Mies saada hulluksi? ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viettelijä??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viettelijä??

Vieras
Eli nyt kaikki ellin naiset ja miehet antamaan vinkkejä minulle?? Mieheni ja minun suhde on hieman arkistunut ja tuntuu että seksistä on tullut enemmän velvollisuus, kamalaa sanoa näin!Haluaisin antaa miehelleni parasta seksiä ja että hän voisi ajattella kuinka upea muija on hänellä!! Jotenkin romanttiset ja ei niin romanttiset seksi yritykset on kariutuneet.. :/ Eli nyt neuvoa miten saan mieheni haluamaan niin ettei malta pitää näppejä erossa musta? Seksi vaatteita oon kokeillut yms. lähinnä kaipaisin joitakin esilämmittely ja libidon nostatus /(viettely) vinkkejä? Eräs ystäväni neuvoi että pitää kiusoitella huomaamattomasti ja antaa ymmärtää mut ei kuitenkaan anna ja sit ihan lopuks antaa :D Jos ymmärsitte sepostuksesta? Mut miten te ootte onnistunu?

Kyllähän tuo kiusoittelu on hyvä vinkki, kunhan siitä ei tule jatkossa samankaavanmukaan etenevää.

Puheet ja eleet ovat aina hyvin tärkeitä.

Leikkimielisesti kerrotte mitä haluatte.

Esimerkkinä.
Minä sisälleni sinua kaipaan.
Voinko hyväillä sinut kiihottuneeseentilaan.
Saanko vähän riisua sinua.
Alastomuus on kaunista ja niin hullaannuttavaa.
Tunsin hiukan sen jo suurentuneen.
Saanko ottaa loputkin vaatteet pois.
Ollaanko hetki yhdessä alastomana.
Voi miten oletkin komea tuossa jäykistyneessätilassa.
Minäkin olen jo kostunut, tahdotko jo kosketella minun vakoseutuani.
Voi kun ihanalta tuntuu ihojemme kosketus.
Pian jo haluaisin sinut työntymään sisälleni.

Tuo oli vaan suuntaa-antavaa puhetta.
Puhukaa ihan omien sanojenne mukaisesti, ja jokakerralla vähän erilailla.

Paljonhan se johtuu siitäkin mitä mies vastailee ja puhelee.

Siinä puhellessa kyllä rentoudutte eikä seksi tunnu puurtamiselta.

Minä ainakin kiihotun kovasti, jos saan sanoa jotakin eroottista, ja varsinkin jos vaimo sanoo jotakin sinnepäin viittaavaa.

Myös vaimon kiemurtelevat liikkeet ja ääntelyt saa minut ainavaan kiihottuneemmaksi.

Ja minähän senjälkeen suorastaan syöksyn hänen sisälle, ja samalla tulee se siemensyöksymin ja vaimon orgasmi.

Mitä enemmän miestäsi ahdistelet seksinälälläsi, sitä kauemmas hän haluaa. Unohda sinäkin seksi joksikin aikaa, ja puuhastelet miehesi kanssa arkisia puuhiasi ilman tyrkyttelyä, lähes vaatimalla vaadit.
Jos miestäsi kiinnostaa seksihommat kanssasi, kyllä hän sen ilmaisee. Mutta jos ei, se on sitten toinen juttu. Siinä ei auta hepeneet, lirkuttelut.
Siinä pohtimista kerrakseen.

Mitä enemmän miestäsi ahdistelet seksinälälläsi, sitä kauemmas hän haluaa. Unohda sinäkin seksi joksikin aikaa, ja puuhastelet miehesi kanssa arkisia puuhiasi ilman tyrkyttelyä, lähes vaatimalla vaadit.
Jos miestäsi kiinnostaa seksihommat kanssasi, kyllä hän sen ilmaisee. Mutta jos ei, se on sitten toinen juttu. Siinä ei auta hepeneet, lirkuttelut.
Siinä pohtimista kerrakseen.

No yhdet huutaa että jos miestä ei seksi kiinnosta niin vika on siinä ettei nainen yritä tarpeeksi. Ja sit nää toiset posmottaa ettei sitä miestä sais yrittää kiihottaa, se vain jotenkin säikyttää tään aran olennon tiehensä. Päättäkää!
Vaan miehessähän se vika ei voi olla!

Viimeksi muokattu: