Mies puhui tosi pahasti lapsen kuullen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "haRmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"haRmaana"

Vieras
tuo tyttö leikki kyllä autossa uppoutuneena omaan maailmaansa kun mieheni kanssa keskusteltiin kiivaasti mihin menemme syömään.Mä sanoin et en lähde ravintolaan koska vaatteet eivät olleet sellaiset millä voi mennä.Siinä kinasteltiin paikasta ja mä sanoin meneväni pitsalle.mies inhoaa ulkomaalaistaustaisia pitserian pitäjiä kun on kerran tullut vatsa niiiiin kipeeksi syönnin jälkeen et joutui sairaalahoitoon.En mä olis edes mennyt muualle kuin kotipitsaan niin mies siinä tupisi että mene vaan syömään sinne.mällit on runkattu pitsan pääle :x jäin suu auki ihmettelemään mitä puhuu lapsen kuullen vaikka ei nyt stä isosti sanonut mutta silti.Tekisi mieli heivaa koko ukko elämästä kun ei ajattele mitä puhuu.

minusta myös se oli hyvin ala-arvoista keskustelua ja pahinta tässä se tytön kuullen sanottu vaikka ei hän sitä ymmärtäisi mut siltikin.Rakkaus ei ole tuosta kiinni vaan siitä että haluanko tyttöni lähelle tuollaista miestä joka puhuu ihan mitä vaan tajuamattaa lapsen olemassa oloa.

Ja jos lapsi on pieni niin ei se mitään ymmärrä, ei se tiedä mikä on mälli tai runkkaus ja tuskin jää niitä miettimään. Onpa teillä tosiaan pienestä kiinni jos tuon takia haluat ukosta eroon.

Ei jää lapsi miettimään joo mutta saattaapa kysyä vaikka kerhotätiltä että mikä on runkkaus. Tms.
Pienten lasten kuullen ei puhuta sellaisia, mitä ei toivota sen lapsenkaan puhuvan. Vanhemman pitäis olla malli.
Sanoitko miehelle tuosta ja mitä se oli mieltä? Onko sen mielestä ihan ok?

6-vuotias ja "saattaa" jäädä sanat päähän?? Jotenkin kuvittelin että on kyse pienemmästä, kun oli arvelua että muistaako se. Tottakai tuon ikäinen muistaa. Itse muistan vieläkin joitain asioita, mitä aikuiset puhuivat kun itse olin alle kouluikäinen.

Alkuperäinen kirjoittaja mietteitä;21944359:
Ei jää lapsi miettimään joo mutta saattaapa kysyä vaikka kerhotätiltä että mikä on runkkaus. Tms.
Pienten lasten kuullen ei puhuta sellaisia, mitä ei toivota sen lapsenkaan puhuvan. Vanhemman pitäis olla malli.
Sanoitko miehelle tuosta ja mitä se oli mieltä? Onko sen mielestä ihan ok?

Samaten mä ajattelen ja puhuin mitä sä kirjoitat.Väittää etttä ei se kuullut eikä tajua ja ei aikonut enää puhua tuollaisia.En usko........

[QUOTE="haRmaana";21944358]tyttö on 6vuotias ja saattaa jäädä päähän sanat jo tosiaankin mutta onneksi oli uppoutunut leikkeihinsä.[/QUOTE]

Mikset sä voinut hyväksyä sitä, ettei miehesi halua pizzeriaan? Millaisen mallin annat huomioonottavasta vuorovaikutuksesta lapsellesi?

vielä tuo "uppoutunut leikkeihinsä" kun te "keskustelitte kiivaasti"... sillä muksulla taisi olla ihan syynsä vajota omaan maailmaan, mutta ei se tarkoita etteikö pienillä padoilla ole korvia.

Alkuperäinen kirjoittaja mietteitä;21944394:
vielä tuo "uppoutunut leikkeihinsä" kun te "keskustelitte kiivaasti"... sillä muksulla taisi olla ihan syynsä vajota omaan maailmaan, mutta ei se tarkoita etteikö pienillä padoilla ole korvia.

sepä se.

[QUOTE="vieras";21944409]Se menee päiväkotiin ja ruoka-aikana puhelee mällien runkkauksesta. Kivaa.[/QUOTE]

ja ukko lentää pihalle sen jälkeen meidän elämästä jos näin käy.Tätähän mä juuri pelkään :o

Yhteistyössä