Mies pilasi "hetkeni", mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kolmen äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kolmen äiti"

Vieras
Isot lapset ovat leikkimässä naapurissa, pienin nukkuu vaunussa pihalla. Minä laitoin pöydälle tuikun, otin pari palaa suklaata ja avasin viinpullon. Ajattelin hetken istua, herkutella ja surffailla netissä. No mieheni tulee kotiin ja ihmettelee miksi "ryyppään keskellä päivää lasten nähden". No ilta menee imetellessä (ei siis voi ottaa lasillista) ja viimeksi alkoholia olen juonut juhannuksena, etten nyt ihan ryyppäämiseksi sanoisin. Kysyin onko se niin paha, jos hetken otan itselleni. Mies siihen, että ota sitten ja "et vissiin aikonut sitten tänään kuntoilla vaan juoda ja syödä suklaata, tiedät sitten missä se näkyy". Lähtiessään totesi vielä, että kuivuri pitäisi laittaa päälle.

Mua niin ärsyttää. Valvon yöt ja kaikki päivät teen kotitöitä. Tämän yhden kerran kun on hiljaista eikä mitään erityistä tehtävää, pitää ukon tulla nipottamaan yhdestä viinilasista. Arvatkaapa maistuuko nyt hyvälle ja sainko sen pienen rentoutushetken, jonka olisin halunnut.

Onko mies ääliö vai minä "päiväjuoppo" kun tällä tavalla keskellä päivää juon lasin viiniä?

mä vihaan miehiä jotka noin paniikissa pelkää vaimonsa lihovan että pitää napista aina jostain. Mies idiootti, viinilasillinen ei tee susta juoppoa, joit sen sitten päivällä tai illalla.

Sitä mieltä että mies on idiootti. ''Tiedät sitten missä näkyy'', ei luoja. Edes joka päivä syötynä pari palaa suklaata ei vaikuta mitenkään, jos muuten ulkoilu ja syömiset kunnossa. Ja viinilasin juominen keskellä päivää ei ole vaarallista.

sinuna kysyisin ukoltasi, mikä riivaa...
ja että vielä painostakin huomauttelee. Todella outo tyyppi. Miten hän yleensä käyttäytyy?

Me ollaan työssäkäyviä (siis ansiotyössä, kotona olo on totisempaa työtä!), joten iltaan jää itsen hemmottelut. Kyllä maistuu joskus lasi viiniä ja mies ottaa usein viskilasillisen kun olen pojan kanssa mennyt nukkumaan.
Käydään me silti lenkillä/ jumpissakin ;-))

[QUOTE="Kolmen äiti";22446403]Isot lapset ovat leikkimässä naapurissa, pienin nukkuu vaunussa pihalla. Minä laitoin pöydälle tuikun, otin pari palaa suklaata ja avasin viinpullon. Ajattelin hetken istua, herkutella ja surffailla netissä. No mieheni tulee kotiin ja ihmettelee miksi "ryyppään keskellä päivää lasten nähden". No ilta menee imetellessä (ei siis voi ottaa lasillista) ja viimeksi alkoholia olen juonut juhannuksena, etten nyt ihan ryyppäämiseksi sanoisin. Kysyin onko se niin paha, jos hetken otan itselleni. Mies siihen, että ota sitten ja "et vissiin aikonut sitten tänään kuntoilla vaan juoda ja syödä suklaata, tiedät sitten missä se näkyy". Lähtiessään totesi vielä, että kuivuri pitäisi laittaa päälle.

Mua niin ärsyttää. Valvon yöt ja kaikki päivät teen kotitöitä. Tämän yhden kerran kun on hiljaista eikä mitään erityistä tehtävää, pitää ukon tulla nipottamaan yhdestä viinilasista. Arvatkaapa maistuuko nyt hyvälle ja sainko sen pienen rentoutushetken, jonka olisin halunnut.

Onko mies ääliö vai minä "päiväjuoppo" kun tällä tavalla keskellä päivää juon lasin viiniä?[/QUOTE]

Mitä sä välität mokomasta? Ja anteeksi nyt vaan mutta tuo asenne "minä valvon kaiket yöt ja raadan kotityöt" uhratuminen on ihan oma valintasi, meillä kun jaetaan nekin tasan. En suostuisi asumaan tuollaisen ukon kanssa.

[QUOTE="Kolmen äiti";22446403]Isot lapset ovat leikkimässä naapurissa, pienin nukkuu vaunussa pihalla. Minä laitoin pöydälle tuikun, otin pari palaa suklaata ja avasin viinpullon. Ajattelin hetken istua, herkutella ja surffailla netissä. No mieheni tulee kotiin ja ihmettelee miksi "ryyppään keskellä päivää lasten nähden". No ilta menee imetellessä (ei siis voi ottaa lasillista) ja viimeksi alkoholia olen juonut juhannuksena, etten nyt ihan ryyppäämiseksi sanoisin. Kysyin onko se niin paha, jos hetken otan itselleni. Mies siihen, että ota sitten ja "et vissiin aikonut sitten tänään kuntoilla vaan juoda ja syödä suklaata, tiedät sitten missä se näkyy". Lähtiessään totesi vielä, että kuivuri pitäisi laittaa päälle.

Onko mies ääliö vai minä "päiväjuoppo" kun tällä tavalla keskellä päivää juon lasin viiniä?[/QUOTE]

Mitä jos miehesi olisi tehnyt samalla tavalla?

Minun mielestäni on kummallista aukaista viinipullo keskellä päivää. Miten siitä voi nauttia, ku pieni herää kohta ja isommatkin tulee kotiin. Äippä sitten pikkusen ottanut. Yök.

Illalla voi avata sen pullon ja ottaa lasillinen ja antaa miehellekin.

Anteeksi mielipiteeni.

Kiitos siskot :)

Jo se hetki menikin, pienin taitaa heräillä vaunuissaa. Palaan kyllä vielä aiheeseen, koska tosiaan tällaista hetkeä kuin nyt olisi ollut ei tule usein. Välillä tuntuu, ettei miehen mielestä minulla saisi olla mitään kivaa. Heitän sen kohta pihalle. No parempi mieli jo, mutta eipä miehen kommentit ainakaan päivästä parempaa tehnyt.

Että syöt sitä suklaata useamminkin tai ainakin ulkonäössäsi on ylipainoa, jos mies parista palasta suklaata huomauttaa tuolla tavalla, samalla mainitessaan myös kuntoilusta. Laihdutatko tai oletko dieeteillä, kun mies noin kommentoi?

No, kyllä muakin miehenä ärsyttäisi plösö puoliso..

[QUOTE="Tiina";22446482]Mitä jos miehesi olisi tehnyt samalla tavalla?

Minun mielestäni on kummallista aukaista viinipullo keskellä päivää. Miten siitä voi nauttia, ku pieni herää kohta ja isommatkin tulee kotiin. Äippä sitten pikkusen ottanut. Yök.

Anteeksi mielipiteeni.[/QUOTE]

Niin joo, lapsethan ei voi illalla herätä ja nähdä kun isi ja äiti on ottanut lasin viiniä..."isi ja äiti on pikkasen ottanut". HALOO...

[QUOTE="Tiina";22446482]Mitä jos miehesi olisi tehnyt samalla tavalla?

Anteeksi mielipiteeni.[/QUOTE]

Yksi lasi viiniä tuskin merkittävästi vaikuttaa ap.n käytökseen, joten lapset tuskin välittää. Tiesitkö muuten, että monet ihmiset juo viiniä, vaikka ruuan kanssa ihan lasten nähden :O
itsensä hemmottelu (edes sen pienen hetken kun ne lapset on poissa) piristää kummasti arkea. ja jaksaa taas:)
itse en juo viiniä,en ole koskaan oppinut. mutta kun lapset esim. päikkäreillä, saatan minäkin herkutella, vaikka tiedän että ne kohta herää.

Kuuluuko se miehelle syökö suklaata vai ei ja milloin sitä syö.
Onneksi on ukkosi eikä minun.
1 viinilasi ei tee juopoksi eikä oikeastaan edes tunnu missää, vähän lämmittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuosta ymmärtäisin;22446495:
Että syöt sitä suklaata useamminkin tai ainakin ulkonäössäsi on ylipainoa, jos mies parista palasta suklaata huomauttaa tuolla tavalla, samalla mainitessaan myös kuntoilusta. Laihdutatko tai oletko dieeteillä, kun mies noin kommentoi?

No, kyllä muakin miehenä ärsyttäisi plösö puoliso..

Toivon sulle suuri erektiohäiriöitä kun ikää karttuu ;) pääsee vaimos sit vuorostaan kuittaileen. Tai jos takapuolesi alkaa roikkua pelkkänä nahkapussina (kuten monella vanhalla miehellä)...toivottavasti vaimosi siitäkin pääsee piikittään... Ulkomuodon vuokshan se puoliso otetaan.

[QUOTE="jep";22446530]Toivon sulle suuri erektiohäiriöitä kun ikää karttuu ;) pääsee vaimos sit vuorostaan kuittaileen. Tai jos takapuolesi alkaa roikkua pelkkänä nahkapussina (kuten monella vanhalla miehellä)...toivottavasti vaimosi siitäkin pääsee piikittään... Ulkomuodon vuokshan se puoliso otetaan.[/QUOTE]

Kiitos paljon, tosin näin naisena ei taida erektiohäiriöt alkaa kovinkaan vaivata ;D

Luonnollinen vanheneminen on eri asia, kuin syömällä kerätyt läskit.

Ärsyttää kyllä jos ja kun huomaa, että mies pelkää minun lihovan.
Ostaa mulle kyllä lähes aina kaupasta lempisuklaata, mutta joskus silti tullut tunne että pelkää.

Yhteistyössä