mies runkkaa kun nukun

  • Viestiketjun aloittaja anonyymi
  • Ensimmäinen viesti
Jo vain
en ymmärrä, miten yöllä housut jalassa, meillä nukutaan alasti ja jos haluaa runkata, on täysi vapaus, vaimo tykkää, ettei aina tarvi ottaa märkää haaroväliin, kun purkaudun esim. keittiöpaperiin, vaimo tykkää naimisesta, mutta liika on kait liikaa jos joka päivä nussii
Mulla käy nuori mies kyläilemässä, aluksi ihmettelin kun nainnin jälkeen heräsin nitä tekee? Panin valot päälle ja katselin, sitten menin päälle ja NAIN kunnolla ja kovaa. Aamulla herätessä kokeilin ja katsoin, oli melkein jäykkänä. Sanoin että runkkaa kun käyn vc ssä, Jatkoin siitä mihin olin yöllä jäänyt ja kunnolla kun seiso pitkään. Tässäiässä pitää kaikki seisokit käyttää hyväksi.
 
Viimeksi muokattu:
Keski-ikäinen mies
Onkohan kyseessä runkkaus? Siinä kyllä sänky tärisee ja sen luulisi tulevan selväksi.

Kyllä monet tykkää vetästä parikin varvia mutta tarvii latausaikaa muutamasta minuutista puoleem tuntiin. Jos nainen ei halua jatkaa touhuja tai käy aina nukkumaan niin mikäs siinä jos hoitaa hommat oman käden kautta. Jos nainen on jo tyydyttynyt niin ei ole siltä pois. Toki ehdottomasti kannattaa suoraan keskustella asiasta ja rauhalliseen sävyyn ettei tule riita asiasta jos syyllistetään. Ainahan ei halut kohtaa joten tuo on hyvä tapa tasoitella mutta jos halut ei kohtaa lähellekään niin olisi hyvä keskustella että voisiko toinen olla mukana ehkä jopa tekemässä (auttamassa) vaikka itsellä ei tekisi mieli. Näin pysyy läheisyys jatkuvasti.
 
cullics
miehet hoi, kertokaa mistä voi johtua, että vaikka juuri ennen nukkumaan menoa on harrastettu mielestäni tyydyttävää seksiä, niin yöllä saatan herätä siihen, kun mieheni runkkailee salaa....ja esim viime yönä sama juttu, seksiä illalla, ja kun yöllä käännyin, ja sekunniksi avasin silmäni, ehdin nähdä, kuinka hän kääntyi ja veti käden pois housuistaan....taas, koen tämän aika loukkaavana, kuinka on...antakaa mielipiteitä.....ja en ole ruma, en lihava, tms....muiden miesteni kohdalla en ole törmännyt tällaiseen

miksi teillä pidetään housuja yöllä, meillä nukutaan alasti, heti valmis
 
Viimeksi muokattu:
cullix
miehet hoi, kertokaa mistä voi johtua, että vaikka juuri ennen nukkumaan menoa on harrastettu mielestäni tyydyttävää seksiä, niin yöllä saatan herätä siihen, kun mieheni runkkailee salaa....ja esim viime yönä sama juttu, seksiä illalla, ja kun yöllä käännyin, ja sekunniksi avasin silmäni, ehdin nähdä, kuinka hän kääntyi ja veti käden pois housuistaan....taas, koen tämän aika loukkaavana, kuinka on...antakaa mielipiteitä.....ja en ole ruma, en lihava, tms....muiden miesteni kohdalla en ole törmännyt tällaiseen

nukutaanko teillä housut jalassa, onko saappaatkin?
 
Viimeksi muokattu:
vaimo,
Kyllä meillä ainakin mies runkkaa niin rajusti, että ei siinä nukuta. Housut nilkoissa ja jalat apposen levällään. Esinahka vaan litisee ja läiskää, kun välillä kättä lennosta vaihtaen pitää julmettua vauhtia päällä. Itse en sellaiseen vauhtiin pysty millään, joten jätänkin suurimman osan käsitöistä hänelle itselleen.
 
jänkäjoonas1943
Kyllä meillä ainakin mies runkkaa niin rajusti, että ei siinä nukuta. Housut nilkoissa ja jalat apposen levällään. Esinahka vaan litisee ja läiskää, kun välillä kättä lennosta vaihtaen pitää julmettua vauhtia päällä. Itse en sellaiseen vauhtiin pysty millään, joten jätänkin suurimman osan käsitöistä hänelle itselleen.
Osallistut kuitenkin osittain näihin"käsitöihin"?Mikset hyppää päälle anna kunnon kyydit,saaden siinä itsekin?
 
cullix
miehet hoi, kertokaa mistä voi johtua, että vaikka juuri ennen nukkumaan menoa on harrastettu mielestäni tyydyttävää seksiä, niin yöllä saatan herätä siihen, kun mieheni runkkailee salaa....ja esim viime yönä sama juttu, seksiä illalla, ja kun yöllä käännyin, ja sekunniksi avasin silmäni, ehdin nähdä, kuinka hän kääntyi ja veti käden pois housuistaan....taas, koen tämän aika loukkaavana, kuinka on...antakaa mielipiteitä.....ja en ole ruma, en lihava, tms....muiden miesteni kohdalla en ole törmännyt tällaiseen

nukutaanko teillä housut jalassa, ehkä on nokian kumisaappaatkin, meillä nukutaan alasti, heti valmis
 
Viimeksi muokattu:
karima
Hei!

Ei sinussa mitään vikaa ole. Miehesi vain Rakastaa kyrpäänsä enemmän kuin sinä!!!!



miehet hoi, kertokaa mistä voi johtua, että vaikka juuri ennen nukkumaan menoa on harrastettu mielestäni tyydyttävää seksiä, niin yöllä saatan herätä siihen, kun mieheni runkkailee salaa....ja esim viime yönä sama juttu, seksiä illalla, ja kun yöllä käännyin, ja sekunniksi avasin silmäni, ehdin nähdä, kuinka hän kääntyi ja veti käden pois housuistaan....taas, koen tämän aika loukkaavana, kuinka on...antakaa mielipiteitä.....ja en ole ruma, en lihava, tms....muiden miesteni kohdalla en ole törmännyt tällaiseen
 
Viimeksi muokattu:
yl 50 vekkuli
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10872971:
Hyvä kysymys!Sitäpaitsi voihan sitä unissaan raapia kutiavia muniaan!Kysyis ukoltaan että panettaako?
Kyllä miesten aivot (munat) tarvitsevat rapsutusta :). Minulla käy joskus niin kun hyvän sexyn jälkeen tietenkin nukahtaa eikä jaksa nousta huuhtelemaan niin herään yöllä kun käy kova kutina munan tyvessä, no ei auta ku rapsuttaa ja sitä varmaan tekee myös unissaan omissa munissaan. Ei kannata olla mustis miehen kätösille. Eipä silti minulla seisoo n. viisi kertaa yössä, onhan sitä mukava liikkuvia tumpsuttaa ja pysyy verenkiertokin hyvänä. Ja olen minä naisen nukkuessa hyväillyt myös hänen klittaansa, tosin h-hetken koittaessa hän on herännyt ja olen saanut siitä positiivisen erikoismaininnan "olipa ihanaa". Näin housuttomat nukkujat.
 
mieheni
mieheni alkaa aina panee mua kun esim yritän nukkua hän rikkoo pikkarini ja panee mua täysin vaikka en edes haluaisi voiko sitä sanoa raiskaukseksi kun olen taas raskaana vaikken halunnut edes lasta
 
ST
mieheni alkaa aina panee mua kun esim yritän nukkua hän rikkoo pikkarini ja panee mua täysin vaikka en edes haluaisi voiko sitä sanoa raiskaukseksi kun olen taas raskaana vaikken halunnut edes lasta
Vaikea sanoa, minkä pykälän alle tuo voisi mennä. Rikoslain luku seksuaalirikoksista. Saattaa olla esim. pakottaminen sukupuoliyhteyteen.

Joka tapauksessa ei tuollaista kannata sietää. Jos mies ei usko sanaa, niin sitten ulkopuolista apua hakemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Olkaa avoimia
Oudoksun näissä viesteissä ihan ensimmäisenä sitä, miksi ihmeessä puheena olevat miehet ja naiset pitävät housuja jalassa yöllä, vieläpä oman kullan vieressä nukkuessaan... o_O? Johan tuo on epäterveellistäkin, paikkojen pitää saada vapaasti hengittää edes yöaikaan!

Mitä jos se rakkaan läheisyys on niin kiihottavaa, että täytyy vähän hiplata itseään, kun ei kehtaa herättää... ja miesparka joutuu tätä ihanaa asiaintilaa vieläpä häpeämään! Voisiko kuitenkin johtua siitä, miten hän tietää (vai luuleeko vain) ap:n reagoivan - miten on, suuttuisiko aloittaja, jos mies herättäisi hänet kesken unien rakastelemaan? Omasta mielestäni olisi mahtava herätys, voiko olla kiihottumatta kun mies himokkaana herättelee... ja jälkeenpäinhän nukahtaakin taas oitis helposti. Mutta jos ap on raskasuninen, tai ei saisi uudelleen unenpäästä kiinni, tai suuttuisi, tai ei haluaisi herätessään, niin kenen syy? Mitäpä jos ap vain mainitsisi asiasta, ja antaisi miehelle luvan herättää heti jos mieli tekee, ties mitä ihanaa tuosta seuraisi!

Muuten: Taas nainen sai tästä aiheen alemmuudentuntoisesti mainita "rumuuden ja lihavuuden"... haloo! Rumuus ja lihavuusko saa vieressäsi olevan miehen runkkailemaan? Päinvastoin, tietysti, "herää!" kahdessakin mielessä! Et kai ole mustasukkainen jopa miehesi kädelle! Häntähän kiihottaa läheisyytesi, mutta ei jostain syystä uskalla ottaa sinua saman tien! Varmaan siitä syystä, että mulkoilet häntä tai kurkit luomien raosta salaa ja tuomitset, "yllätät pahanteosta" sen sijaan että heti yhtyisit ilonpitoon innostuneena, tai ainakin hyväksyvästi silittelisit häntä ja "auttelisit", jos et millään jaksa enää rakastella. Saako oma kaavoihin kangistuneisuutesi miehen helpottamaan omaa kangistustaan itse, sen sijaan että hän voisi luottamuksella kääntyä yölläkin puoleesi, vaikka "kiintiöseksi onkin suoritettu, pitäisi riittää...". Voih. Jakakaa ihanuuksianne yhdessä hereillä, puolihereillä, puoliunessa, antautukaa toisillenne, niin kauan kuin sänkynne on vielä lämmin.. ja kostea :)
QFT

Avaajalle:

Älä ihmeessä ainakaan loukkaannu miehesi runkkaamisesta, onhan meillä kaikilla omanlaisemme kehot eikä kukaan voi itselleen mitään. Jos miehelläsi on halut korkeimmillaan öisin eikä hän halua herättää sinua niin lisäpisteitä siitä hänelle.

Paras tapa tilanteessassi on kysyä mieheltäsi suoraan, yritä kuitenkin olla hienovarainen ja loukkaamatta häntä.
 
Viimeksi muokattu:
Man40
Vaikea sanoa, minkä pykälän alle tuo voisi mennä. Rikoslain luku seksuaalirikoksista. Saattaa olla esim. pakottaminen sukupuoliyhteyteen.

Joka tapauksessa ei tuollaista kannata sietää. Jos mies ei usko sanaa, niin sitten ulkopuolista apua hakemaan.
Mutta, alunperin tämä ketju alkoi siitä että jos/kun mies haluaa hiplata/tyydyttää itseään kun nainen jo nukkuu. En usko että se on naiselta mitenkään pois, ainakaan minun mielestä. Mutta ei se myöskään tee miehestä yo hyväksikäyttäjää. Sitä en hyväksy.
 
Viimeksi muokattu:
Man40
Mutta, alunperin tämä ketju alkoi siitä että jos/kun mies haluaa hiplata/tyydyttää itseään kun nainen jo nukkuu. En usko että se on naiselta mitenkään pois, ainakaan minun mielestä. Mutta ei se myöskään tee miehestä yo hyväksikäyttäjää. Sitä en hyväksy.

"Yo hyväksikäyttäjää", en hyväksy mitään hyväksikäyttöä! Tämä tarkoitti sitä että jos mies parisuhteessa "runkkailee" tms. niin se on ok.
 
Viimeksi muokattu:
VAIMO 51
Kyllä meillä ainakin mies runkkaa niin rajusti, että ei siinä nukuta. Housut nilkoissa ja jalat apposen levällään. Esinahka vaan litisee ja läiskää, kun välillä kättä lennosta vaihtaen pitää julmettua vauhtia päällä. Itse en sellaiseen vauhtiin pysty millään, joten jätänkin suurimman osan käsitöistä hänelle itselleen.
kUN miehelläni toimi käyn salaa vieraissa jopa nuortenkin kanssa. Kun en aina jaksa nuoremman kanssa kokoajan naida niin sanon että tyydyttää itse käsin. On mielenkiintoista katseltavaa, polttelen tupakkaa katson kun jalat levällään vetää käteen. Toiset nuoremmat kunnolla rajusti runkkaa ja pitkään ennekuin roiskii pussinsa tyhjäksi. On mielenkiintoista nähdä erillaisia tapoja kun miehet alasti rumkkaavat, pus pus ja uudelleen että saa piristystä.
 
vierailija
Vaimoni ei antanut eli housut pois koivistani ja sen eteen runkulle. Ja kun lähestyin maalia lähetin lento pusuja meidän hää kuvalle. Sitten laskin lastin
lattialle mistä siivosin sen myöskin pois. Sen jälkeen sänkylle selälleni ja hitaasti
runkkausta ja otin kännykän sekä kyselin sen vanhan piian puhelin numeroa.
Tuli ja melkein raiskasi ukkonsa, tuli riijuu aikamme mieleeni.
 
pihi perseen puoliso
Vaimoni antaa liian harvoin mulle. eli kutsuin paikalle miehen ja naisen. Ne olivat vain kavereita keskenään ei riiu kavereita ja minä olin heidät palkannut mulle leluksi. Heti kun olivat tulleet meille minä komensin heidät uimaan meidän uima
altaaseen ja tietysti nakuna sekä itse perästä. Minä heti sen naisen kimppuun ja se
mies mun vaimoni kimppuun ja siltä vaatteita pois päältä. Se mies kosketteli sojottavalla miekallaan mun vaimoani ja minä rupesin naimaan sitä likkaa samalla. Vaimonikin lämpeni sille miehelle ja nekin rupesivat hommiin eli naimaan meillä. Sen jälkeen ei ole vaimoni pihdannut pilluaan kun tietää että saa sekin vierasta kun on hoidellut ukkonsa ekaksi kunnolla.
 

Yhteistyössä