Mies sai valituksen kun poltti vaunujen vieressä ok-talon takapihalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhhuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhhuh

Vieras
eli meidän takapihalta on suora näköyhteys vastapäiseen ok-taloon, joka noin 60 metrin päässä. no mies sitten käy pihakeinussa tupakalla pari kertaa päivä, vaunut ovat parkissa takapihalla lähellä keinua näin poutaisilla päivillä. tänään sitten naapurin iäkkäämpi naishenkilö tuli pimputtamaan ovikelloa ja sanoi että ei sovi polttaa vauvan vieressä tupakkaa. mies ihmetteli että mistä nainen nyt puhuu ja kuulemma oli nähnyt miehen tupakalla vaunujen lähellä jo monta kertaa. muuten hyvä, mutta vaikka vaunut on pihalla, VAUVA voi olla sisällä. niin kuin on joka kerta ollut. ei hyvää päivää. ensin tyrmistyttiin ja nyt jo naurattaa.naapurin rouva pahoitteli kyllä erehdystä mutta ei voi muuta kuin ihmetellä..illalla vielä näin tuon naisen pihallaan ja morjestin oikein iloisesti huiskuttaen :)

joidenkin vaan on pakko puuttua asioihin... vaikka hyväähän ja vauvan parasta rouva varmasti vaan tarkoitti, mutta mutta.

Ja mitä sitte vaikka polttaiskin tupakkia ulkona vaikka vauva oiskin vaunuissa?? ei tietenkään ihan lähellälähellä, mutta sopivan välimatkan päässä?

Kukaan vastuuntuntoinen vanhempi tai aikuinen EI polta. Vielä vähemmän vauvan lähellä, saatika raskaana ollessa. Polttamiselle ei ole mitään hyvää syytä, ja sillä aiheuttaa vain ja ainoastaan harmia sekä itselleen että lapselle. Minkä tahansa muun väittäminen on typeryyttä tai idioottimaista selittelyä. Mun sympatiat on täysin teidän naapurin tädin puolella!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Teillä on hyvä naapuri ja nyt tiedätte, että teistä ja erityisesti pikkuisestanne pidetään huoli :)

no minusta tuo oli aika outo tilanne, kun naapuri ei nähnyt edes vauvaa siinä kertaakaan. Naapuri itse on tosi ylipainoinen, joten pitäisikö mieheni mennä avautumaan hänelle siitä :) ?

Toisilla vaan on niin suuri tarve puuttua toisten asioihin.

Tosin mun mieheni ei kyllä polta vaunujen vieressä eedes silloin kun vaunuissa ei ole ketään. Se haju kyllä tarttuu vaunuihin eikä sitä saa millään pois. Ikävä vauvan nukkua tupakanhajuisissa vaunuissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Teillä on hyvä naapuri ja nyt tiedätte, että teistä ja erityisesti pikkuisestanne pidetään huoli :)

no minusta tuo oli aika outo tilanne, kun naapuri ei nähnyt edes vauvaa siinä kertaakaan. Naapuri itse on tosi ylipainoinen, joten pitäisikö mieheni mennä avautumaan hänelle siitä :) ?

Ylipainoinen tekee hallaa vaan itselleen. Mikä ihmeen tarve sulla on puolustella tota polttamista?

No minusta naapuri toimi oikein fiksusti. Noin itse haluaisin naapurin toimivan. A) Hän oli huolissaan lapsesta B) Hän tuli sanomaan asioista ihan suoraan, eikä vain kyräillyt takanapäin. C) Hän tuli asiasta puhumaan, niin ei jää kenellekään epäselväksi, että asia onkin täysin väärinkäsitystä. D) Suhteet naapuriin tulee avoimiksi, koska pystyy puhumaan tuollaisestakin asiasta.

Itse toivoisin tuollaisia naapureita. Jos on jotain mielessä niin sanoo suoraan, niin ei tarvi sitä sitten itse miettiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja aplodit naapurille:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ylipainoinen tekee hallaa vaan itselleen. Mikä ihmeen tarve sulla on puolustella tota polttamista?

minusta se ei varsinaisesti ole naapurin asia jos aikuinen mies polttaa. Varsinkaan kun hän ei koskaan polta lasten lähellä.

Yhteistyössä