Mies pelkää seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja sinkkusisko
  • Ensimmäinen viesti
sinkkusisko
Olen tapaillut kaikinpuolin ihanaa miestä jo kolmatta kuukautta. Kertaakaan ei seksiä ole ollut. Suutelua kyllä. Mies on kertonut että hänellä on jonkinmoinen erektiohäiriö jonka vuoksi seksi jännittää. Seksi kuulemma onnistuu, muttei aina.

Olen yrittänyt olla painostamatta ja olemme puhuneet asiasta avoimesti paljonkin. Olen ihan oikeesti ollut tosi ymmärtäväinen ja hellä. Antanut aikaa jne.. Hyväillyt ja suudellut hänet päästä varpaisiin yrittämättä yhdyntää..Viime viikonloppuna etenimme niin pitkälle että sain jopa mieheltä vaatteet pois. Olin päällä ja ohjasin munaa käsilläni sisääni. Mies kiljahti että älä koske siihen. Siihen loppu sitten se koitos. Hellin ja silittelin miestä siinä hetken ja pyysin josko hän koskettelisi minua käsin. Ohjasin hänen kättänsä oikeaan paikkaan. Olin tietysti märkä. Mies oli jäykkänä vain kauhusta. Tämän jälkeen katsoi sormiaan ja irvisteli kuin olisi törkännyt sormensa suunnilleen paskakasaan.

Olen seksuaalisesti aktiivinen ja osaava nainen. Ja ulkonäöltäni erittäin näyttävä. Treenattu vartalo, hyvät tissit pieni timmi pyöreä peppu, nätit sirot kasvot. En ole koskaan ollut tälläisessä tilanteessa. Koen itseni todella epähaluttavaksi. Olen ihan pihalla tästä.. selvisi ettei hän ole olluy naisen kanssa viiteen vuoteen. Nyt minusta tuntuu että tää taitaa olla mahdoton tehtävä. Aivankuin häntä inhottaisi seksi ja naisen sukuelimet. Hän ei koskaan tee aloitetta tietenkään. Ei puristele ohimennen pepusta tai tisseistä niinkun mun mielestä kuuluu ihastuneena tehdä. Pussailusta tykkää ihme kyllä. Olemme molemmat yli kolmekymppisiä.

Nyt pohdin kannattaako suhdetta jatkaa. Olemme jo tutustuneet niin hyvin että kyllä mielestäni nyt miehenkin jo pitäisi haluta edes yrittää jos olisi normaalisti seksihaluja...

Harmittaa ja oon tietysti hirveen turhautunut. Siinä menee komee ja kiva mies ihan hukkaan.

Onko kellään vastaavaa kokemusta? Miten kävi?
 
kokenut nainen
Kuulostaa tutulta. Ei se siitä parane, ellet ole terapeutti, jos sittenkään.

Ole mieluummin jonkun kanssa, jonka seurassa oikeasti viihdyt. Pelasta itsetuntosi, kun sitä on vielä jäljellä tai luovu seksistä suosiolla.
 
Sillä ..
Olen tapaillut kaikinpuolin ihanaa miestä jo kolmatta kuukautta. Kertaakaan ei seksiä ole ollut. Suutelua kyllä. Mies on kertonut että hänellä on jonkinmoinen erektiohäiriö jonka vuoksi seksi jännittää. Seksi kuulemma onnistuu, muttei aina.

Olen yrittänyt olla painostamatta ja olemme puhuneet asiasta avoimesti paljonkin. Olen ihan oikeesti ollut tosi ymmärtäväinen ja hellä. Antanut aikaa jne.. Hyväillyt ja suudellut hänet päästä varpaisiin yrittämättä yhdyntää..Viime viikonloppuna etenimme niin pitkälle että sain jopa mieheltä vaatteet pois. Olin päällä ja ohjasin munaa käsilläni sisääni. Mies kiljahti että älä koske siihen. Siihen loppu sitten se koitos. Hellin ja silittelin miestä siinä hetken ja pyysin josko hän koskettelisi minua käsin. Ohjasin hänen kättänsä oikeaan paikkaan. Olin tietysti märkä. Mies oli jäykkänä vain kauhusta. Tämän jälkeen katsoi sormiaan ja irvisteli kuin olisi törkännyt sormensa suunnilleen paskakasaan.

Olen seksuaalisesti aktiivinen ja osaava nainen. Ja ulkonäöltäni erittäin näyttävä. Treenattu vartalo, hyvät tissit pieni timmi pyöreä peppu, nätit sirot kasvot. En ole koskaan ollut tälläisessä tilanteessa. Koen itseni todella epähaluttavaksi. Olen ihan pihalla tästä.. selvisi ettei hän ole olluy naisen kanssa viiteen vuoteen. Nyt minusta tuntuu että tää taitaa olla mahdoton tehtävä. Aivankuin häntä inhottaisi seksi ja naisen sukuelimet. Hän ei koskaan tee aloitetta tietenkään. Ei puristele ohimennen pepusta tai tisseistä niinkun mun mielestä kuuluu ihastuneena tehdä. Pussailusta tykkää ihme kyllä. Olemme molemmat yli kolmekymppisiä.

Nyt pohdin kannattaako suhdetta jatkaa. Olemme jo tutustuneet niin hyvin että kyllä mielestäni nyt miehenkin jo pitäisi haluta edes yrittää jos olisi normaalisti seksihaluja...

Harmittaa ja oon tietysti hirveen turhautunut. Siinä menee komee ja kiva mies ihan hukkaan.

Onko kellään vastaavaa kokemusta? Miten kävi?

Miehellä on sukupuolitauti ja siksi ei anna kosketella mulkkuaan eikä halua seksiä kanssasi . Jätä hänet ennen kuin saat häneltä tartunnan .
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Melkovaikea tuo tilanne on, jos mies ei suostu hakemaan apua ongelmaansa.
Kyllähän kaikkien pitäisi ymmärtää seksuaalisuuden liittyvän parisuhteisiin.
Vähintään pitäisi pystyä tyydyttämään kumppani käsin.
Onnistuuko teiltä edes yhteinen alastomuus ja toistenne ihailu sanallisesti.
Jos ette kumpikaan kiihotu edes puheista ja näkemisestä, niin avun hakeminen olisi paikallaan, koska te itse haluatte olla seksuaalinen kaiken muun ohella.
Keskustelkaa vaikka siitä mitä kumpikin odottaa seksuaalisuudelta.
 
vastaan
Olen tapaillut kaikinpuolin ihanaa miestä jo kolmatta kuukautta. Kertaakaan ei seksiä ole ollut. Suutelua kyllä. Mies on kertonut että hänellä on jonkinmoinen erektiohäiriö jonka vuoksi seksi jännittää. Seksi kuulemma onnistuu, muttei aina.

Olen yrittänyt olla painostamatta ja olemme puhuneet asiasta avoimesti paljonkin. Olen ihan oikeesti ollut tosi ymmärtäväinen ja hellä. Antanut aikaa jne.. Hyväillyt ja suudellut hänet päästä varpaisiin yrittämättä yhdyntää..Viime viikonloppuna etenimme niin pitkälle että sain jopa mieheltä vaatteet pois. Olin päällä ja ohjasin munaa käsilläni sisääni. Mies kiljahti että älä koske siihen. Siihen loppu sitten se koitos. Hellin ja silittelin miestä siinä hetken ja pyysin josko hän koskettelisi minua käsin. Ohjasin hänen kättänsä oikeaan paikkaan. Olin tietysti märkä. Mies oli jäykkänä vain kauhusta. Tämän jälkeen katsoi sormiaan ja irvisteli kuin olisi törkännyt sormensa suunnilleen paskakasaan.

Olen seksuaalisesti aktiivinen ja osaava nainen. Ja ulkonäöltäni erittäin näyttävä. Treenattu vartalo, hyvät tissit pieni timmi pyöreä peppu, nätit sirot kasvot. En ole koskaan ollut tälläisessä tilanteessa. Koen itseni todella epähaluttavaksi. Olen ihan pihalla tästä.. selvisi ettei hän ole olluy naisen kanssa viiteen vuoteen. Nyt minusta tuntuu että tää taitaa olla mahdoton tehtävä. Aivankuin häntä inhottaisi seksi ja naisen sukuelimet. Hän ei koskaan tee aloitetta tietenkään. Ei puristele ohimennen pepusta tai tisseistä niinkun mun mielestä kuuluu ihastuneena tehdä. Pussailusta tykkää ihme kyllä. Olemme molemmat yli kolmekymppisiä.

Nyt pohdin kannattaako suhdetta jatkaa. Olemme jo tutustuneet niin hyvin että kyllä mielestäni nyt miehenkin jo pitäisi haluta edes yrittää jos olisi normaalisti seksihaluja...

Harmittaa ja oon tietysti hirveen turhautunut. Siinä menee komee ja kiva mies ihan hukkaan.

Onko kellään vastaavaa kokemusta? Miten kävi?

Kirjoituksesi loppuosaa lukiessa alkoi ihmetyttää, mikset sano tätä kaikkea miehelle/ kysy pelkääkö tai inhoaako naisen koskettamista? tai miksi häneen ei saa koskea? Uskaltaako nauttia seksistä?

Toisaalta, olet yli kolmikymppinen.. kannattaako tuhlata aikaansa liikaa juttuun, joka ei ota toimiakseen? Itse olen ollut melkein vastaavassa tilanteessa, ja jälkeenpäin ajatellen, olisin säästynyt paljolta, jos olisin lähtenyt aikaisemmin.. (kolmen kuukauden tapailun jälkeen onnistuu eroaminen vielä suht kivuttomasti)

Suosittelen silti ottamaan asian puheeksi samantien, ehkä mies tajuaa menä terapiaan, tai jollain muulla tapaa yrittää korjata ongelmaansa (jos ei sinun, niin seuraavan naisen kanssa)
Jos mitään muutosta ei tapahdu, tulet olemaan vielä nykyistäkin turhautuneempi..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä