mies sai tänään mielenkiintoisen tekstiviestin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

akka

Vieras
Joku on pihkassa mieheeni.Joku oli laittanut sellaisen salaviestin,
että mieheni pitäisi nyt arvella kuka kyseessä ja laittaa tämän puh.numero sit viestinä takaisin.
Ja jos tärppää kumpikin saa tietää toisensa, huh huh!
Käyttääkö joku aikuinen noita salaviestejä oikeesti vai olikohan jonkun teinin
väärään numero viesti?
Mutta kyllä naurattaa...

Kyseessä siis näiden 16400 ja vastaavien palveluita.
Eli voit laittaa salaviestin ihmiselle, eikä hän saa tietää viestin lähettäjää
ellei viestin vastaanottaja lähetä lähettäjän puh.numeroa takaisin eli arvaa lähettäjää.
Tiedän olen huono selittämään mitään=(

Jätä se mies, sillä on toinen.

Se näytti sitä viestiä ja kertoi siitä sinulle vain siksi että voisi jälkikäteen kieltää olevansa missään suhteessa tai kikkailevan kyseisen naisen kanssa.

Tästä käytetään termiä ´Plausible Deniability´ - http://en.wikipedia.org/wiki/Plausible_deniability

Suojataan sivustat niin että todisteita, olemassa olevia tai tulevia, ei voi käyttää häntä vastaan enää.

Ovelaa...jätä se sika :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyseessä siis näiden 16400 ja vastaavien palveluita.
Eli voit laittaa salaviestin ihmiselle, eikä hän saa tietää viestin lähettäjää
ellei viestin vastaanottaja lähetä lähettäjän puh.numeroa takaisin eli arvaa lähettäjää.
Tiedän olen huono selittämään mitään=(

Ai en sit tajunnu :D Mut hyvä että miehesi tästä sinulle kertoi kuitenkin, voihan tuo olla vaan jonkun kaverin tekemä pila.

mäkin olen luullut,että vain teinit käyttää noita palveluita. ( jollei sun mieheesi ole ihastunut sit joku teini tai lapsentasolle jääny aikuinen )
Mä ainakin jättäsin omaan arvoonsa. Voihan se hetken miehen egoa hivellä,mutta anna toisen röyhistellä.
Jos sil ukollas olisi joku toinen, niin tuskinpa näyttäis sulle jotain tuollaisia viestejä.

Yli kymmenen vuotta sitten mää meinasin laittaa tuollaisen viestin mun miehelle ku en vielä ollu ihan varma sen tunteista.. ajattelin että kertookoham se mulle että sille tuommoinen on tullu ja kokeileeko se heti mua.. :ashamed: Mut en sit laittanu ja kyllä se musta vieläkin tykkää :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Joku on pihkassa mieheeni.Joku oli laittanut sellaisen salaviestin,
että mieheni pitäisi nyt arvella kuka kyseessä ja laittaa tämän puh.numero sit viestinä takaisin.
Ja jos tärppää kumpikin saa tietää toisensa, huh huh!
Käyttääkö joku aikuinen noita salaviestejä oikeesti vai olikohan jonkun teinin
väärään numero viesti?
Mutta kyllä naurattaa...

Jep jep. Tota viestiä lähetellään puhelinnumeron perusteella ympäri ämpäri, sama idea kiertää sähköposteissa.

Eli maksamalla vain xxxx euroa joko lähettämällä viestin tai sähköpostin tapauksessa maksamalla tilille, saat tietää että "oho, ei osunu numero, ette saa tietoja". Voit laittaa lisää arvauksia ja menettää lisää viestejä.

Ja ylläripylläri, mitään ihailijaa ei ole, vaan tuo firma lähettelee noita viestejä kelle sattuu. Eli ihan rauha maassa, ei sun ukkoa kukaan himoitse, sun ukon rahoja kyllä.

Jos ette halua vastata niin samanlaisen pelin saa aikaan siten, että mies seisoo pytyn vieressä ja vetelee euron kolikoita alas, ja arvailee jokaisella vedolla ihmisten nimiä. Sinä sitten vierestä toteat että "valitettavasti arvauksenne ei osunut kohdalleen, tietoja ei välitetä."

Siis toihan on ihan sama idea kuin jossain nettimainoksissa "salainen ihalijasi on jättänyt sinulle viestin, rekisteröidy sinne ja tänne lukeaksesi kuka hän on"

Ja siis todellakaan mitään ihailijaa ei ole olemassa.

en muista mistä numerosta tuli. melkein vastaava oli ja piti soittaa sinne takaisin niin saan tietää "salaisen ihailijani nimen" ne ainakin oli huijausta, myös mun sisko oli saanut sellaisen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä tuossa numerossa on tuollainen palvelu olemassa..
Tutkailin tuossa äsken.
Mutta varo naikkonen (tai mies), minun miestäni et vie=)

No totta kai siellä numerossa on sellainen palvelu. Tokihan he haluavat rahastaa tuollaisellakin jos joku hölmö erehtyy. Mutta silti lähettelevät myös mainosmielessä noita "sinulla on ihailija" juttuja.

Mutta jos sinusta on kivempi ajatella että joku muukin olisi miehestäsi kiinnostunut, niin käy sekin. Laita nyt vaikka alkuun parikymppiä haisemaan sinne palveluun arvailuina, niin saat tietää kuka se noita on. Eiku ai niin, "arvauksesi ei osunut oikeaan, tietoja ei välitetä". Mut jos vielä kerran arvais?

Jos ette halua vastata niin samanlaisen pelin saa aikaan siten, että mies seisoo pytyn vieressä ja vetelee euron kolikoita alas, ja arvailee jokaisella vedolla ihmisten nimiä. Sinä sitten vierestä toteat että "valitettavasti arvauksenne ei osunut kohdalleen, tietoja ei välitetä."[/quote]

ihana peli =D tota pitäs melkein jo ehdottaa

Jep jep. Tota viestiä lähetellään puhelinnumeron perusteella ympäri ämpäri, sama idea kiertää sähköposteissa.

Eli maksamalla vain xxxx euroa joko lähettämällä viestin tai sähköpostin tapauksessa maksamalla tilille, saat tietää että "oho, ei osunu numero, ette saa tietoja". Voit laittaa lisää arvauksia ja menettää lisää viestejä.

Ja ylläripylläri, mitään ihailijaa ei ole, vaan tuo firma lähettelee noita viestejä kelle sattuu. Eli ihan rauha maassa, ei sun ukkoa kukaan himoitse, sun ukon rahoja kyllä.

Jos ette halua vastata niin samanlaisen pelin saa aikaan siten, että mies seisoo pytyn vieressä ja vetelee euron kolikoita alas, ja arvailee jokaisella vedolla ihmisten nimiä. Sinä sitten vierestä toteat että "valitettavasti arvauksenne ei osunut kohdalleen, tietoja ei välitetä."[/quote]

:laugh:

Yhteistyössä