Mies petti mua:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sad but true
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sad but true

Vieras
Kun tulin töistä tänään kotiin oli eteisen lattialla postit levällään,ihmettelin et miksi ne pitkin lattioita on ja samassa kuulin kopsahduksen makkarista.Sinne kun pääsin ni postin akka keräs kuteitaan lattialta hirveällä vaihdilla samalla kun mies työnsi sitä vaatekomeroon:O

Siinä sitten suu apposen auki kaikki kunnes mä rupeen huutamaan ja itkemään ja tää akka juoksee pihalle perse paljaana!:(
Nyt sit oon siskon luona....:(

joo tämäkin oli vieläpä uusi ja nuori työntekijä:(ja minä vanhempi ja läskimpi,eli tottakai piti parempaa saada:(ja hyvinpä sattukin sit hempukka meidän ovelle tulemaan ja paketin tuomaan....olikohan tarpeeksi postimerkkejä pillussa??

Hohoijaa... kukahan ensi viikolla on miestäsi panemassa?
- Naapuri (aika perinteinen)
- Lähikaupan kassa (oletkin jo pitkään ihmetellyt kun jatkuvasti mies ravaa maitoa ostamassa)
- Paras ystäväsi (myös aika klassinen9
- Teidän siivooja
- Tv-luvan tarkastaja
- Helluntaihihhuli, joka ei voinut vastustaa miestäsi vaan unohti uskon, kun mies ilmestyi ovelle.

joku-----se kävi postissa usein(näin jälkikäteen ajateltuna)ja sanoinkin että mitä se jatkuvasti tilailee?no vastas et jotain auton osia:O
ja kyllä se aina tuijotteli sitä postinmuijaa jos se pari kertaa sattu samaan aikaan kauppaan(meillä itella siis kaupan yhteydessä):(
ja mu se on vältellyt ja seksiä mun kaa:(

[QUOTE="joku";23538947]Ap, osasitko yhtään etukäteen epäillä? Tuliko salamana kirkkaalta taivaalta vai oliko miehessä ollut outoja merkkejä jo pitkään?[/QUOTE]

Merkkejäpä hyvinkin:D

repskops

Justiinsa :D

Vaikka tää olikin vitun huono provo, niin ei siitä miehen pettämisestä kannata oikeastikaan yöuniaan menettää. Aika pieni probleema loppujen lopuksi, eikä ne miehet maailmasta lopu muutenkaan.

[QUOTE="a p";23538971]joku-----se kävi postissa usein(näin jälkikäteen ajateltuna)ja sanoinkin että mitä se jatkuvasti tilailee?no vastas et jotain auton osia:O
ja kyllä se aina tuijotteli sitä postinmuijaa jos se pari kertaa sattu samaan aikaan kauppaan(meillä itella siis kaupan yhteydessä):(
ja mu se on vältellyt ja seksiä mun kaa:([/QUOTE]

Sitten on tainnut olla sama muija jo pitkään. :(

Voimia!

Tää on kyl tosi huono provo kun kaupan yhteydessä olevan postipisteen työläiset on kaupan myyjiä, ei Itellalaisia ja muutenkaan jakajat eivät ole postissa tiskin takana töissä :)

[QUOTE="shihtzu";23538992]Tää on kyl tosi huono provo kun kaupan yhteydessä olevan postipisteen työläiset on kaupan myyjiä, ei Itellalaisia ja muutenkaan jakajat eivät ole postissa tiskin takana töissä :)[/QUOTE]

Hups. Kaupungissa tosiaan tuolla tavalla. Voihan jossain olla toisinkin.

Onko tosi pieni kunta?

en sanonut että tämä muija siellä töissä on vaan on sattunut pari kertaa posteja sinne tuomaan tjn:Oja mua surettaa et kaikki provoksi haukkuu...mä oon oikeasti surullinen ja loukattu:(

Yhteistyössä