M
"Mama83"
Vieras
Mies sai työpaikan ja aloittaa syksyllä. Todella mahtavaa! Hassua oli se, että työhaastattelussa oli yksi aika erikoinen juttu. Mun mieheltä kysyttiin jotain, että miten se tulee toimeen muiden ihmisten kanssa tai jotain muuta vastaavaa. Mies oli vastannut:" Mä tulen toimeen ihan kaikkien ihmisten kanssa, olen tottunut toimimaan hyvin erilaisten ihmisten kanssa töissä ja vapaa-ajalla ja aina on synkannut ainakin tarpeeksi hyvin... Eikun hetkinen, nyt tuli liioiteltua. On yksi ihminen, jonka kanssa en tule alkuunkaan toimeen, en ole pitkään aikoihin tulossa eikä asiaan ole tulossa parannusta. Nimittäin anopin kanssa en tule toimeen yhtään."
Työhaastattelija oli revennyt nauramaan ääneen. Huh, ajattelin mä, että ei noin voi sanoo työhaastattelussa, mutta näemmä se ei haitannut. Mun mies on siis oikeesti sosiaalinen tapaus ja tulee hyvin toimeen melkeinpä kaikkien kanssa. Paitsi mun äidin kanssa on sukset ihan ristissä. Mun äiti on kyllä hankala ja rasittava ihminen ja tilanne karkas käsistä kun meille tuli lapsia...
Työhaastattelija oli revennyt nauramaan ääneen. Huh, ajattelin mä, että ei noin voi sanoo työhaastattelussa, mutta näemmä se ei haitannut. Mun mies on siis oikeesti sosiaalinen tapaus ja tulee hyvin toimeen melkeinpä kaikkien kanssa. Paitsi mun äidin kanssa on sukset ihan ristissä. Mun äiti on kyllä hankala ja rasittava ihminen ja tilanne karkas käsistä kun meille tuli lapsia...