Mies söi pojan hampurilaiset.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä ku söi!Ei lapselle sellasta syötetä!No,ei kyl aikusellekkaan,mut tässä tapauksessa silti edes vähä fiksumpi ajatus.Oliko sulla miehelle muuta,vaiko eikö hällä ollu vaihtoehtoa?

[QUOTE="jenni";29654345]Hyvä ku söi!Ei lapselle sellasta syötetä!No,ei kyl aikusellekkaan,mut tässä tapauksessa silti edes vähä fiksumpi ajatus.Oliko sulla miehelle muuta,vaiko eikö hällä ollu vaihtoehtoa?[/QUOTE]

Mun mies syö töissä on sen verran kaukana töissä nyt.

[QUOTE="jenni";29654345]Hyvä ku söi!Ei lapselle sellasta syötetä!No,ei kyl aikusellekkaan,mut tässä tapauksessa silti edes vähä fiksumpi ajatus.Oliko sulla miehelle muuta,vaiko eikö hällä ollu vaihtoehtoa?[/QUOTE]

Oli hänelle pinaattikeittoa.

Täällä onkin useampi ammattivalittaja tai sit ap unohti vaihtaa nikkiä tms.Ekaks mies tuli lounaalle kotiin ja söi lapsen hampurilaisen,ja sit se mies syökin töissä ku on kaukana.Mikä mättää?

[QUOTE="jiihaa";29654367]Täällä onkin useampi ammattivalittaja tai sit ap unohti vaihtaa nikkiä tms.Ekaks mies tuli lounaalle kotiin ja söi lapsen hampurilaisen,ja sit se mies syökin töissä ku on kaukana.Mikä mättää?[/QUOTE]

Joku toinen esiintyy minuna.

En viitti hakee uusia hampurilaisia, kun ei ne ole enää tarjouksessa.

Aikuinen nyt voi välillä syödä tuollaista höttöö kuten valmishampparit mutta lapselle nounou. Toki ei lapskaan kuole jos sillon tällön niitä syö.. mutta aina parempi itse pyöräyttää kunnon pihvit ja sämpylät valmiina ostaa, jos laiskottaa. :) Hyvä kun miehes söi pois ne. Se pinaattikeitto on parempi lapselle..

[QUOTE="jenni";29654358]Täh?Eli otti sen lapsen hampparin töihi mukaan?Just sanoit miehes syöneen lapsen ruoan?No,ei iso mies pelkällä pinaattikeitolla ois selvinnykkää.Oisit leiponu ruisleivän kaveriks,tai keittäny kananmunan sopan kyytiin.[/QUOTE]

Toinen ammattivalittaja on ostanut hampurilaisia ja mies on ne syönyt. Minun mieheni taas syö töissä, hän kun on kotoa aika kaukana töissä

Yhteistyössä