvettiin, tulee ensiksi mieleen että seksi tuon naisen kanssa on ollut tajuttoman upeaa. Sellainen jos mikä koukuttaa miehen kuin miehen, älä ikinä aliarvioi seksin yliotetta mieheen. Mieshän ei nyt tietenkään ikinä itse mene tuollaista faktaa uudelle tyttöystävälleen myöntämään. Uskon senkin että hän todella välitti sinusta, mutta ehkä polvet löivät heti setsuuria ja hän retkahti kun tuli uusi tilaisuus päästä tämän naisen kanssa suhteeseen ja sänkyyn. Useimmat miehet sietävät naiselta melkein mitä vaan, jos seksi on mahtavaa. Ehkä nainen ei ole noita ollenkaan, onpahan vain joko seksinero tai hillitön nymfo.
 
ap .
Alkuperäinen kirjoittaja Tämäkin mahdollisuus:
Ehkä nainen ei ole noita ollenkaan, onpahan vain joko seksinero tai hillitön nymfo.
Minä nyt satun tietämään, että näin ei ole. Hienotunteisuussyistä en ala ruotia tuon eksän yksityisasioita täällä, mutta asiaan liittyy mm. sairautta. Hän ei ole mikään nymfo, ei todellakaan, eikä muutenkaan edes ulkoisesti viehättävä, eli ei silläkään konstilla houkuta miehiä. Mutta kai hänellä on sitten sitä sisäistä kauneutta niin rutkasti????? Ja tietenkin vanhassa vara parempi, on tuttu ja turvallinen. Sama se, vaikka on jättänyt miehen sormia oven väliin, lyönyt ja potkinut...

Jonain päivänä mies katuu, kun alkaa taas entinen rumba. Ja minä myhäilen.

 
rumbaa ja sambaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap .:
Alkuperäinen kirjoittaja Tämäkin mahdollisuus:
Ehkä nainen ei ole noita ollenkaan, onpahan vain joko seksinero tai hillitön nymfo.
Minä nyt satun tietämään, että näin ei ole. Hienotunteisuussyistä en ala ruotia tuon eksän yksityisasioita täällä, mutta asiaan liittyy mm. sairautta. Hän ei ole mikään nymfo, ei todellakaan, eikä muutenkaan edes ulkoisesti viehättävä, eli ei silläkään konstilla houkuta miehiä. Mutta kai hänellä on sitten sitä sisäistä kauneutta niin rutkasti????? Ja tietenkin vanhassa vara parempi, on tuttu ja turvallinen. Sama se, vaikka on jättänyt miehen sormia oven väliin, lyönyt ja potkinut...

Jonain päivänä mies katuu, kun alkaa taas entinen rumba. Ja minä myhäilen.


Ahaa. Minä satun tietämään pariskunnan, joka eroaa ja taas palaa yhteen. He tarvitsevat toistensa tulisuutta ja tempperamenttia, muutoin he tyslistyvät. Vaikka välillä on hyvä hengähtää rauhalisesti (sinun kanssasi?) niin jotkut ihmiset yksinkertaisesti kaipaavat elämäänsä säpinää. Tällaisten säpinöiden jälkeen sängyssä on joko täysviileää tai tosi tulista... Ehkä mies kaipasi kanssasi sitä rauhallista (tylsää) vaihetta ja tietenkin näin luuli itsekin että se riittäisi loppuelämän. Tällaisess vaiheessa sitä sänkyaioissakin muistellaan vain niitä huonoja puolia, ei sitä hyvää mitä on myös ollut.

Mitähän ja kuinka tarkasti mies kertoilee nyt sinusta ja teidän välisestä seksistä ym. kun on noin tarkasti sinullekin kertonut intimeejä asioitaan edellisestä parisuhteesta?
 
Lillukka-
Mies on eronnut aiemmin petettynä ja vastentahtoisesti. Vaikka hän olikin jo näennäisesti päässyt menneestä yli, itsekin uskoen uuteen elämään kanssasi, niin mahdollisuuden tullessa hän ei voinut vastustaa kiusausta katsoa vanha tarina loppuun. Ei siinä taustalla välttämättä ole sen enempiä juonitteluja ketään kohtaan.

Sinä mietit ystävyyttä miehen kanssa. Unohda ystävyys niin kauan kuin tunnet vihaa, katkeruutta, kostonhimoa ja pahaa miehelle, et voi olla hänen ystävänsä. Kun nämä tunteet laimenee, käy luultavasti niin, ettet sitä ystävyyttä edes halua.



 
alkup .
Alkuperäinen kirjoittaja rumbaa ja sambaa:
Tällaisess vaiheessa sitä sänkyaioissakin muistellaan vain niitä huonoja puolia, ei sitä hyvää mitä on myös ollut.

Mitähän ja kuinka tarkasti mies kertoilee nyt sinusta ja teidän välisestä seksistä ym. kun on noin tarkasti sinullekin kertonut intimeejä asioitaan edellisestä parisuhteesta?

Sitä ei voi tietää, mitä hän minusta kertoilee, mutta minusta on vaikeaa keksiä mitään kovin mehukasta haukkumista, eikä mies ole sen tapainen, että aivan omasta päästään alkaisi kehittää rumia valheita. Selvähän se, että jos nainen suoraan kysyy jotain, ei kai mies voi tietenkään kehua minua iloisesti, mutta hän voi myös jättää vastaamatta. Minä en juuri koskaan kysellyt eksästään mitään, en oikeastaan halunnut edes tietää. Hän kertoi ihan oma-aloitteisesti sen, mitä kertoi.

Lähiaikoina aiomme vielä keskustella asioita halki ja päätämme, jatkammeko kaveruutta vai laitammeko pisteen kaikelle. Kumpikin on nyt aikansa pohtinut asioita tahoillaan ja tilanne rauhoittunut sen verran, että voimme järkevästi jutella. Sitten sen näkee.
 
Opiksi.
Jos mies (tai nainen) vielä 1.5 vuotta eron jälkeenkin jaksaa vatvoa exäänsä noin paljon kuin ko. mies on ilmeisesti tehnyt, pitäisi sen olla suuuuri hälytysmerkki siitä, että entisestä suhteesta ei ole vielä todellakaan päästy yli. Eli kannattaa ottaa oppia tulevaisuuteen, ja miettiä hyvin tarkkaan lähteekö suhteeseen, jossa toinen osapuoli on noin kiinni exässään. Jos tunteita ei ole, ei silloin jaksa noin paljon entisestä purnatakaan.
 
Sinne menossa
Meillä ex-mies on juuri tehnyt uuden naisensa kanssa "ensiesittelyn" miehen vanhemmille.
Olisikohan nyt aika kertoa uudelle, että meidän suhteemme jatkuu vieläkin, kaikesta huolimatta?
 
Mies vaan
Erosin lähes kolme vuotta sitten vaimostani. Liittomme hiipui ja oli käninää puolin ja toisin. Seksiä oli kumminkin. Erimielisyydet olivat syy eroomme vaikka välitinkin hänestä. Löysin ensin uuden ja hän sanoi itsestään joskus tavatessamme eipä tässä miehiä olla etsimässä. Meni pari vuotta ja sain tietää hänen alkaneen suhteemme jälkeen lähes heti exänsä kanssa jonka kanssa hänellä oli säätöä suhteemme alussa. Olinkohan kymmenen vuoden laastarisuhde. Tässä välillä hänkin kyseli kuulumisia, mutta enpä enää halua kertoa kun en tiedä mikä hänen kertomastaan on totta. Taisi haikailla koko ajan häntä. Kyllä se tuntui pahalta kuulla vuosienkin jälkeen.
 
vierailija
Olen itsekin eronneena monesti ollut suhteessa eronneen naisen kanssa. Se on jokaisella ollut sama juttu. Haukutaan ex miestään. Ex on ollut narsisti. Joka kerta sama juttu. Kun olen mennyt Nais ystävän luokse. Hän on haukkunut miestään ja kehunut lapsiaan ja näyttänyt valokuvia. Mikäli olen jaksanut kuunnella ja katsella valokuvia 2 tuntia. Niin homma on mennyt panemiseksi. Eikä hänen luotaan ole päässyt pois jos et ole uhrautunut. Jos suhteesi naiseen on jatkunut. Huomaat että nainen on ollut yhteydessä exää viikottain ellei päivittäin. Myös tuleva anoppi puhuu hänestä ja vertaa sinua häneen. Kun on homma mennyt mahdottomaksi olen kyllä todennut että näkemiin.
 

Yhteistyössä