Mies ristiriitainen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olemme seurustelleet jo hyvän tovin, itse kohta 30 vuotta. Kummallakaan ei lapsia.

Nyt sitten näytti positiivista. Itse olen satavarma, että pidän.

Asiaa romuttaa miehen suhtautuminen, hän jo melkein 40 mutta silti ei halua.
Hän on ollut tietoinen, etten käytä ehkäisyä.

En itse todellakaan aio tehdä keskeytystä. Pelottaa mahd. Yksinhuoltajuus paljon.

Miten voin toimia asiassa? Koko oma elämäni menee uusiksi, mutten halua laittaa häntä vastuuseen kun ei kerta halua.
 
Aloittaja
Ja siis kerrottakoon, ettei ole yhteistä lainaa tms.

Mies hyvin ristiriitainen, eli jämähtänyt poikamiesasteelle vaikka suhteessa hyvin menee. Väliin vannoo rakkauttaan ja väliin ei.

Lapsikysymyksen heitin ilmoille kun mietin kun emme käytä ehkäisyä, halusin olla varma että hän tietää seuraukset.

Ilmeisesti kuvittelee että keskeytys menee ehkäisystä, olen suuttunut, ja hormoneissa myös. En enää tällä iällä tee keskeytystä, siitä olen varma ja luulin että ollaan samalla sivulla
 
vierailija
Kuka tahansa pojan kloppi osaa tökkiä reikää mutta kyllä se oikean miehen vaatii että ottaa vastuuta ja kasvattaa lapsen jos sellainen on kerran tulossa.. eli suoraan sanottuna otti mielellään pillua ilman ehkäisyä mutta ei ota vastuuta? monoa sille, pärjäät paremmin yksin 1 lapsen kanssa kuin kahden.. tosiaan vaikka olisit YH niin tukea löytyy nykyään aivan sairaan paljon jo pelkästään neuvolan kautta sitä tarvittaessa, seuraat vaan itteäs tässä etkä anna mieslapsen lässytellä aborttia tekemään noin vaan, ja JOS teet ni heivaa silti toi mieslapsi, koska selvästi ei näe teillä samanlaista tulevaisuutta kuin sinä, tsemppiä mitä ikinä valitset, yst terv; John :)
 
vierailija
Kuka tahansa pojan kloppi osaa tökkiä reikää mutta kyllä se oikean miehen vaatii että ottaa vastuuta ja kasvattaa lapsen jos sellainen on kerran tulossa.. eli suoraan sanottuna otti mielellään pillua ilman ehkäisyä mutta ei ota vastuuta? monoa sille, pärjäät paremmin yksin 1 lapsen kanssa kuin kahden.. tosiaan vaikka olisit YH niin tukea löytyy nykyään aivan sairaan paljon jo pelkästään neuvolan kautta sitä tarvittaessa, seuraat vaan itteäs tässä etkä anna mieslapsen lässytellä aborttia tekemään noin vaan, ja JOS teet ni heivaa silti toi mieslapsi, koska selvästi ei näe teillä samanlaista tulevaisuutta kuin sinä, tsemppiä mitä ikinä valitset, yst terv; John :)
Buenas noches!

Tervehdys Sinulle tuleva äiti!
Iloitse lapsestasi jo nyt ja nauti raskaudesta. Anna miehelle mahdollisuus kasvaa isäksi. Vauvan syntymän jälkeen selviää tuleeko se onnistumaan.
Jos ei, niin se on sitten sen ajan murhe, jos murhe lainkaan. Tulet kyllä pärjäämään.
Onnellista odotusta ja hyvää Uutta Vuotta Sinulle!

Terveisin, kolmen äiti.
Santa Cruz, Tenerife.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä