Mies paranee liikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mintunlehti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mintunlehti

Vieras
Mieheni alkoi laihduttaa ja urheilla kun ilmoitin seksin vähentymisen syyksi hänen ulkoisen olemuksensa. Nyt hän on laihtunut 12 kiloa! Hän on ostellut uusia vaatteita. Hän on alkanut käyttää kosmetiikkaa ja ihania miestenhajuja. Mutta nyt hän on liian tyylikäs ja ryhdikäs . Minä näytän hänen rinnalla vanhalta ja rupsahtaneelta. Pelkään että hän valikoi jonkun paremman naisen minun tilalle. En enää uskalla sanoa mihinkään vastaan. Mitähän tekis? Olenhan itse sopan keittänyt, kuten mieheni asian ilmaisi, kun varoitin muista naisista hänen läheisyydessään. Apua, minä menetän mieheni!

Juuri eilen oli dr philissä juttua tuosta. Hän kehoitti myös naista alkamaan huolehtimaan paremmin itsestä, jotta hänen ei tarvitse kokea olevansa se rumempi osapuoli.

Siis kuinka niin ei pysty!? Hassua, että sinä vaadit miestäsi laihduttamaan ja muutenkin panemaan kuosiin, mutta sinä saisit olla just sellainen, kuin haluat. Ristiriitaista, eikö?

Et sinä mittään menetä.

Jos voivottelet ja näytät oman mustasukkaisuutesi ruokit ittesi pahaa oloa.

Millä saat energiaa ittellesi. Tee itsellesi kaikkia semmosia juttuja mistä pitäisit, sinä olet nainen ja tasan niin kaunis kuin itte niin ajattelet.

Näin minä koen, että vaikka en ole mikään prinsessaluukki, niin olen Nainen. Tiedän olevani hieman pyöreähkö, mutta se on ajan saatossa osoittanut, että se on osa minua.

Ei ole sillä väliä minkä näköinen olet jos vain itsesi naisena tunnustat, ja rakastat itseäsi juuri semmosena kun olet.

Tosi on se, että jos toista morkkaa jossain suhteessa on myös itse kestettävä kritiikkiä ja kanssa tehtävä jotain, vai puritko vain pahaa oloasi, kun olit silloin tosiasiassa tyytymätön itteesi.
Nyt miehesi on saanut itseluottamusta ja silloin muutkin naiset sen huomaavat ja näyttävät sen kanssa.
Hanki ittellesi sama luottamus teidän suhteenne pysyvyyteen ja siihen että sinäkin olet Nainen jota myös muut miehet voivat ihailla, mutta se on siinä sitten. Ja oma miehesi on vain sinulle se oikea, niin se toimii...

tulipas monimutkaisesti sanottua

Yhteistyössä