Mies pikkujouluihin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija56
  • Ensimmäinen viesti
vierailija56
Elikkä siis. Näin sattumalta kun mieheni viestitteli jollekkin naispuoliselle ystävälleen (josta en ole ikinä kuullut) ja tämä nainen kyseli miestäni pikkujouluihin joita aikoo järjestää ja ehdotti myös että mieheni voisi jäädä hänen luokseen yksi taikka jonkun toisen naisen luokse. Mua ärsyttää suunnattomasti tämän naisen ehdotukset kuinka mieheni voisi jäädä juhlien jälkeen yöksi jos juhliin aikoo mennä. Myös se ettei mies ole sanonut vielä sanaakaan näistä tulevista pikkujouluista jotka ovat ensi kuun puolella. Olen mustasukkaista tyyppiä, myönnän. Mutta se että mieheni jäisi jollekkin minulle tuntemattomalle naiselle yöksi ryyppäillan jälkeen saa hermoni riekaleiksi ja saa oloni tuntemaan mitättömäksi. Toivon että mieheni avaisi suunsa tästä asiasta ja kysyisi vaikka mielipidettäni (tiedän, en voi määräillä aikuista ihmistä mutta silti). En tiedä mitä pitäisi tehdä
 
vierailija
On sinulla aika tarkka näkö kun olet pystynyt ohimennen lukaisemaan mainitsemasi tiedot. Pahinta meissä ihmisissä on se että mielikuvituksemme ruokkii mustasukkaisuutta. Ylensä huolemme ovat olleet oman päämme tuotoksia eli vastaamme itsellemme ikäviä vastauksia, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Suosittelen että keksit itsellesi jotain mukavaa puuhaa kun miehesi (joka rakastaa sinua ei muuten katselisi päivääkään sinua)lähtee pikkujouluilemaan. Hän yksin vastaa tekemisistään koska on aikuinen omilla aivoillaan toimiva ihminen. Toista ihmistä ei voi omistaa siksi omaa käyttäytymistä täytyy muuttaa ennen kuin toinen tukehtuu ja lähtee. Mitä vapaammaat kädet annat osoitat arvostavasi ja kunnioittavasi toista ihmistä sitä enemmän saat osaksesi rakkautta.
 
Elikkä
Elikkä siis.

Myös se ettei mies ole sanonut vielä sanaakaan näistä tulevista pikkujouluista jotka ovat ensi kuun puolella.
Elikkä siis tai yleensäkin eli-sanan käyttö lauseen alussa on, etten sanoisi syvältä. Eli mihin viittaat tuolla "elikällä".

Mutta sitten aiheeseen; kuten tuolla jo joku tostesikin, aika sukkela olet lukaisemaan ohimennen.

Tuliko mieleesi lainkaan se vaihtoehto, että miehesi ei edes ole ajatellut mennä?

Ettei taas olisi kyseessä niin nuosi pari, että pitäisi mielestäsi vain kylki kyljessä nuhjata.
 
Viimeksi muokattu:
Rajansa kaikella
Antaisin miehen mennä, jos hän kerran itse haluaa. Mikäli hän oikeasti menee ja jää yöksikin niin takaisin ei tarvii enää luokseni tulla tai voi toki tulla kotiin, josta oon jo lähtenyt...
 
vierailija
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mietin että millä oikeudella asetat itsesi muiden yläpuolelle eli sinä sanelet säännöt, joidenka mukaan tulee elää?
Sanelenkin siis vain OMAN elämäni säännöt. Millaista elämää tahdon itse viettää. Jos mies ei siihen sopeudu on aika vaihtaa miestä. Olemalla itselleen rehellinen löytää oikeasti sopivan miehen, joka tykkää samantyyppisestä elämästä kuin itsekin. Eikö tarkoitus olekin löytää kansi vakalle, joten turhaa ja valheellista on esittää muuta kuin on. En alentuisi hissuttelemaan muiden tahtiin. Siinä tulee vain petetyksi joko julkisesti tai salaa. Sanomattakin selvää on, että jos mies viettää aikaa naisen kans, ihan sama kenen, niin seksi ON mukana kuvioissa!! Typerää on uskotella muuta.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
En minäkään haluaisi sanallakaan mainita pikkujouluista vaimolleni, jos hän olisi niin mustasukkainen ja pikkumainen, että lukisi viestejäni ilman lupaani.

Curiosity killed the cat...ehkä tuo kärvistelysi onkin ihan sopiva rangaistus sinulle.
 
vierailija
Luitko hänen puhelintaan salaa? vaikuttaa vähän siltä, kerran tiedät nämä viestittelyt noin tarkasti ja mies ei ole itse asiasta kertonut. Onko tämä eka kerta kun luet hänen viestejä vai jatkunut pidempään?

Itse varmaan jos olisin ollut sinä ja lukenut noi viestit, niin kysyisin vaivihkaa mieheltä että onkos hänellä pikkujouluja tiedossa kun joulukin tulee :) katsoisin mitä vastaa. Jos ei mainitse sittenkään niistä pikkujouluista niin antaisin olla ja odottelisin tuleeko hänelle yhtäkkistä menoa sinä päivänä kun tuo ko. pikkujoulu olis ollut tiedossa. Ja jos keksii jonkun "menen peralle yöksi" jutun niin vois olla että vittuilisin hiukan niistä viesteistä niin että se tajuais et olen nähnyt ne viestit. Sitten kysyisin kuka tää neiti x on ja mitä hemmettiä äijä touhuaa.

En kyllä kattelis oikeesti tommosta. Saattaisin kyllä jopa sanoa heti että luin viestit. Sanoisin vain perusteeksi jotain että kun puhelin oli lähelläni niin että viesti ko. naiselta tuli siihen juuri silloin ja uteliasuus heräs kun vieraan naisen nimi ruudulla (mielestäni oikeutettua). Tahtoisin kyllä valikoidun kattavan perustelun sille kuka tää heitukka on anyways. Suhde vois olla sitte siinä jos ei asiallista perustelua tule...
 

Yhteistyössä