Mies pahalla päällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arvoton

Vieras
Mä oon niin tosi kyllästyny ja väsyny tuohon äijään, aina on ku perseeseen ammuttu karhu, pulttia ottaa joka asiasta!
Eikä lasten kans vietä koskaa aikaa, korkeintaan laittaa filmin videoon niille...Ja joka kerta kun talossa pitäs jotain kunnostaa se on asenteella evvk, moneen kertaan saa aina huomauttaa ja sit tuleeki jo riita. Ja seki vielä et makaa aamusin puoleenpäivään ja mä joudun yksin hoitaa kaiken. VITUTTAA!!!!!!!!!!!!!

no tuolla tuo munkin mies nukkuu, vaikka lupas tehä ruokaa. no kyl mä ymmärrän et sitä ottaa päähän kun on ollu jo 4kk sairaslomalla ja selkä leikattu 2kk sitten. mut ois kiva jos se joskus yrittäs ymmärtää mua, oon ollu 5kk sairaslomalla, olkapää leikkauksesta 2kk ja krooninen hermokipu jäi olkapäähän... siinäpähän syön hermosärkylääkkeitä, ja silti koskee.

Niin minunkin mies. Tiemme eroavat 1,5 vuoden kuluttua. En jaksa enää jatkuvaa tyytymättömyyttä ja valittamista. Kun saan opintoni loppuun niin muutan pois. Tästä on keskusteltu jo puoli vuotta. Ei tämä perhe-elämä ole sitä mitä luulin. Olen aina yksin, vaikka mies on kotona. Mies ei vietä aikaa kanssani tai avusta kotitöissä, ei lähde minun kanssa kauppaan, lenkille tai muille asioille. Sanoo usein pahasti ja vertailee minua muihin ihmisiin. Pakko tunnustaa, että meidän ei todellakaan olisi pitänyt perustaa perhettä. Taistelua on ollut viimeiset 10 vuotta :(

Yhteistyössä