P
pelottaa
Vieras
Sain vihdoin väkivaltaisen mieheni ymmärtämään että haluan erota. Ei asu enää täällä, mutta osoite on vielä koska ero aon niin tuore (viikko sitten). Siitä asti mies on ollut ihan sekopää. Mä päästin sen tänne viikolla kun halusi tulla lapsiaan katsomaan, mikä oli virhe. Heti alkoi huuto ja raivoaminen, riehuminen, huonekalujen heittely, mun riepottelu, jopa vaatteet se repi mun päältä. Ite oli ollut viikon ryyppyreissulla jossain ja multa kovsiteli ketä oon sillä välin täällä pannu.. Oli ihan raivona, pelkäsin tosissaan. Lapset sanoi nähneensä sillä jopa puukon, mutta en tiedä onko totta koska ei mitään siihen viittaavaa kuitenkaan tehnyt. Kun se seuraavana päivänä lähti, sanoin sitten ettei saa enää tulla tänne.
Nyt se sitten päivittäin soittelee ja uhkailee. Sano tulevansa tänne jos kerran haluaa, ja tulee vaikka ikkunan läpi jos en avaa ovea. Vaikka sanoin soittavani poliisit, sanoi ettei välitä. Nyt se haluaa multa rahaa, kiristää ja uhkaa tulevansa tekemään musta lopun jos ei rahat ilmesty sen tilille! Sanoi vielä viimeksi puhelimessa (äsken) ettei hän välitä vaikka joutuis linnaan, hän voi kyllä tulla tänne "mutkan" kanssa ja katotaan sitten mihin musta on kun hän osoittaa sillä mua ohimoon...
Mä olen jo aiemmin ollut yhteydessä tän kiristyksen takia poliisiin, ne sanoo vaan ettei mitään voida tehdä kun ei ole muutan äyttöä kuin mun sana
Mua pelottaa, mä en tiedä edes onko toi kaikki vain sen suunsoittoa vai onko se tosissaan.
Nyt se sitten päivittäin soittelee ja uhkailee. Sano tulevansa tänne jos kerran haluaa, ja tulee vaikka ikkunan läpi jos en avaa ovea. Vaikka sanoin soittavani poliisit, sanoi ettei välitä. Nyt se haluaa multa rahaa, kiristää ja uhkaa tulevansa tekemään musta lopun jos ei rahat ilmesty sen tilille! Sanoi vielä viimeksi puhelimessa (äsken) ettei hän välitä vaikka joutuis linnaan, hän voi kyllä tulla tänne "mutkan" kanssa ja katotaan sitten mihin musta on kun hän osoittaa sillä mua ohimoon...
Mä olen jo aiemmin ollut yhteydessä tän kiristyksen takia poliisiin, ne sanoo vaan ettei mitään voida tehdä kun ei ole muutan äyttöä kuin mun sana