Mies sanoo olevansa ihastunut, mutta ei pidä yhteyttä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epäilyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epäilyttää

Vieras
Ollaan muutamia kertoja miehen kanssa tapailtu ja kemia meidän välillämme oli huikeaa. Kumpikin puhui, että tosi ainutlaatuista oli. Nyt viime tapaamisen jälkeen (3 päivää sitten) myönsin viestissä olevani ihastunut ja mies kertoi oleansa helpottunut, koska tuntee samalla tavalla. Asutaan eri paikkakunnilla ja kyselin sitten, että millon seuraavaksi näkisimme. Hän sanoi, että hänellä on seuraavat pari kuukautta kalenteri ihan täynnä, eikä oikein ehdi! Samalla kuitenkin myös sanoo, että harmittaa kovasti. En voi ymmärtää, että jos on ihastunut toiseen niin miten muka ei pysty järjestämään aikaa tapaamiselle. Tänään päivällä laitoin viestiä ja nyt hän ei ole vastannut siihen vielä mitään. Tiedän, että hänellä on monta rautaa tulessa jne. Mutta itse olisin todellakin valmis järjestelemään kalenterini uudestaan tavataksemme. Ja luulisi, että jos ihastus laittaa viestiä, että siihen jotain voisi vastata. On kuitenkin viestin lukenut. Oliko tämä ihastuksen tunnustus vain valetta? Kokemuksia?

vaan mietin miestä koko ajan ja haluaisin kuulla hänen äänensä ja tietää mitä hän tekee. Eikö ihastunut mies sitten ajattele näin? Ei ainakaan sen perusteella miten tämä mies käyttäytyy. Jatkaako miehet vaan elämäänsä kuten ennenkin ja kaikista sovituista kissanristäisistä pidetään kiinni ja tavataan ihastuksen ja suuren halun kohde vasta silloin kun ei ole mitään sovittua kalenterissa? Eikä ehditä vastaamaan viesteihin kun ollaan niin kiireisiä?

ensitapaamisellamme sanoi, ettei ole nyt tilanteessa, jossa aikoisi ihastua kehenkään. Ihmettelin, että miten sellaista voi vaan päättää. Hän sanoi, että kyllä voi. Nyt kuitenkin sitten kovasti pyysi mua kertomaan omista tunteistani ja kun kerroin, hän sanoi, että ihanaa, koska tuntee samoin. En siis mitenkään edes odottanut hänen ihastustaan kun ajattelin, että hän ei ole siihen valmis. Tarkoitus oli vain harrastaa seksiä. En itsekkään tiedä haluanko vakavaa suhdetta vai mitä. Mutta silti tahtoisin häntä tavata mahd. nopeaan.

Miehet ja naiset on nyt vaan vähän erilaisia. Miehellä nyt on vaan muuta tärkeämpää tekemistä. Jos siis tiedät ettei hänellä oikeasti ole juuri synnyttävää vaimoa piilossa niin malta sormesi, kirjoittele tänne. Kyllä se mies ottaa yhteyttä jos on ottaakseen.

Itseäni ärsyttäisi jos on joku tärkeä projekti menossa ja uus tuttavuus, olkoot kuinka mukava vaan, pommittaisi viesteillä.

Ne teot, ei sanat.. Manipuloinnilta kuulostaa. Mies tiedusteli sinulta tunteitasi, koska halusi kuulla miten sinulle kannattaa puhua, jotta saisi sinut pidettya varalla. Soittelee kun kaipaa p---ua.

vaan nimenomaan valitteli kun joku nainen oli häneen ihastunut ja hänen oli siksi katkaistava välit. Siksi otin riskin kun kerroin tunteistani. Nyt kuulin hänestä ja sain tietää asiasta, jonka vuoksi hän ei lähiaikoina voi nähdä. Rankka perhesyy. Läheinen huonossa kunnossa. Kuitenkin alustavasti sovittiin, että minä voin hänen luokseen mennä jossain välissä tänäkin aikana jos minua ei haittaa, että hän välillä jossain käy. Luotan hänen sanaansa nyt ja olen pahoillani, että epäilin.

[QUOTE="Tiina";30442004]Miehet ny lörpöttelee mitä vaan. Jos se oikeesti tykkäis ni ei odottais kk. Hiljentyminen on merkki ettei kiinnosta, harmi mutta totta[/QUOTE]

Juuri näin. Kyllä useammin luulisi löytyvän aikaa kuin 2 kk välein.

Olen harrastanut omaksi huvikseni ei-vakavassa mielessä nettideittailuja ja kyllä sen huomaa, jos mies oikeasti haluaa vielä jatkaa juttua. Viimeistään reilun viikon päästä alkaa tulla ehdotuksia uudesta tapaamisesta. Jos taas miehestä ei kuulu mitään, niin silloin tiedän, ettei sitä kiinnosta.

Ero siinä, onko mies oikeasti sinuun ihastunut/rakastunut vai ei, todellakin näkyy siinä, että kuinka usein haluaa ja voi tavata. Itselläni oli kaksi miestä peräkanaa ja eroa kuin yöllä ja päivällä. Toisen kanssa nähtiin kun hänelle sopi, pari kertaa viikossa. Nykyinen mieheni taas halusi kiireistään huolimatta nähdä niin usein kuin ikinä vaan pystyttiin ja jos ei nähty, soitti. Nämä kaksi vastakkaista tyyppiä peräkanaa kokeneena voin todeta, että eka ei tainnut sittenkään olla kovin kiinnostunut, vaikka puheet oli muuta.

...aistin miehen ihastuksen siinä kun kohdataan. Viimeksi oltiin ilta isossa porukassa, jossa ei viitsitty avoimesti olla yhdessä (muut eivät tiedä meidän jutusta) ja jatkuvasti katseemme kohtasivat ja ohimennessä hipaisimme toisiamme. Mies myös laittoi viestiä muiden keskellä ollessamme kuinka kaipaa mun kosketusta. Kun sitten päästiin kahden oltiin vaan toisissamme kiinni. Kyllä seksiäkin harrastettiin, mutta loppuaika vaan makoiltiin sylikkäin ja katsotiin toisiamme silmiin ja juteltiin syvällisiä. Loppuhalaus oli raastava eikä mies olisi halunnut päästää mua menemään kun vissiin jo silloin aavisti, ettei nähdä vähään aikaan. Haluaisin nyt vaan uskoa, että tuo perheenjäsenen vakava sairaus on syynä tähän miehen poissaolevuuteen ja siihen, että ei nyt ole niin innokas tapaamaan kun ei voi luvata mulle keskeytyksetöntä aikaa. Tai ehkä hän sitten vaan on valehteleva pelimies niin kuin suurin osa täällä vihjaa. En vaan haluaisi luovuttaa kun en ole ikinä tuntenut tällaista vetoa toista kohtaan aiemmin.

nyt vaan kiinnosta kuin seksi mutta haluaa pitää sut varoilla.
Liikaa koko ajan yhteyttävä pitävä nainen on raskas ja ahdistava, vuoronperään yhteydenotto on mielestäni se oikea, ja jos ei ala kuulua viikkokausiin mitään niin se siitä sitten.
Voi olla useampikin nainen samaan aikaan.
Käytös ratkaisee kuten täällä jo todettiin, ei selitykset ja puheet.

Alkuperäinen kirjoittaja Epäilyttää;30442890:
Kun sitten päästiin kahden oltiin vaan toisissamme kiinni. Kyllä seksiäkin harrastettiin, mutta loppuaika vaan makoiltiin sylikkäin ja katsotiin toisiamme silmiin ja juteltiin syvällisiä. Loppuhalaus oli raastava eikä mies olisi halunnut päästää mua menemään kun vissiin jo silloin aavisti, ettei nähdä vähään aikaan.

En vaan haluaisi luovuttaa kun en ole ikinä tuntenut tällaista vetoa toista kohtaan aiemmin.

Kuin minun kynästäni sen aiemman miehen kohdalla. Fyysinen veto oli molemmin puolin kova ja tunteitakin mukana. Onneksi tajusin itse tehdä oikean valinnan ja lopulta päättää suhteen.

Usko nyt kuitenkin, että jos mies on oikeasti kiinnostunut sinusta ja on sellainen suhde, johon sinun kannattaa satsata, aikaa todellakin löytyy ja paljon. Se on haluamisesta ja priorisoinnista kiinni enemmän kuin mistään muusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärrän;30443776:
Jos mulla olis sairas omainen, en tosiaankaan jaksaisi tapailla sillä hetkellä ketään...

Näin minäkin ajattelisin. Miehellä lisäksi kaksi työtä ja muitakin velvotteita, jotka oikeasti aikaa vievät. Nyt ollaan yhteyksissä oltukin ja alustavasti puhuttu, että menen sinne ensi viikolla. Ja tuohon seksijuttuun vielä. Seksisuhdehan meillä alunperin vain suunnitelmissa olikin. Siihen olisin tyytynytkin (ja vieläkin tyytyisin...on se niin hyvää). Eli miehen ei olisi tarvinnut ihastustaan myöntää vain minut koukuttaakseen.

Ettei olis kuule oikeesti varattu mies? LOmaisen sairastuminen voi olla tekaistu juttu, jollapeitteleetodellista tilannetta. Eli on tavannu jonkun mielenkiintosemman naisen ja haluaa kattoa tuleeko siitä jotain tai sitten on varattu.

Ettei olis kuule oikeesti varattu mies? LOmaisen sairastuminen voi olla tekaistu juttu, jollapeitteleetodellista tilannetta. Eli on tavannu jonkun mielenkiintosemman naisen ja haluaa kattoa tuleeko siitä jotain tai sitten on varattu.

Tunnen miehen lähipiiriä (veljen yms.) jonkin verran. Sitä kautta tutustuttiin. Tämä sairastuminen ei kyllä ole valhe, sen tiedän.

Yhteistyössä