mies raivoo koiralle ku pasko väärään paikkaan ulkona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitynyt

Vieras
Koira on 3kg eli pikkuinen. Ulkomailta tuotu ja juuri oppinut sen takia sisäsiistiksi kun asui paikassa jossa koirat yleisesti pissaa alustalle sisälle.

Mies kävi siivoo kakat ja tuli sisälle nykii hihnasta niin että koira vinku.

Vittu mä en voi käsittää tollasta ihmistä. Sitten valittaa ku ei huvita ulkoiluttaa koiria. Kauheeta ku kerran päivässä joutuu kävelee.
Itse yleensä hoidan ison osan ulkoilutuksesta mutta nyt oon kipeä.

Kyllä laskee arvostus entisestään

eläimen hankinta pitää tehdä harkiten, oli se sitten akvaariokala tai hevonen tai joku siltä väliltä.

jos joku perheessä on sitä vastaan, ei jaksa hoitaa, niin silloin harkitaan tarkkaan otetaanko eläintä ja jos otetaan, niin ei oleteta, että tämä vastustava osallistuu hoitamiseen, oli tilanne mikä hyvänsä.

mies tekee väärin, kostaa syyttömälle sen, että joutuu elämään eläimen kanssa jota ei halua.
joten joku muu ulkoiluttamaan.
ei koiraa noin kohdella

Halusiko mies koiraa ylipäänsä alunperinkään? Sellainen ei ole koskaan toiminut, että puolisoista toinen ottaa koiran ja lupaa hoitaa sen. Yhtä lailla se koira siinä elää ja vinkuu ja haukkuu ja sotkee sen toisenkin puolison kuullen ja nähden. Jos toinen ei halua koiraa niin koiraa ei pitäisi ottaa.
Todennäköisesti mies on just nyt väsynyt, kun innostus koiran tulosta on loppunut mutta koiran kanssa elämisestä ei ole vielä tullut helppoa rutiinia. Sotkeva koira on työläs ja ärsyttävä, vaikka se ei koiran vika olisikaan. Voi olla että ajan myötä helpottaa, tai sitten mies vain lopullisesti tajuaa ettei tule koskaan nauttimaan koiran kanssa elämisestä. Hänestä voi tuntua sietämättömältä ajatus, että koira pyörii siinä seuraavat 10 vuotta, ja vaikuttaa kaikkeen elämän ja päivärytmin suunnitteluun. Jos ei tosissaan tykkää koirista, voi olla vaikea löytää koiran omistamisesta mitään iloa.

Meillä on kaksi koiraa, joita minä vien ulos, hoidan ja koulutan, kerta olen ne halunnut. Mies on luvannut hoitaa koirat jos olen kipeänä.

Kun sitten kerran vuodessa tai parissa sairastun niin, etten pääse koiria ulos viemään, vie mies ehkä kerran pari koiria ulos ja sitten alkaa valittaa: on päänsärkyä, kurkkukipua, nivelsärkyä, kuumettakin varmaan on.. nyt on pakko levätä - ja siirtyy sänkyyn piereskelemään.

Tää tosi vakava miesflunssa häviää kuin tuhka tuuleen, kun puolikuntoisena lähden viemään koiria ulos. Ei sitten ihme, että mun sairastamiset sitten kestää.

Koira on 3kg eli pikkuinen. Ulkomailta tuotu ja juuri oppinut sen takia sisäsiistiksi kun asui paikassa jossa koirat yleisesti pissaa alustalle sisälle.

Mies kävi siivoo kakat ja tuli sisälle nykii hihnasta niin että koira vinku.

Vittu mä en voi käsittää tollasta ihmistä. Sitten valittaa ku ei huvita ulkoiluttaa koiria. Kauheeta ku kerran päivässä joutuu kävelee.
Itse yleensä hoidan ison osan ulkoilutuksesta mutta nyt oon kipeä.

Kyllä laskee arvostus entisestään

Noin siinä käy kun hankkii koiran miehen tahtoa vastaan. Huolehtisit ite hurttas!

Eikös se koiran kakka siivota pois jokatapauksessa joten sama kai se on tekeekö koira sen tähän vai tuonne...eikä se voi tehdä väärään paikkaan jos sitä ei sinne väärään paikkaan päästetä tarpeilleen.

Yhteistyössä