Mies puhuu exänsä orgasmeista?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiedoton

Vieras
Poika ystäväni on päälle 27v mies ja seurusteli melkein 3 vuotta sitten exänsä kanssa jonka kanssa he olivat 3 vuotta yhdessä. Poikaystäväni on puhunut aika paljonkin eksästään asioita ja kertonut kaikenlaista eikä se minua ole haitannut kovin paljon kunnes jutut menivä vain yhä henkilökohtaisimmiksi. Hän joskus itki kun muisteli hänen ja exänsä riitaa ja toivoi että voisi vielä pyytää anteeksi, ja on puhunut paljon siitä kuinka hän oikeasti tykkäsi exästään silloin kuin olivat yhdessä mutta nainen halusi lopulta erota.

Harrastamme aika paljon seksiä ja molemmat pitävät siitä, jsokus on vain kertoja kun hommat ei tunnu pelaavan. Alkuvaiheessa seurustelua en ollut saanut kertaakan orgasmia hänen kanssaan ja hän miettii onko itse sitten kovin huono sängyssä kun en saa. No sitten hän halusi kokeilla yhtä tiettyä asentoa missä hänen exänsä SAI AINA ORGASMIN ja hänen exänsä muutenkin sai usein orgasmeja yms.
Voitte kuvitella kuinka paljon tämä minua loukkasi. No sitten juttelimme orgasmeista yms asioista ja hän alkoi etsiä syitä miksi en saa orgasmia, onko lantiopohjalihakseni niin heikot, olenko vain itse fyysisesti niin huonossa kunnossa etten kykene saamaan orgasmia yhdynnässä ja otin tämän kaiken hyvin syvälle itseeni, kunnes netistä luin että hyvin harva nainen kykenee saamaan orgasmia yhdynnässä ilman klitoriksen kiihotusta. Klitorista kiihottamalla saan tietenkin itse kaikki orgasmini ja olen niihin täysin tyytyväinen yms, ja sillä tavalla saan helposti ja usein orgasmeja.

No tänään meillä oli todella mukava päivä ja aloimme jotenkin sitten puhau taas seksistämme ja hän alkoi taas siitä puhumaan kun en koskaan ole saanut kunnollista orgasmia. No minäpä totesin ittä minulle on ihan sama vaikka saisin orgasmin sormenpäästäni mutta orgasmi se on ja hyvältä tuntuu, sama se mistä sen saan. Mutta hänen mielestään vain se on orgasmi jso saa yhdynnässä g-pisteestä orgasmin. Ja sitten hän kertoi taas exästään. Ja tämä oli jotain joka musersi minut maanrakoon, en sanonut hänelle siitä mitään vaan pysyin hiljaa. Mutta hän kertoi näin: "Silloin kun me mun exän kanssa harrastettiin seksiä hän sai ainakin todella usien orgasmin ja hänestä tuntui niin jumalattoman hyvältä ja huusi aian niin helvetin lujaa ja ajattelin että jumalauta oikeen ja huomasi kyllä että hänestä tuntui vitun hyvältä."
En ehkä tiedä mitään loukkaavampaa kuin hän ja hänen exänsä tarinat. Poikaystäväni pitää hyvää huolta itsestään, käy joka päivä salilla yms, ja hänen exänsä oli samanlainen ja todella kaunis ja hyvä kroppa ja trimmattu, itse olen iha ok, en pahemmin urheile mutta olen silti hoikka ja ihan perus nätti. Mutta silti minua haittaa koska hän on sanonut että hänen exänsä olisi voinut olla hänen elämänsä rakkaus ja lastensa äiti, elleivät he sitten olisi eronneet.
En tiedä miten pääsen tästä tunteesta yli koska tuntuu etten halua enää harrastaa seksiä hänen kanssaan ja päässäni pyörii vain hänen eksänsä ja hän harrastamassa seksiä. Ei helvetti että risoo. Hänen mielestään en saa kunnon orgasmeja jos en saa sitä pelkästä yhdynnästä ilman klitoriksen kiihotusta ja hänen exänsä oli niin täydellinen että sai lähes joka kerta ja kovaa. Kyllähän minäkin saan orgasmin mutta en samasta kohtaa.
Miten pitäisi nyt suhtautua ja reagoida ? Vinkkejä, neuvoja??

Vastaisku. Kerro, kuinka mahtavia orkkuja ex antoi sinulle. Aika- tai tosiharva nainen, etenkin nuori, saa yhdyntäorkkuja. Vähän tuli mieleen, että onkohan ex-tyttis vähän pissittänyt miestäsi. Mies kuvittelee, että sitä parempi ori hän on, mitä kovempaa nainen kiljuu. Mitä minä olen lukenut ja kokenut, niin useilla naisilla orkku tulee luentevan äänen kanssa, ilman suurta volymia. Jos et juttujaan tahdo kuunnela, niin sano se hänelle. Epäkohtelias mies on. Tuskin eksäkään haluaisi, että hänen intiimiasioitaan levitellään. Hän luultavasti puhuu myös teidän seksistänne muille, jos ero tulee.

Saanko arvata, että tapasit poikaystäväsi aika nopeasti hänen eronsa jälkeen. Hän on "suhteessa" ex:ään vielä, siis hän ei ole vielä unohtanut. Suruaika on vuosissa. Voi olla, että teillä on ns. laastarisuhde. Mutta ei tilanne ole välttämättä niin paha, poikaystäväsi on vähän "tyhmä" ja kokematon, ei tuollaisia puhuta rakkaalle; laita rajat, älä kuuntele, turvaa itsesi. Sano ihan suoraan, että kiitos nuo tarinat riittää jo.

Kuinka kauan te olette olleet yhdessä? Minusta kuulostaa, että poikakaverisi on vielä rakastunut exäänsä - tai siis ei vain tunnu, vaan ihan selväähän tuo on. Hän on rakastunut joko exään ihmisenä, tai sitten hän on rakentanut heidän suhteestaan (ja exästä) jonkin ihannekuvan jota hän rakastaa ja johon hän haikailee. Jos hän olisi päässyt suhteesta yli, hän ei muistelisi sitä miten ihanaa exän kanssa oli, saatika kertoisi siitä juttuja sinulle! Ei pelkästään seksin suhteen, vaan ihan muutenkin.

Sinuna puhuisin nyt miehelle suoraan, että hänen pitää vaikka viikonlopun yli miettiä yksin mitä hän elämältä haluaa. Kysy "jos ex tulisi nyt ovesi taakse ja sanoisi rakastavansa sinua, ottaisitko hänet takaisin"? Vaadi rehellistä vastausta ja/tai lue miehen ilmeestä totuus jos hän ei voi sitä ääneen sanoa, ja tee sen mukaan omat johtopäätöksesi. Ei kannata tuhlata aikaansa ihmiseen, joka on yhä rakastunut toiseen.

Kuulostaapa tutulta tuo tarina! Ainut ero on, että minä olen tuo ex, jonka kanssa seksi oli loistavaa. Mies soitteli minulle pari-kolme vuotta kinuten seksiä, vaikka oli henkisesti rakastunut toiseen! Eli välttämättä ei ole tunteita enää exää kohtaan, mutta hyvää -mitä se nyt pitikin sisällään, seksiä ikävä. Meillä villiä kinkyä :)

Ei mitään typerämpää tai loukkaavaa voi olla kuin vertailla exään, esim orkuista.
Eräs entinen mieskaveri (yli 50) jonka kanssa seurustelin n vuoden jäi kiinni kun ex muijansa kävi nussituttamassa itseään äijällä. Kerran sitten käry kävi ja mies kehtasi vielä kertoa yksityiskohtia niiden nainnista vaikka meillä piti kaikki olla hyvin. Kertoi sen tulleen tosi nopeasti, vastasin siihen että on tainnut akka olla puutteessa tai sitten on oikea jakorasia.
Kaikki selvisi kun alapääni alkoi haista kuin kalanraato, lopun arvasin ja tulihan se totuus sieltä.

Miehesi on kyllä todella kokematon ja moukka kun tuollaisia puhuu. Kannattaa miettiä suhteen jatkoa, jos aina kun puhutte teidän seksistä tai seksistä ylipäätään, toiveista tms. niin mies päätyy puhumaan exänsä orgasmeista. Se on täysin fakta, että aika harvat naiset saa joka kerta yhdynnässä orgasmin. Olen itse sellainen nainen, joka vaatii klitoriksen stimulointia ja oikean kiihottuneen mielentilan, että seksi tuntuu hyvältä ja saa orgasmin. Joillekin miehille se on kova pala, jos nainen ei saa joka kerta. Mutta se että miehesi puhuu exänsä orgasmeista on paitsi todella loukkaavaa sinua kohtaan niin typerää, koska vain tämä ex itse tietää miten hyvää seksi oli hänen mielestään.

Minä kyllä antaisin kenkää tuollaiselle miehelle. Jos erosta on jo kuitenkin 3 vuotta niin ei hänen sinulle tarvisi enää itkeä jotain riitaa mitä hänellä ja exällä oli joskus ikuisuus sitten ollut. Sanoisin, että no mene sitten selvittämään asiat ja tule takaisin kun ne on selvitetty tai häivy kokonaan.

Suurin osa naisista ei saa ns. vaginaorkkuja lainkaan. Itse asiassa monet asiantuntijat ovat tätä nykyä sitä mieltä, että koko juttu on pelkkää huijausta eikä mitään G-pistettä edes naisella ole olemassa.
Tyypillisesti nainen saa orgasmin klitoriksella, eikä siinä ole panemisella mitään tekemistä sen kanssa. Siihen tarvitaan suuseksiä tai muuta koskettelua.

Veikkaan, että ex-tyttöystävä on kiljunut pantaessa kuin pistetty sika, ja poikaystäväsi on luullut että hän saa jotain mystisiä vaginaorkkuja. Suurin osa naisista toimii sängyssä näin, eli suomeksi sanottuna teeskentelee.

Kamalaa sanoa näin, mutta näin toimin yleensä itsekin. En jaksa kuunnella miesten valituksia siitä, miten ja millä tavalla minun pitäisi saada orkku. Mielestäni orkkuni ovat ihan oma asiani. En kestä näitä "mä haluun että säkin saat" -tyyppejä, jotka ovat yleensä vielä lisäksi helvetin huonoja sängyssä.

Jos et kelpaa miehelle seksuaalisesti, hanki mies, jolle kelpaat. Heitä riittää.

^ Älä yleistä. Voi olla että kaikki eivät saa "pelkästään panemalla" ja että jotkut ovat niin hölmöjä että teeskentelevät (tai niin hölmöjä että sekstailevat miesten kanssa joiden kanssa pitää teeskennellä) mutta se ei todellakaan päde kaikkiin. Itse saan orgasmin ilman käsi/suukosketusta eli ihan pelkällä panolla, enkä koskaan ikinä kertaakaan ole teeskennellyt orgasmia. Voisin siis hyvin olla tuon miehen ex. Idioottihan mies on, mutta ei välttämättä siis valehtelija.

Suurin osa naisista ei saa ns. vaginaorkkuja lainkaan. Itse asiassa monet asiantuntijat ovat tätä nykyä sitä mieltä, että koko juttu on pelkkää huijausta eikä mitään G-pistettä edes naisella ole olemassa.
Tyypillisesti nainen saa orgasmin klitoriksella, eikä siinä ole panemisella mitään tekemistä sen kanssa. Siihen tarvitaan suuseksiä tai muuta koskettelua.

Veikkaan, että ex-tyttöystävä on kiljunut pantaessa kuin pistetty sika, ja poikaystäväsi on luullut että hän saa jotain mystisiä vaginaorkkuja. Suurin osa naisista toimii sängyssä näin, eli suomeksi sanottuna teeskentelee.

Kamalaa sanoa näin, mutta näin toimin yleensä itsekin. En jaksa kuunnella miesten valituksia siitä, miten ja millä tavalla minun pitäisi saada orkku. Mielestäni orkkuni ovat ihan oma asiani. En kestä näitä "mä haluun että säkin saat" -tyyppejä, jotka ovat yleensä vielä lisäksi helvetin huonoja sängyssä.

Jos et kelpaa miehelle seksuaalisesti, hanki mies, jolle kelpaat. Heitä riittää.

Joo, olen myös lukenut tuon teorian siitä että vaginaorkkuja ei ole olemassakaan. Näin miehenä täytyy kuitenkin kertoa paristakin naisesta jotka ovat saaneet voimakkaan orkun ja ejakuloineet . G-pisteen olemassaoloa en voine todentaa, mutta toinen naisista kertoi että (pienehkö 15 cm) heppini osui juuri oikeaan kohtaan siis cowgirl-ratsastuksessa ilman klittan koskettelua. Se oli kyllä sellaista menoa etten oikein usko kenenkään osaavan sellaista feikata! Eri asia on sitten voiko nainen ejakuloida ilman orkkua? Kommentteja arvon leidit?

Muuten olen sitä mieltä että pahinta mitä voi tehdä on alkaa vaatimaan kumppania laukeamaan. Toinen vahingollinen tapa ainakin pitkässä suhteessa on feikata orkkuja. Siinä voi olla paha selitellä jälkikäteen miksi tämä tuttu asento ei enää toimikaan...

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-Setä;10907254:
Joo, olen myös lukenut tuon teorian siitä että vaginaorkkuja ei ole olemassakaan. Näin miehenä täytyy kuitenkin kertoa paristakin naisesta jotka ovat saaneet voimakkaan orkun ja ejakuloineet . G-pisteen olemassaoloa en voine todentaa, mutta toinen naisista kertoi että (pienehkö 15 cm) heppini osui juuri oikeaan kohtaan siis cowgirl-ratsastuksessa ilman klittan koskettelua. Se oli kyllä sellaista menoa etten oikein usko kenenkään osaavan sellaista feikata! Eri asia on sitten voiko nainen ejakuloida ilman orkkua?

Minä en saa orgasmia yhdynnässä, mutta mieheni väittää minun silti ejakuloivan. Mitensitten selitetään sitten "uniorgasmini", eli herään käytännössä laukeamiseen, joka voi olla hyvinkin voimakas orgasmi. Ilman, että kukaan koskee tai minä liikun. Ja tätä tapahtuu usein, noin 3-4 kertaa kuukaudessa. Klitorisorgasmit taas osaan hoitaa ihan itse kaikista tehokkaimmin ja parhaimmin. Joten miestä en orgasmien takia pidä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-Setä;10907254:
Joo, olen myös lukenut tuon teorian siitä että vaginaorkkuja ei ole olemassakaan. Näin miehenä täytyy kuitenkin kertoa paristakin naisesta jotka ovat saaneet voimakkaan orkun ja ejakuloineet . G-pisteen olemassaoloa en voine todentaa, mutta toinen naisista kertoi että (pienehkö 15 cm) heppini osui juuri oikeaan kohtaan siis cowgirl-ratsastuksessa ilman klittan koskettelua. Se oli kyllä sellaista menoa etten oikein usko kenenkään osaavan sellaista feikata! Eri asia on sitten voiko nainen ejakuloida ilman orkkua? Kommentteja arvon leidit?

Muuten olen sitä mieltä että pahinta mitä voi tehdä on alkaa vaatimaan kumppania laukeamaan. Toinen vahingollinen tapa ainakin pitkässä suhteessa on feikata orkkuja. Siinä voi olla paha selitellä jälkikäteen miksi tämä tuttu asento ei enää toimikaan...

ejakuloida voi ilman orkkua.
ratsastusasennossa ja asennoissa joissa klitta saa hierontaa esim peniksenvarresta on orkku 'helppo' saada.
klittakin on isompi 'elin' kuin mitä päällepäin näkyy. eli ihon alla piilossa on herkkiä alueita.

Minä en saa orgasmia yhdynnässä, mutta mieheni väittää minun silti ejakuloivan. Mitensitten selitetään sitten "uniorgasmini", eli herään käytännössä laukeamiseen, joka voi olla hyvinkin voimakas orgasmi. Ilman, että kukaan koskee tai minä liikun. Ja tätä tapahtuu usein, noin 3-4 kertaa kuukaudessa. Klitorisorgasmit taas osaan hoitaa ihan itse kaikista tehokkaimmin ja parhaimmin. Joten miestä en orgasmien takia pidä.

Kun täällä liikkuu niin paljon kaikesta kaiken tietäviä, miksi kukaan ei osaa selittää tätä?

Viimeksi muokattu:
Aloittajan mieheltä puuttuu empatiataidot ja hän on henkisesti melko taitamaton, mutta ikääkin on vähän.
Itse ihastuin mieheen, joka oli fiksu, mutta kerran hänkin alkoi kehua entistä suhdettaan kun oli turhautunut yrityksiimme. Seksi ei heti sujunut. Hän oletti minun olevan samanlainen kuin ex.

Myöhemmin olen havainnut, että monikin mies uskoo kaikkien naisten saavan samalla lailla ja samalla metodilla siis. He eivät suurin surmin halua vaihtaa tekniikkaa, vaikka se heille miten selitettäisiin. Kun sillä on yksi onnistunut, toisenkin pitää. Se on miehen pienuutta se.
Ajan kansa olemme oppineet ja uskon nyt jo tuohon vaginaorgasmiinkin. Kyllä se on hyvin tyydyttävä sekin ja ikään kuin täydempi, mutta koko seksi ei saisi olla pelkästään orgasmin tavoittelua.
Jos on naisia monenlaisia, kyllä on miehiäkin. Sitten on aivan erikseen luonnonlahjakkuudet, jotka ovat niin lähellä eläintä näissä asioissa, että heillä sujuu ilman puhettakin ja joskus oikein kiimaisen ja taitavan miehen haistaa kaukaa. Näille ei tarvitse rautalangasta vääntää, mutta usein nämä ovat muilla elämän alueilla siten sellaisia, ettei heitä viitsi alkaa ystäville esittelemään.

Ei mitenkään. Ei ole olemassa vain yhdenlaisia orkkuja, vaan monenlaisia, niin klitta, kuin g-piste tai vagina orkkuja, tai vaikka ajatuksenvoimalla saatuja.

Miten ajatuksen voimalla saatu orgasmi eroaa vagina- tai klitorisorgasmista? Jos saan klitorisorgasmin, mistä tiedän, ettei se ole ajatuksen voimalla saatu orgasmi? Jos saan vaginaorgasmin, mistä tiedän, ettei se ole ajatuksen voimalla saatu orgasmi?

Viimeksi muokattu: